地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11044    回應:2
敢說亮話

茶餐廳手記(#458)精英是不喜歡與其他精英在一起

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月13日

  在發生王子單嘢之後,新加坡在有意無意之間落井下石,表示新加坡是採取貴精不貴多,王子事件是不會在新加坡出現。

  今早去到茶餐廳,有客人話今晚有一個精英聚會,有很多精英應承去,但現在陸陸續續甩底,每一次都出現這個情況。

  老闆話,精英是不喜歡與其他精英一起,好似做官一樣,請一個官員,他樂意到來,請多幾個官員,本來答應嚟的官員都唔嚟,精英之所以係精英,因為冇人叻過佢,如果馬雲,馬化騰移咗民去新加坡,其他小富豪又點會去,在任何場合,只要有其他比他們叻的精英出現,本來係精英的人就變咗做聽衆,試問,精英政策又點會吸引到移民。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 好喜歡看您的文章 2024-04-13 10:43:57
湯先生文章精簡,一針見血,觀點發亮,令我獲益良多,但想湯先生(比較有力量)香港成日比小x書,星加坡小小文章追擊!點解冇人作有用反擊?好似鄧炳強成立個反擊组,咪比呢D小眾文章打擊香港才啱,希望湯先生提出提議,我哋睇見SG咁寸就好激氣。多謝
2. 引刀一快 2024-04-13 11:32:18
所以做人最好低調啲,咪鋒芒畢露俾人歸類為精英。

個個月可以食多幾餐飯就乜都抵返喇。