地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18273    回應:2
文亮語

禮下於人,鮑有所求

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月21日

  昨晚食飯,有冇搞錯,竟然係佛跳牆,仲要係10頭鮑,這種佛跳牆我已經30年沒有食過,這是尖沙咀金冠酒樓制法,不過用上10頭鮑,一定有問題,老婆話是她的大媽朋友送嚟,明白,不過,正所謂禮下於人,鮑有所求,究竟老婆的大媽朋友有什麼要求。

  老婆話,剛剛出了米芝蓮榜,她的大媽朋友的餐廳沒有上榜,非常失望,而佢又知道我有幾個租客攞到米芝蓮,有什麼秘訣,呢個問題很難答,老實說,由推介至一星比較容易,兩三星就很難,首先,當然要注重出品,款式不要太多,要集中幾款,一定要特出,其次是當每一個客人都是星探,不能厚此薄彼,第三,不要有分店或者話準備開分店,米芝蓮方面是不贊同,否則,俾一間餐廳有星變成俾幾十間,如果可以,仲要在餐廳或者餐牌上寫著,自此一店,別無分號,如果做到,就算冇星,生意都會好,老婆連佛跳牆都唔食,立刻打電話給他的大媽朋友。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-01-21 13:44:48
老友間麵館新上榜、不過就仲未幫趁過、要食去佢屋企食。
2. 引刀一快 2021-01-21 20:54:33
十一仔倒米。