地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18587    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(886)特朗普好似陳振聰

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月21日

  今早去到茶餐廳,老闆話大局已定,拜登做美國總統,希望香港可以喘一口氣,但據聞特朗普唔順氣,留了一張便條給拜登,上面寫著「Joe, you know I won」,未知真偽,但美國很多人都知道,真的是特朗普贏了,但又唔想佢贏,是否很奇怪,情況好似當日陳振聰攞小甜甜的遺囑出嚟一樣,大家都知道遺囑不是假,但又唔想是真的,如果遺囑是小甜甜將全副身家捐作慈善,大家都希望是真的,但陳振聰是受益人,明知是真都話假,老實說,我都唔知道美國人今次讓拜登當選的決定是否正確,如果拜登行特朗普策略,倒不如由特朗普做總統,否則拜登做d唔做d,反而有反效果,不過無論如何,有不少香港人歡迎拜登做總統,或者是不希望特朗普做總統。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大家都知道遺囑不是假 2021-01-21 11:37:59
哩次算係老人院比較正常的決定, 張轉帳遺囑係比陳皮鴨求神拜佛用的道具, 沒有轉帳的意圖, 仲要係陳皮鴨偽造的, 夠砌未?
2. 十一哥 2021-01-21 12:13:27
侵侵假骰自己打…牌叠隻隻親手砌…冇得甩轆…唔洗肯定 !
大千世界千對千、阿爺示範何謂…一言頂9噏、較啱時間哂冷…開埋牌等你諗、老細求贏點會求輸…焗住換荷、強調係再磨過…點會比你有好日子過。
3. 元朗灣區人 2021-01-21 12:32:44
isa最大問題是

!!刻舟求劍

世界政經格局不是“美國人優先”阿q式民主可以決定的。

輕舟已過萬重山。雅片國女毒梟,同樣思維。

!!對住鏡子,自覺優雅的老虔婆。
4. X 2021-01-21 14:34:04
如遺囑唔真,夠鬼胆打到底咩。
6. pHILIP HK 2021-01-21 17:34:49
天地有正氣,都巳經花不完了,爭個身敗名裂,又壞了甜甜名聲,何必呢。
7. 引刀一快 2021-01-21 20:51:48
成就一代傳奇,我就好希望陳蔥蔥打贏官司。
只要錢到手,肯定做好多善事作為面子工程。