地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13044    回應:1
文亮語

炒樓的人唔識長揸

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月6日

  昨晚放工前有老友搵我去打返兩局士碌架,老友有薄cut王稱號,我應該輸多贏少,但最後我竟然贏了,老友雖然薄cut叻,但打直線唔掂,幾個easy shot都打失,最後埋單兼請我飲啤酒。

  老友話近日有炒家急放物業,但又唔見到我放,究竟點解,我同老友講,炒家的擅長與他一樣,就是薄cut,薄cut打得好反而打直線唔掂,因為薄cut只是集中一點,直線要睇左右兩點,炒家也是一樣,他們的注意力是薄cut,並沒有準備長線持有,現在形勢所迫,物業投資者一定要長線持有,他們反而做唔到,所以要急放一些手上物業,而我一早已準備長線持有,所以並不急於出售手上物業,老友話打波都可以打出投資道理,想也想不到。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大口環中心 2023-12-06 15:14:33
哈哈哈,時候未到,大龍鳯日子,自然見到,不用急