地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11975    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1653)立陶宛對台灣支持的反效果

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年10月3日

  今早去到茶餐廳,台灣客人話近日台灣政府很麻煩,並不是台海形勢,老實說,台海形勢又唔到台灣人擔心,美國會搞掂,台灣麻煩有多少是自找的,早一兩年,立陶宛向台灣示好,但又唔敢同台灣建交,而台灣亦為立陶宛使了很多錢,問題是台灣仍然有14個邦交國,最大的是在南美洲巴拉圭,巴拉圭總統見台灣咁手爽,立刻要求台灣投資10億美元在巴拉圭,現在蔡姑娘頭都赤,畀唔係,唔畀又唔係,如果畀,只會愈要愈多,其他的邦交亦會有同樣要求,如果唔畀,隨便斷交。

  老闆話,一定要畀,多多錢都要畀,橫掂有惠台政策,阿爺找數,如果唔畀,隨時有機會做一個沒有邦交國的地方,台灣人唔應該擔心區區10億美元,應該擔心中央政府是否會收緊惠台政策。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 井井 2022-10-03 23:17:12
湯生,可否做個自己的youtube頻導,講講你的個人見解
2. 引刀一快 2022-10-05 05:18:25
依家係時候掃蕩啲亞非拉穆,地球人口爆炸,文明國家打生打死,佢地係咁生R援助,最後洗牌分分鐘輪到佢地揸莊。