地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:14284    回應:1
文亮語

美元加息好似阿崩叫狗,愈叫愈走

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月25日

  有老友話美國加了咁多次息,兼俄烏衝突,以哈大戰,紅海被封,但美匯指數仍然停留不動,在101-102之間徘徊,究竟點解。

  其實美國加息是一個錯誤做法,既然俄烏衝突,歐洲資金自然去美國,當時亦是如此,甚至出現負利率,仲使乜加息,如果大家有留意,美匯指數曾經由95去到114,加息之後反而一直下跌,現在是101,唔通美聯儲局啲人唔知道,買美債是求安全,不是求回報,美聯儲局不斷加息,反而令人覺得美元不穩,要加息穩定美元,但加息好似阿崩叫狗,愈叫愈走,搞到美國要自己人買返美債,而鮑威爾加息是打擊通脹,真係呃鬼食豆腐,從來都只有通脹率高於利率,否則就不會有人話通脹猛於虎,如果通脹率大幅低於利率,代表啲錢愈來愈見使,冇人消費,經濟又點會繁榮,有時真係唔知聯儲局點諗。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 樓 NO 2023-12-27 09:07:35
博士,因為加息所以債券價格下跌。有五厘嘅美國政府債券,點解唔買? 唔通買樓?