地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17325    回應:2
文亮言

買圍骰的人唔會輸死

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月8日

  有老友話現在有不少人買比特幣,有不少名人出視頻叫大家小心,最後唔好買,否則好似韭菜被美國佬割,我話玩比特幣的人好似買圍骰,小注怡情,唔會輸死,點解要出視頻警告那些人,況且我自己亦有買多少,我是以必輸心態去買,當交學費,現在比特幣處於上升階段,如果叫人唔好買,即是阻人搵錢,雖然比特幣始終會下跌,但那些投資者一定會話在比特幣未下跌之前就會全部賣走,叫人唔好買比特幣咁蠢的事我不會做。

  賭場中,小注博大的人不會輸死,大注博少的才會輸死,投資場上也是一樣,以小博大的心態買比特幣的人不會輸死,但以大博小的心態買accumulator或者ELN雷曼等,就輸到阿媽都唔認得,老友問我買了幾多個比特幣,我話買了幾分之一個,就算跌至零,都輸我唔死。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 鳥5 2021-03-08 16:04:44
十一哥,元郎,小弟持貨11個月。今朝292OO。 頂唔順 食湖清晒貨。除左金。留畀下家玩。泊好艦隊。小第等待下個浪。
3. 元朗灣區人 2021-03-08 17:38:45
鳥5兄,

在下還有a50,持貨年多。之前走咗d。唔敢清倉。

希望有機會落到13元,再入。近六年,每次見五十月线,即入。