地產博客 > 脫苦海‧梁隼 返回
瀏覽人次:30637    回應:7
脫苦海‧梁隼
脫苦海‧梁隼
樓價升跌唔關人事
梁隼
2014年10月10日

  自從人民幣改與一籃子貨幣掛鉤之後,匯價就一直保持上升,直至今年年初才有一次較像樣的調整,不過這個調整好快就結束了,現時匯價又重拾上升之勢。

  加上人民幣的存款利息比港幣高,假如在國內開設定期戶口,再做一筆3年期的定期存款,其間的利息甚至可以跑贏通賬,套用周星馳在《整蠱專家》的一句對白:係好過去搶!

  不過人民幣升值這麼多,以往香港人北上消費的模式開始改變了,即是說,香港人對人民幣的需求並不是很高,那麼儲這麼多人民幣有何作用?人家會答你:收息又好過儲港幣,就算唔擺銀行,等升值也好呀。只要香港人對人民幣仍然有升值預期,存款利息(回報)又好過港幣的話,香港人仍然熱衷買樓,而無關有幾需要。

  到了這裡讀者朋友可能會問,筆者你談人民幣來幹甚麼?和買樓有關係嗎?筆者可以實在的告訴你,是無關的,不過把上文的人民幣一詞換成香港樓,居然又可以成為一個完全一樣的故事,不信的話就由筆者來二次創作一下。

  自從香港的物業可以分層兼可以分期付款之後,樓價就一直保持上升,每隔一排才有一次較像樣的調整,不過這個調整好快就結束了,現時樓價又重拾上升之勢。

  加上物業收租回報比港幣高,假如2013年2月才買,要持有3年才可避免繳交SSD,其間的租金收入甚至可以跑贏通賬,套用周星馳在《整蠱專家》的一句對白:係好過去搶!

  不過樓價升值這麼多,以往香港人一定要買樓的模式開始改變了,即是說,香港人對樓宇的需求並不是很高,那麼買樓有何作用?人家會答你:收租又好過儲港幣,就算唔收租用來自住,等升值也好呀。只要香港人對香港物業仍然有升值預期,租金回報又好過港幣的話,香港人仍然熱衷買樓,而無關有幾需要。

  所以香港樓價上升,純粹是大多數人覺得樓價會繼續升,於是順應民意而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 肥婆四 2014-10-10 15:53:21
係香港有自置房屋,打份工搵食都輕鬆,唔使個個月交租,就無乜壓力,通漲印鈔都可以補償一下,依家的世界通漲係隱形既,政府數據反影唔到現實,就算加人工的錢都無以前咁好使。
2. 引刀一快 2014-10-10 18:58:17
To 1樓 肥婆四兄

錢唔好駛,同大陸通漲好有關係,因爲大陸呢幾年工資升好多,比如廚師,升2-3倍,自由行落香港買嘢係覺得好抵買嘅,咁就直接扯高香港物價。
香港加人工,彌補唔到人仔匯率升幅同埋大陸人工資升幅,好直接,就係變咗消費者中嘅低層。
3. 引刀一快 2014-10-10 19:01:07
簡單嚟講,就係同一班雖然工資低過你,但係駛錢遠遠捨得過你嘅人一齊消費。
4. 肥婆四 2014-10-10 19:59:34
引刀兄,你講得啱,香港乜東西都是外地入來,國內佔多數,人仔又升值,真係滖水熝豬腸兩頭縮。

5. 山高雲低 2014-10-11 08:07:12

只要香港人對人民幣仍然有升值預期,存款利息(回報)又好過港幣的話,香港人仍然熱衷買樓,而無關有幾需要。

應該是 :香港人仍熱衷買人民幣…
6. 蜕变中嘅懒人 2014-10-12 09:03:44
人心係影响市場嘅最大單一因素,引申下來:
人人想賺錢係令市場上升嘅最大單一因素;
人人怕蝕錢係令市場下跌嘅最大單一因素。

只要令人人估計有機會向上差價嘅任何野就有人搶;
只要令人人估計有機會向下差價嘅任何野就有人掟。

剛需唔會令市場瘋狂上升,因為始終會供求飽和;
人人想賺錢唔想執輸至會令市場瘋狂上升,因為人心無厭足。

市場因素可以2面係,好嘅話壞又得,壞嘅話好又得;
只要令人人信咁就得咗,控制到人心就控制到市場,得咗!
所以係投資專家同投資騙徒日日都想做嘅事;

套落政治市場一樣咁啱使,請睇吓班佔中契弟點攪作!
7. 引刀一快 2014-10-12 09:18:44
懶人兄

只要令人人信咁就得咗,控制到人心就控制到市場,得咗!”

我都係咁嘅睇法,有時會發現,原來剛需,都係會受“市況人心”直接影響,所謂“剛需”,實則係多種成分,心理成份比重好大。