地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13546    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#443)中產應該住那一區

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月29日

  今早去到茶餐廳,有客人話個仔想買樓,預算1-2千萬之間,應該在那一區,九龍好抑或香港好。

  老闆唔答,搵我答,我認為1-2千萬預算,應該是屬於中產,如果搬去富人社區,雖然俾朋友知道是感覺良好,但自己住在該區,相比其他人住緊億億聲單位就會自慚形穢,如果搬去基層社區,俾朋友知道有唔係咁好,而事實上有兩個住宅區是符合中產人士,九龍的是啓德,香港是黃竹坑,啓德是新開發區,而黃竹坑是活化區,雙方各有優劣,如果樓市回復正常,兩區的樓價升幅應該比其他區域高得多,老闆同意,補充話,兩區應該有很多年輕中產業主,活力比其他區域勁得多,即使茶餐廳所在社區是屬於中產以上,但感覺上活力不足。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2024-03-30 01:54:41
最好梗係大灣區,唔使等復活節先去,大灣區有大屋,總體生活質素提升,驅走壓抑。