地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:27434    回應:94
文亮言

自願性檢測效果不大

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年9月9日

  昨日早上去到茶餐廳,見門口與枱面均有告示,茶餐廳內由老闆至伙計都做了新冠檢測,全部是陰性,老闆話近日很多客人在進入茶餐廳的時候,都會問所有工作人員是否做了檢測,即使老闆話只有一兩個伙計未做,客人都會掉頭離開,伙計有見及此,不用等他開聲,全部都自動自覺去做檢測。

  昨日早上,已經超過120萬人做了檢測,如果順順利利,最少有200萬人做檢測,在不少醫護人員,教協教師以及立法會議員反對之下,有這個成績是相當理想,林鄭應該多謝一些有心人,他們不斷在Facebook,WhatsApp等渠道發表,檢測是絕無痛苦,與不支持檢測人士的宣傳不同,如果冇了這班人,我相信檢測的人數可能只得五成,因為有不少人相信,檢測是很痛苦而唔敢去做。

  林鄭及一眾高官飲得杯落還飲得杯落,其實自願性檢測的效果不大,大家千祈唔好話我潑冷水,在我讀大學時,波士頓有一間女子大學替學生做驗孕,不過是自願性,參加的女大學生超過九成幾,結果是無人懷孕,幾個月之後,有幾十個女生申請退學,理由是要生小朋友,管理層當時很奇怪,明明九成幾女大學生都沒有懷孕,剩下的幾個百分點點解懷孕比率咁高,理由很簡單,去做檢測的女大學生是百分百有信心沒有懷孕,有猶豫的當然不會去做檢測,如果大學強制性檢測,即使只是在某一些學系進行,結果也不會全部女大學生沒有懷孕,所以,自願性檢測效果不大。

  如果政府推行分區強制性檢測,確診比率一定會大幅增加,但反對的聲音一定很大,所以,政府應該趁勢推行有需要的強制性檢測,例如公務員,醫護人員,教師學生,家庭傭工,尤其是教師學生,如果不做檢測,復課後大爆發的機會是很大,教育局亦發了指引,任何學校有師生確診,立刻要停課14日,既然如此,點解不下令所有教師學生檢測。

  政府不用擔心商業社會,我知道有不少老闆要求伙計提交檢測報告,伙計當然可以不提交,但如果他們確診,令到公司或者食肆要停業14日,我相信不用說,他們在康復後亦會自動辭職,政府如果不乘勝追撃,務求將確診人數降至零,到第四次大爆發,沒有人會承認責任,官員們又要孭多一次鑊。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2020-09-09 22:42:06
如果檢測完可以自由上落大陸,大把人去,俾錢都去。
2. 大陽春 2020-09-12 06:03:58
如果驗咗可以去日本,誘因比去大陸大得多。唉,紅葉季節又快到。
3. Hongkong People 2020-09-12 10:49:15
大陽春兄,

日本抗疫咁佛系,你敢去呀? 我聽刀兄講,只要做檢測,唔駛隔離14日,我即時啟程赴大灣區. 
4. 引刀一快 2020-09-13 16:33:30
Hong Kong people女士

我係咁望啫,事實唔係嘛,早兩個月深圳係試過做咗檢測就隔離兩日,點知幾日就改返14日。
去日本我一啲都唔驚,戴咗口罩,袋住支酒精,去菲律賓都唔怕,因為我好相信,雖然冇發過病,身體經過咁長時間微量病毒接觸,有一定免疫力,只要唔係高密度病原體接觸,風險好低。依家廣州都逐漸唔戴喇。
5. 向泛民说不 2020-09-14 01:06:54
引刀,特朗普上身。你觉得自己无问题,但是唔好害人啦。这个病对年轻人,对身体健康来说,和感冒差唔多,但是对老人家,长期病患者来说,危险很大。做人要负责任。
6. 向泛民说不 2020-09-14 15:59:42
证明饭民对大陆抹黑好成功,建制派点解可以比饭民贼抹黑20年,

