地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:22619    回應:4
文亮語

晨早夜話(53)保守黨大勝的啓示

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年12月17日

  昨晚與老友晚飯,講及最近英鎊急升。我話由於美國推出「香港人權及民主法案」,變相可以沒收現在是香港人,稍後可能擴展至全世界所有國家的人在美國的資產,以及放在美國投行,基金的資產,結果是冇人夠膽放錢在美國以及其同盟國,英國應該是受惠者,所以上星期英鎊急升,美匯急跌。老友唔同意,佢話因為英保守黨大勝,可以控制下議院,脫歐不是問題,所以英鎊才急升。我有多少不明白,如果脫歐是好消息,英國應該一早就脫歐,何需要等到保守黨大勝,可以控制下議院才脫歐。不過,我並非不同意老友講法,英國人已經厭倦了政治爭駁,英國保守黨以及工黨不斷嘈嘈嘈,令到英國蒙要不少損失。現在保守黨獨大,英國人民信心返嚟,適逢美國推出人權法,所以英鎊急升。不過,這個模式不會運行大久,因為西方民主有一個最低要求,就是不能一黨專政,保守黨獨大就即是一黨專政,英國人是不會接受,工黨很快就會捲土重來,令保守黨在下議院不能佔大多數議席,英國議員又繼續嘈嘈嘈大家拭目以待。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 如果脫歐是好消息 2019-12-17 09:56:33
當初閙脫係因為驚有太多難民
當時脫到可能真是好消息
過咗幾年,現在都冇幾多人游過地中海矣
要嚟嘅已經嚟咗
所以在關鍵時刻打咗一支強心針,在露天地方大開殺戒
唔到你唔驚
但領導層為咩而脫?木宰羊。可能係為咗離開歐洲哩班大懶蟲
2. 十一哥 2019-12-17 10:37:17
去歐洲留耐D四圍盪下、就感受到分別、英國係有~陣除~合味道D。

3. C 2019-12-17 11:24:59
嘈吵生財?水清無魚?
4. Reality 2019-12-17 21:05:14
please be aware that a German version petition of Hong Kong Human rights and democracy act  is online.  Need countermeasures to stop such act that based  on fake news , bias and rumours.