地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18368    回應:13
文亮語

183日

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年5月29日

  今早去有一個已經攞了加拿大籍的老友到公司搵我吹水,我當然問點解在新冠疫情如此猖獗下仍然返香港,而且回到香港後仲要坐14日疫監老友話唔敢唔返,已經去了加拿大接近半年,實際日子有181日。如果唔覺意超過183日,加拿大政府就會向佢徵收全球入息稅。所以,就算要坐半年疫監都要回港,唔好講只是14日,上咗機才安心一些。否則飛機停航,他就一褲都係。

  國家推出國安法,英國立刻表示將30萬BNO英國海外公民留英期限由半年延長至一年。有人話魔鬼在細節,如果住超過183日,就要向英國政府繳付全球入息稅。我唔敢肯定,如果是英國公民就一定要,但英國海外公民,即刻是二奶仔,有冇身家分都唔知。不過,二奶仔就算冇身家分,但可能要孭老竇的債。所以,就算是海外公民,如果住超過183日就有可能要繳付全球入息稅,穩陣起見,最好到英國領事館確認一下。不過,如果是美國公民就不用確認,就算唔向美國住,都要交全球入息稅。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 最好到英國領事館確認一下 2020-05-29 14:44:52
也可以去問一下鄧連如, 因為佢好似就是為了英國稅而唔去英國定放棄雀位, 樣樣都是錢作怪。
2. 稅務居民 2020-05-29 15:13:24
就算你係外來人而非本地居民 , 停留當地超過半年(183 天)而有收入(全球計算)即算是稅務居民 ! 匯豐銀行俾美國佬捉住要上報香港存款戶有無美國存款戶口和國籍 . 加拿大亦同樣要匯豐上報香港存款戶資料 ! 澳洲紐西蘭以前不用報 , 現在以防止洗黑錢為名都要報 !
3. 自醉 2020-05-29 16:06:44
有咩出奇呢?好多國家都有 呢啲居住日數 交稅限制 ,點解博士淨係有興趣研究國外, 又唔研究下國家稅法呢 ?

國家個人所得稅法

第一條

在中國境內有住所,或者無住所而一個納稅年度內在中國境內居住累計滿一百八十三天的個人,為居民個人。居民個人從中國境內和境外取得的所得,依照本法規定繳納個人所得稅。在中國境內無住所又不居住,或者無住所而一個納稅年度內在中國境內居住累計不滿一百八十三天的個人,為非居民個人。非居民個人從中國境內取得的所得,依照本法規定繳納個人所得稅。

第四條

在中國境內無住所的個人,在中國境內居住累計滿183天的年度連續不滿六年的,經向主管稅務機關備案,其來源於中國境外且由境外單位或者個人支付的所得,免予繳納個人所得稅; 在中國境內居住累計滿183天的任一年度中有一次離境超過30天的,其在中國境內居住累計滿183天的年度的連續年限重新起算。

4. 正氣 2020-05-29 16:32:37
俾持有BNO的人去英國消費一年,振興英國經濟,一年後遣返香港,英國完美示範用完即棄。高招
5. 向泛民说不 2020-05-29 16:34:14
自醉,英国佬想引诱富人过去,不过你老友黄瓜李都得唔到信任,去英国有鬼用咩。
6. 自醉 2020-05-29 17:11:08
向飯

所以話你呢! 富人要佢俾先可以去英國? 個個國家都爭住搶 !

香港攞住200萬鎊嘅人成街都係,個個都有資格申請英國投資移民, 要等佢特准畀你去嗰啲人,交稅多極都有限啦!

去美國嘅富人,個個都開公司合法避稅,有專人報稅,唔見有幾個要交worldwide tax, 傻侵交稅少到連稅單都唔敢攞出嚟啦! 

希望香港人第日都繼續唔洗交環球稅啦!
7. 去英國消費一年 2020-05-29 17:17:53
working holiday 咩? 勉強可以說成搵人去頂一頂脫歐之後的亂局
8. Isaac 2020-05-29 19:32:19
thx for sharing 祝福香港!
9. 引刀一快 2020-05-30 07:16:04
向飯

點解你唔話李生係我老友嘅?我好恨佢做我老友㗎。
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
10. 十一哥 2020-05-31 12:30:22
刀刀  怨恨你老吖豆、啤你出嚟果個唔係你十X。

11. Being black in America 2020-05-31 13:26:06

USA TODAYPublished 1:07 p.m. ET May 30, 2020 

Chicago Mayor Lori Lightfoot did not mince words at a Friday press conference when responding to President Donald Trump's tweets slamming protesters as "thugs" and saying, "when the looting starts, the shooting starts." 

Lightfoot, the city's first black female mayor, said she took the video of George Floyd's death "personally" as a black woman. 

"It's impossible for me as a black woman who has been the target of blatant racism over the course of my life not to take the killing of George Floyd personally. Watching that poor man beg for his life and for the ability to breathe and then watching the life leave him there in the streets I felt angry, I feel sickened, and a range of other emotions all at once," she said. "Being black in America should not be a death sentence.

繳付全球入息稅唔係問題,交税係份内事。但亞裔住係英美等白夷至上國家,你就係非我族類,你同你的後代,都要面對終身的歧視甚至被敵視。你點面對呢樣野先係問題。
13. 引刀一快 2020-06-02 06:11:49
十一仔,我一路都怨恨呀,我怨恨我老竇冇同柯德莉夏萍結婚,又冇娶夏萍,結果我媽叫吳夏萍。
14. 向泛民说不 2020-06-02 11:03:40
11楼,老美开始排华,主要就是妒忌中国人,其实香港班低能黑衣畜,歧视大陆,真正原因也是因为自己有穷有懒。

100年前,老美排黑人,他们是怎样说的, "'How dare these negroes have a grand piano in their house, and I don't have a piano in my house',"