其实到现在香港人还在loop 追撞事件,毒奶粉,等等抹黑大陆。大佬,这是10年前的事啦,如果话食物安全,大陆现在不会差过美帝。美帝的反式脂肪,瘦弱精还有大麻,毒品等等。比大陆黑暗的多,但是香港班废青还是崇拜美帝。

如果这故事发生在大陆,引刀和饭民都不知道会loop几耐,这姑娘都ok啦。

这姑娘够狠!故意锯断手骗保险 哪知最终白疼了一场…

https://www.wenxuecity.com/news/2020/09/13/9859940.html
7. 向泛民说不 2020-09-14 16:04:04
引刀,大美女啊,Julija Adlesic,何苦呢?

https://www.google.com/search?q=Julija+Adlesic&oq=Julija+Adlesic&aqs=chrome..69i57.598j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
8. 引刀一快 2020-09-15 00:47:58
向飯哥,又介紹靚女俾我識,多謝先,扯皮條我唔啱。

特朗普冇上身,我一般標童都係標列根、丘吉爾、白崇禧,特朗普未夠班。向飯哥真係羨慕你,請到陶三姑上身,永遠都在位保護你。

BTW,向飯哥係咪買唔到口罩呢?我日日戴口罩出街,反而人地叫我除喎,不如我用剩嘅俾曬你吖,咁你咪傳染唔到人地啲老人囉。
9. 元朗灣區人 2020-09-15 06:01:06
hk people,

日本,台灣,都是大騙子,就算泰國。

而家除咗内地,澳門外,其他都唔敢去。
10. 向泛民说不 2020-09-15 08:53:06
吾记得引刀喜欢普京。sorry 咯。
口罩呢?有中国工厂,几时都可以买到,所以引刀自嘴用下脑,大陆的口罩是外循环,今年赚不少。就是粮食欠收,也有钱买粮食。
11. 引刀一快 2020-09-17 04:44:21
向飯哥,君子不奪人所好,你個溫馨honey普京大帝,邊個都唔會染指,向飯哥繼續同普京譜出當代情歌,地產網所有論客齊慶賀。
一下忘記咗向飯哥係炒家,炒濃咗幾百萬個口罩喺屋企,向飯真係有同情心,知道有問題唔捐俾老人院,向飯哥,👍👍👍
12. 向泛民说不 2020-09-17 09:40:59
引刀,单思病,记住食药。

讲开今次检测,今次好成功,筛选出50个带病的。这个规模跟第一次爆发差吾多,第一次爆发外来的50左右,然后本地感染也是50个。
13. Hongkong People 2020-09-17 10:32:39
元朗灣區人兄,

同意, 得大陸同澳門可去. 我都想快D走,唔係有第四波疫情,咁多低能仔,都唔知點收科!

刀兄係度講風涼話, 廣東全景都只係有17xx確診,香港地方咁細都廣東三倍,佢居然話自己處係微量病毒中,腦迴路有點D奇!以佢咁講,全世界都百毒不侵, 仲會有疫情? 搞咩疫苗!
14. 元朗灣區人 2020-09-17 14:07:09
hk people兄,

引刀只是be water。内地實行的是隔离,抗乜鬼體。

自我抗體得嘅話,isa,三哥一早神功護體啦。
15. 引刀一快 2020-09-17 23:42:57
兩個都未讀過理科嘅。

向飯哥就唔同呢,美國留學生。
16. 元朗灣區人 2020-09-18 10:36:57
林引刀,

在下”前中大”理學院出身的,算唔算理科?

而家“暴中大”,不同路。

17. Hongkong People 2020-09-18 16:25:50
本人中學理科,當年六間大學全部有offer任揀,最後入讀港大商學院,當年都算尖子;會考理科成續應該唔算太差掛!
18. 自醉 2020-09-18 19:25:31
引刀兄,

原來個個扮高材生都要返大灣踎嘅! 元朗原始人高材生有丁權(如果是真的話)都要返大灣?! 等個衰十一仲成日出嚟灣水灣水灣灣水,原來好似佢咁小學畢業先愛住香港! 有公屋住嘛! 真勁! 哈哈哈!

