地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13547    回應:1
文亮語

睇一個地方經濟,先睇街市

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月28日

  昨日下午有租客到來簽合約,租客話有朋友信傳媒所說,香港的經濟環境很差,佢又唔知點樣反駁,更加唔知點樣證明香港經濟不差。

  我話很簡單,叫租客帶他的朋友去街市睇吓,唔好睇豬肉檔、牛肉檔,只睇魚檔,包保令他的朋友目定口呆,甚麼海鮮都有,不但品種多,而且數量亦多,比較靚或者稀有的一早已經被人訂購,如果經濟唔好,邊度會有這支歌仔唱,租客問,有冇邊個街市可以介紹,我話不用介紹,個個街市都差唔多,地區好啲的街市可能比較貴一些,其他沒有分別。

  兩個小時候,租客發短訊話我講得冇錯,他的朋友真的是目定口呆,但他唔明白,既然香港有咁多選擇,點解仲要北上消費,新鮮感,很難以金錢衡量。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-12-30 12:46:35
香港海鮮的確係強,就算湛江台山都唔見得豐富得過香港啲街市。
其他嘢就互有長短。