地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11066    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(1199)老闆的權術

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月18日

  今早去到茶餐廳,有客人叫菠蘿鮮油,樓面將一個外表非常差的菠蘿鮮油給客人,在客人未投訴之前,老闆已經主動攞走過菠蘿包,仲立刻換一個完美的菠蘿鮮油包,客人當然沒有投訴,客人走了之後,有人問樓面點解咁差的菠蘿包都俾客人,樓面話是老闆示意他送上,但唔明白點解在客人未投訴之前已經換過另一個,樓面唔明白,這是老闆的權術。

    恆大債券事件爆煲之後,大家發覺原來有六七位恆大管理層早已將投資產品兌現,所有恆大投資者債權人都不滿意,但在他們未有行動之前,許老闆已經叫那幾位將投資產品兌現的管理層,將兌現所得嘔返出嚟,估計他們亦會照吩咐去做,許老闆就可以同外界講,他不容許公司有管理層事先兌現金融產品,要輸就大家一齊輸,恆大的投資者,債權人,準業主等應該無話可說,他們中了老闆的權術。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-09-18 11:37:52
浪子回頭金不換…係古惑仔作嘅冼腦神句、特登犯錯…制造機會表演誠意嘅認錯。

2. 亞Q 2021-09-18 12:57:26
恒大自己救自己啦 , 咪使旨意會有人打救 , 割自己肉去賣已是唯一出路 , 王健林經過幾年痛苦足之減肥成功 !
3. 十郎 2021-09-18 12:57:32


      呢一招是曹操借頭 , 曹操借糧官的頭。

4. 引刀一快 2021-09-19 00:17:16
十一仔後悔抹黑大灣區?遲咗喇。