今日玩鬥大啊! 你玩唔玩?  我係哈佛高材生,農務系(遙距) ,你呢?

哈爾濱佛教大學你應該聽過吧! 

記住今日自己講過咩,唔好學向飯咁次次出洋相哦!哈哈哈!

19. Hongkong People 2020-09-18 22:35:45
自醉兄,

港大好大咩?呢個就係你嘅視覺呀?失覺晒!我從來都覺得no big deal. 我係朋堆中只係普通貨色,大把碩士之外再加CFA, ACCA, LLB 之類!我算咩?唔會咁蛙攞D學歷同人鬥大囉!

不過,有人玻璃心要咁諗,我就控制唔倒囉!傷害倒人,我又唔介意講声對唔住!

認真講,我唔覺得學歷係咩一回事,呢個世界大把高學歷嘅無耻之輩,最重要係個品!刀兄question我哋無理科底,我只係回覆佢,同埋咁顯淺嘅嘢,需要咩理科底,rocket science 咩!
20. 自醉 2020-09-18 23:02:42
睇得出17樓已經好盡力謙虛啦,尖指!

呢句講得好,我buy: “呢個世界大把高學歷嘅無耻之輩” 哈哈哈!
21. 元朗灣區人 2020-09-18 23:19:28
而家大學生,麥記招牌掉下了都死三件。有乜要作假?

但腦殘就恐怖,大把大學教授…法官…腦生草。

仲要其他人,唔可以批評…

仲有集體免疫得嘅話…流感早消失咗啦。

一班唔帶口罩去抗議…防疫不力。
22. 引刀一快 2020-09-19 03:17:08
自我陶醉兄

你咪話呀,哈佛啲農務系好強。

大灣區人人有份,就算果個俄羅斯特派美籍專員向飯,都有份。
23. 引刀一快 2020-09-19 04:14:06
Hong Kong people女士

既然你讀商科出身,更加唔應該計錯呢啲數喇。我話你地冇理科底,係好忍手。
分析事件,視角要立體,我俾幾個hints你:

1,新冠病毒檢測技術發展進程
2,兩地檢測量
3,兩地使用檢測方法異同
4,當地大廈普遍排污結構
5,人口密度分佈與確診案例分佈之關係
6,疫情爆發之後人口流動情況


好,唔寫咁多,因為呢啲分析都只係舉反啫。
再簡單啲講,我話我長期接觸微量病毒環境,點解唔啱?我冇話香港就冇微量病毒喎。

大陸疫情爆發嘅時候,電梯按鍵有病毒,扶手有病毒,連進口凍肉海鮮都有病毒,氣霧氣溶膠有病毒,點解唔係喺微量病毒環境呢?如果唔係環境有病毒點解要戴口罩?點解要頻密消毒雙手?點解返屋企要鞋底同外衣都消毒?
到疫情後期,病發與確診人數大幅降低,但係你又點知隱性帶菌者有幾多?
挪威進口三文魚有病毒,咁挪威三文魚業從業員有幾多人病發?


灣元,你係咪真係理科生,唔重要,算你係理學教授,都一樣。
自身抗體唔得,會有咁多隱性帶菌者?會有咁多輕度患者?會有咁多自癒病例?
你讀乜都好,你完全冇展現過理科學生嘅應有素質,呢個係重點。

24. 自醉 2020-09-19 09:31:32
引刀兄

讀Law都唔一定代表識法律嘅,何況仲有啲叫高分低能呢! 成功嘅人好多都讀唔成書或者廢事嘥錢嘥時間金錢讀書嘅,Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg都係讀唔完大學嘅人。

有本書叫 Why A students work for C students, 窮爸爸富爸爸作者所著,可以參詳下。

25. Hongkong People 2020-09-19 09:45:22
刀兄,

原來你搞唔清我覺得你講边樣嘢有問題!

