地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:8502    回應:0
文亮語

中國行會員制

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月29日

  昨晚去中環一間會所餐廳食蟹,不知幾好生意,老友雖然係會員,但亦要等排期,據聞那間餐廳以前唔係咁好生意,因為捨得使錢的人嫌餐廳品流複雜,老闆於是行會員制,除了一些熟客之外,仲邀請社會知名人士參加,改了會員制之後,來用餐的人少了,但會所餐廳的服務食品質素提高,營業額增加不少,有時候,改會員制有一定效用。

  席間有老友問點解中國只准德法荷西意大利及馬來西亞15天免簽証,而日本反而唔畀,一般日本人要用5個星期去攞中國簽證,其實,中國現在行會員制,總不能夠一面同我做生意,一面搵啲大炮對住我,又要我放寬核污染海產,會員制的確可以減少一些雜音。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