地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14982    回應:9
敢說亮話

茶餐廳亂話(739)千祈唔好同一個飲醉酒的人爭拗

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年8月3日

  今早去到茶餐廳,有客人話我的投資策略錯誤,現在應該賣晒手上物業,待樓價大幅下跌時再回購。現在我唔買又唔賣,是不是等運到。我唯唯諾諾,話自己見識淺薄,個膽又細,夠膽買入唔夠膽賣走,更加唔夠膽賣哂。客人還有一大堆理論,我始終話佢對,我錯。最後他冇癮就走了。

  老闆問我點解咁好脾氣,唔反駁那位客人。我話千祈唔好,因為那人如此堅持,爭拗是沒完沒了。我仲要返工,到茶餐廳是想享受一陣寧靜,唔想同人在一些無謂事情爭拗。事實上那些人就好似飲醉酒的人,如果同一個飲醉酒的人爭拗,就是世界上最蠢的人。因為就算拗贏,那人都可以話當時飲醉酒,都唔記得大家拗什麼。所以,唔拗就是最好做法,而且又樂得清靜。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-08-03 12:31:33
醉咗仲可以講嘢撩交打嘅....一定係扮醉、就好似癲狗…你越驚佢就越狂、唔好錫住硬濕幾嘢…醉酒佬就識鎖你、醉婆…就多數詐醉蝦呃條…小心領檔。

2. 引刀一快 2020-08-03 14:10:09
十一仔出親嚟都俾人濕幾嘢,上咗癮。
4. 十一哥 2020-08-03 15:11:38
 十一哥一出…刀刀就要又口又手濕幾嘢…真係大癮。
5. 引刀一快 2020-08-03 15:27:09
唔夠喉?俾你啜嗮,暫時冇貨。
6. 侵侵 Ban TikTok 真相 2020-08-03 17:22:36
以下為基於新聞表象的推測,可能與事實不符,搏觀者一笑:


- 首先,侵侵以安全理由,炒熱TikTok的中國身份

- 跟住,侵侵逼迫抖音母公司將TikTok買盤畀美國公司

- 抖音母公司考慮賣TikTok,多間美公司有興趣

- 微軟offer最豪,500億美元,抖音母公司搭糖,交易接近達成。

- 侵侵發覺唔對路,距大選剩余三個月, TikTok 是絕佳選舉工程,動員工具,現在有機會落入標GATE手上。此人常批評侵侵抗疫不力,明顯會用TikTok幫民主黨拜登競選。

- 侵侵即時出手,威脅要馬上禁止TikTok在美國使用。

- 微軟被逼暫停收購談判。抖音母公司可能見財化水。

- 民主黨背後發力,年輕一代強烈反對禁TikTok,侵侵憂得失以千萬計TikTok users,給45天時間TikTok。

- 當然如果賣給FoxNews,侵侵係好歡迎。但鬼叫微軟出價最高呢。

“英國路透社報道,美國總統特朗普已經同意給字節跳動45天時間協商向微軟出售TikTok事宜。”

抖音,中國公司,按美國法律,不得卷入美國選舉。但既然TikTok多人用,就自然有人想搵佢幫手,打擊對手。幫民主黨得失共和黨,幫共和黨又得失民主黨。兩難。

楚人無罪,懷璧其罪。TikTok罪在太成功。

商場牽涉政場,好睇過戲。

7. 十一哥 2020-08-03 17:34:13
刀刀好坦白…冇把冇柄就梗係冇貨啦…合理 ! 
8. 引刀一快 2020-08-04 02:47:20
又儲返滿嘞,十一仔,啜mummum喇,再唔嚟就俾范冰冰。
9. 十一哥 2020-08-04 09:51:57
刀刀  長夜漫漫…玩冰冰、意境凄凄清清、於心不忍..放你一馬。
10. 引刀一快 2020-08-05 10:15:15
十一仔,唔好意思,搞咗你個柏拉圖情人㖭。