環境內有微量病毒唔出奇,你覺得你長期接觸病毒,体內會有抗體令你可去疫區而免於受感染,呢個講法有問題!

以確診數對比廣州,香港嘅地方細,環境應該比廣州毒N倍,以你邏輯,香港人体內應該比你高N倍嘅抗体,你都可以免疫,香港仲會有人受感染咩?

我都唔講香港有人3月中完招,好番,9月再中招嘅個案!睇怕体內抗体滴度應該比你高NxN倍都唔止!

理科嘅訓練,除咗本科知識外,更多係邏輯思維訓練,有D知識隨著時間會唔記得,但邏輯思維模式就一世受用!

讀理科成績好,記性唔係最重要,如果邏輯性唔好,一舊雲咁,冇可能讀得好!呢一方面,我唔會懷疑自己!
26. Hongkong People 2020-09-19 09:49:18
自醉兄,

窮爸爸富爸爸作者已破產,update下啦! 再攞出來講,就成笑話了!

而家你又講學歷唔代表咩,龍門搬得真快!
27. 元朗灣區人 2020-09-19 09:58:24
“自身抗體唔得,會有咁多隱性帶菌者?會有咁多輕度患者?會有咁多自癒病例?”

林引刀,大家討論嘅係“集體免疫” vs "病毒隔離"。

你d問題,
1.身體抗體清完病毒,不代表長期有效,存在。

2.隱性,即代表没有抗體,或抗體效用差。
28. 自醉 2020-09-19 11:32:03
HK people

傻侵破過幾多次產?  X哥都有兩次生意失敗記錄,update下啦! 哈哈哈!
29. 引刀一快 2020-09-19 18:08:05
自我陶醉兄

讀幾多書,只係用嚟大人啫,學以致用,觸類旁通,先至係真正實力。
A student以前見好多,的確係C student發嘅最多,我一直係E student,日子都幾自在,快快睇下你介紹果本書,睇下有冇機會升呢做C 班先。
30. 引刀一快 2020-09-19 19:12:22
Hong Kong people女士

本來要寫一大堆嘢駁你,嫌打字攰,直接俾個總結你,睇下你悟性如何。

你嘅推論,根本就建基一堆於妳唔熟悉、未確認、甚至係肯定錯嘅理論同資料上。如果咁樣嚟講邏輯,乜答案都可以隨意造出嚟。
為咗表示唔係靠嘴炮大你,我舉其中一例:

“以確診數對比廣州,香港嘅地方細,環境應該比廣州毒N倍,以你邏輯,香港人体內應該比你高N倍嘅抗体,你都可以免疫,香港仲會有人受感染咩?”

1,感染個案分佈,平均分佈還是有高發區域。(之前提過你冇回應)
2,人人體質唔同,受感染病毒數量下限唔同,免疫系統反應唔同,你點推抗原高就一定抗體高?又點推論不同機體感染機率係單純隨抗體數量負相關?


另外,“睇怕体內抗体滴度應該比你高NxN倍都唔止!”抗體滴度唔係咁用,使用呢類詞彙嚴謹啲,搞清定義為佳。

31. 自醉 2020-09-19 22:03:04
引刀兄

呢位女士並唔係一般商學院尖子,佢雖然分唔清個人破產同有限公司破產清盤有何分別,但係佢對病毒基因改造嘅內幕瞭如指掌㗎! 一般商學院畢業生邊有咁堅呀?! 哈哈哈!

32. 向飯民說不 2020-09-19 22:23:52
自嘴,引刀又抱作一团,磨吓豆腐,发吓烂渣,又係一日。
33. 元朗灣區人 2020-09-19 23:46:22
林引刀,

照你咁講“人人體質唔同”,你又憑乜推論,你地“"抗體""足够對抗病毒呢?

