地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:19536    回應:4
文亮語

美國是否睇唔起泰國

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月18日

  昨晚同老婆去食泰國菜,去到之後才醒起現在泰國立立亂,菜館伙記應該冇心機招呼,但事實上又唔係,一切如常,老闆話今次亂局很快會平定,唔會好似香港搞咁耐,理由是泰國是一個旅遊國家,大家都唔想見到市況混亂,三兩日就冇問題,太耐就大家都有損失,而且泰國軍政府是非常強硬,一定會以快刀斬亂麻手法處理,泰國已經行緊急法,很快開始捉人,美國到現在連影都冇,侵侵又唔敢制裁泰王同首相,冇美國出面,泰仔又唔玩得幾耐,香港的社運人士可以著草去台灣,但泰國的根本無路可走,點都有些少顧忌,所以,菜館老闆不但沒有擔心,仲叫我唔好擔心,我也覺得有些少奇怪,美國到現在仍未表示意見,是否睇唔起泰國,香港連阿茂阿壽都制裁,對泰國竟然冇表示,就算唔制裁泰王都要制裁首相,是否睇唔起泰國。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Fisherman 2020-10-18 11:18:22
泰國乜都無,只有稻米,唔啱西人口味。
又唔係處於戰畧位置,新加位處於馬六甲海峽出入口,越南毗鄰中國不能相比。
要人睇得起對付你,才證明你有價值。
2. 元朗灣區人 2020-10-18 15:07:07
而家周圍都“反政府”示威。

!!美國的勢力果然勁。

外交手斷逼唔到,就搞示威,反政府。

民主,宗教自由=公用程式的“後門”。
3. 引刀一快 2020-10-19 01:43:03
To 1樓

剛剛相反,泰國本來要同中國合作開條運河俾中國用,抄捷徑唔再依賴馬六甲,前幾年忽然擱置咗。
美國唔出聲,同呢件事點都有多少關係。
4. 十一哥 2020-10-19 13:14:51
一字咁淺…睇你唔到 !