地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:21195    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1225)幫了別人反而被人疏遠

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月16日

  今早去到茶餐廳,有客人話有事請教,佢有一個非常好的老友,有一次話有事請求,客人幫了之後,就很少機會見到老友,客人唔明白,幫了人,老友也不見了。

  客人真的不明白,幫人同借錢比人都是一樣,但問人借錢的人仲可以還錢了結件事,但欠別人情都唔知點還,所以索性唔見面,如果想留住個老友,幫了人仲要話舉手之勞,叫對方唔好介意,此乎是很蝕底,但如果唔講,連老友都會唔見。

  幫了別人其實唔講是對自己有益,但有很多人幫了人之後成日掛在口邊,有朋友聽到,以為那人樂於助人,於是有事商求,點解又碰壁,結果大家慢慢疏遠,所以,幫了人不但唔好祈望別人可以還人情,甚至連講都唔好講。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-10-16 23:00:29
幫完會失蹤嘅人,人品唔及格,唔見咪算囉,最緊要,唔好再嚟求人。