是否瞎子摸象,自相予盾?

學何黑醫咁,“”我判斷自己冇事”。

你就自己“判斷自己够抗體”?

那是“唔理三七廿一”科思維。
34. 元朗灣區人 2020-09-19 23:52:14
甲醇,
請聚焦“抗體話題”。

你對向飯的手斷,對於我是沒意義的。


35. 自醉 2020-09-20 11:18:08
32樓

係㗎! 邊有你一日走幾個場咁辛苦啫! 這幾毛錢唔易賺啊! 被高登仔玩殘未? 呢排仲有冇去連登踩場?
36. Hongkong People 2020-09-20 11:51:52
其實都幾無聊,D人為駁而駁.  刀兄又放Trump大招, 我有證據,不過唔話你知; 滴度唔係咁用,不過唔話你點用.

自醉兄, 你想話我知破產真係好勁呀?  Bezos 同Bill Gates 邊入流,都未破過產! 借用黃絲邏輯, 破產使你人生更精彩, 好好學習破產人士.

好啦!我已覺得夠皮了, 大家無謂再晒時間,就此打住.
37. 自醉 2020-09-20 13:51:17
Hk People

你在影射尊貴嘅前特首嗎? 因住要接受紀律處分喎! 哈哈哈!
38. 向泛民说不 2020-09-20 20:31:45
自醉,今日未食药啊。

又睇返历史,香港原来的语言,就是在67暴动之后被禁。
六七暴動後,香港政府欲統一中文語文。由於當時港九市區較多使用粵語廣州話,而省城廣州也是廣州話社會,便於通商。加上戰後至主權移交前的中國大陸移民羣內,較多人使用廣州話(佔當時人口四成),其次是潮州話和客家話,故港府遂以廣州話作為香港唯一的中文語言。原本在香港電台的潮州話和客家話新聞節目,也在1960年代後期取消,而電視台的中文頻道也清一色以廣州話廣播。在新界原居民鄉村,原本以圍頭話或客家話教學的私塾,也被迫令要使用粵語廣州話教學。自此,香港粵語成為了香港官方語言。
39. 引刀一快 2020-09-21 00:24:32
36樓嘅Hong Kong people係咪原裝?似冒牌。
40. 引刀一快 2020-09-21 00:40:29
灣元

照你咁講“人人體質唔同”,你又憑乜推論,你地“"抗體""足够對抗病毒呢?

我冇發病喎!咁都唔叫知??

仲有,“你地“"抗體""足够對抗病毒呢?
邊度揾出嚟?標示一下,唔該。

不過,預咗你九唔搭八喇。


41. 引刀一快 2020-09-21 00:42:51
自我陶醉兄

我早就預咗呢度有幾個人,連天體物理學都識。
42. 元朗灣區人 2020-09-21 07:02:43
林引刀,

“雖然冇發過病,身體經過咁長時間微量病毒接觸,有一定免疫力,只要唔係高密度病原體接觸,風險好低。”

!!同何黑醫的“自我判斷無事”,一樣思维。
43. 自醉 2020-09-21 09:30:26
38樓

你真搞笑,你未食藥就快啲食啦! 我又唔洗食你啲藥,話我知做咩? 莫明其妙! 哈哈哈!
44. Hongkong People 2020-09-21 11:38:42
刀兄,

36樓唔係冒牌,我係堅覺得再討論落去無謂. 我哋下次有其他議題再討論吧!
46. 引刀一快 2020-09-21 13:56:12
自我陶醉兄

果條友係藥王,睇佢講嘢就知道喇。
47. 引刀一快 2020-09-21 13:59:43
灣元

你憑咩話人錯?憑咩嗌人做黒醫?

