地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17182    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(633)睇人打通宵麻雀的人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年2月6日

  今早跑完步去到茶餐廳,老闆話剛才有我認識的熟客請佢同我講,我的文章太幼稚、膚淺,叫我唔好寫。我又唔覺得很奇怪,雖然我與那位熟客一向有傾有講,但自從醫護罷工之後,他要求我出文支持醫護罷工,因為他們為香港人著想,叫政府封關。我同意政府要看形勢局部封關,亦同意任何人有權罷工。這是他們的權利,但不同意慫恿其他醫護罷工,尤其是在這兵慌馬亂之際,大家道不同,很少交談亦是正常。

  我對老闆說,如果覺得我的文章太膚淺,索性唔好睇,免得激氣。老闆話沒有直接回答,只是話早一日有一位熟客話他的朋友很無聊,可以打麻將打通宵。老闆問佢點知,熟客話睇住他的朋友打通宵麻雀,好似睇的人比打麻將的人更加無聊。然後才說,咁膚淺的文章唔好睇,那位熟客無言以對。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 同意 2020-02-06 09:25:16
佢可以自己罷工,唔可以逼人罷工;
佢可以唔睇,唔可以逼人唔寫。
佢可以追求美式民主,唔可以扼殺別人的自由。
這叫虛偽、野蠻、無恥!
2. Ben 2020-02-06 12:45:48
老闆四兩撥千斤!
3. 十一哥 2020-02-06 13:58:22
雀仔   肥仔水 ! 
4. 十郎 2020-02-06 15:14:32


      雀仔冇改錯名 , 行動夠快 , 早起的雀。


5. 十一哥 2020-02-06 17:51:08
十哥  肥仔水  !

6. 一介市民 2020-02-06 18:49:40
香港醫護系長期被小圈子壟斷的界別,收入比美國加拿大醫護都明顯高一大截,喱個誘因對輕視醫德但貪錢的人有好大吸引力,會好想入行。一旦入行就互相抱團包庇排斥社會監督,每年又限制醫學院畢業生人數。劣幣驅逐良幣之下,此界別的整體道德水準極可能與時俱下。香港人口開始老化,政府應該盡快研究改革本土醫療人才的培養,醫術和醫德要並重,同時變革制度引入海外醫療人才,真正為港人的健康謀福利。同時建議醫管局精簡行政架構,將資源盡量用於前線醫護,刪減純坐Office的白領,香港毋咁多家底去養住d干收銀的人。各個政府部門公營機構亦應該參照以上給醫管局的革新建議。香港要變革,變才有希望。市民要多發聲,督促政府推動革新。