黑灣元。
48. 引刀一快 2020-09-21 14:05:15
Hong Kong people女士

結論?攞返啲學術尊嚴出嚟,你懟咗咁多樣嘢,我一駁你就韜光養晦,咁唔多光榮喎。
49. Hongkong People 2020-09-21 14:54:40
刀兄,

我哋嘅討論都唔係要說服對方,大家都唔細,都有自己想法,只係針對某事情各自表述;最重要係俾倒其他看官多維度思維,可以clarify嘅就盡量clarify; 覺得討論唔可再further 再加任何價值,反正目的已達,收到嘅就收到,收唔倒嘅就永遠收唔倒,再繼續都無謂,成了意氣之爭了!

我並非韜光養晦,就等於現今中國對某D国家採用不搭理政策,話中國韜光養晦,就係不明時局啦!
50. 元朗灣區人 2020-09-21 14:59:38
林引刀,

有冇病毒,有冇抗體是化驗所的結論。

連呢個都“政治化”,就是黑醫。

你話自己冇感染,但又推論“够抵抗力”。

唔“理”科?

51. To Hongkong people 2020-09-21 19:37:31
引刀自醉搵人便論不易啊,尼度冇咩人睬佢。你不幫襯當然話你假嘅。
52. 引刀一快 2020-09-21 20:09:57
Hong Kong people女士

我亦不必咄咄逼人,不過你自命中國,係咪即係話人地唔係中國先?
53. 引刀一快 2020-09-21 20:11:10
灣元

果然九唔搭八。

化驗所有話環境裡面冇病毒咩?
54. 元朗灣區人 2020-09-21 20:34:00
環境有病毒,就推論你有抗體?

誰人九唔搭八。
55. To 52 2020-09-22 10:10:08
咄咄逼人?言重喇,死纏爛打罷了。
56. Hongkong People 2020-09-22 10:40:43
55 樓,

會心微笑! 我講過, 看官會明就會明! 似乎呢度有唔少明白人!


57. 引刀一快 2020-09-22 16:56:36
To 55樓

確係言重了,隨便舉反三五例,對方已經無言以對,明明放人,何來逼人?果然明白人。
58. 引刀一快 2020-09-22 17:00:45
灣元

你反而係一個識得自重嘅人,雖然理論一團糟,戾橫折曲,但係起碼明刀明槍嘛。
59. 向泛民说不 2020-09-22 17:23:43
其实引刀不如直接一点啦,叫香港永远封关,玩内循环,跟著就揽炒咯,引刀到时就可以来香港低价买楼。

如果香港玩封关,内循环,香港每年的财产估计高达1000亿,撑不了几年。

今年香港完全封关,所以有2000几亿的财赤,如果只是封大陆关,财赤会少一点,但是估计会over 1000亿,
60. Hongkong People 2020-09-22 19:57:49
刀兄,

你真係好搞笑, 我唔答你,係真係覺得答你有D無聊; 廣州up till today 377確診,面積 7434 平方公里; 香港 5046 確診, 1106平方公里, 有百分之65%係郊野公園, 即一般港人就係生活同活動係大概4-500平方公里地方; 基本疫情以來,無禁足令,大部分人照常返工,公共交通工具,日日返放工都如常迫人; 你仍然覺得我有必要答你確診分佈嗎?

你講人人體質唔同,你做咗咩體質檢測?証明你天賦異秉,係廣州咁低確診數嘅地方可develop 足夠抗體,令你去日本可免於被感染呢?  BTW,係邊度有呢D體質檢測?我都想做,確定下自己體質.

我堅夠皮,唔想糾纏係D冇質素討論中.
61. 元朗灣區人 2020-09-22 20:21:18
林引刀,

由黑暴,黑護,到黑醫。

你們就係一班反"理性",反“科學”的be water. 

係呢度年多,目的都係反"黃"毒,反“香港人”洗腦。

你覺得何黑醫冇問題,因為你已中黃毒。
62. 元朗灣區人 2020-09-22 20:26:44
如果“”實驗才能証明,有冇病毒,有冇抗體”這句話都要推翻。

hk people唔再回應你是對的。 當然,我冇咁好修養。
63. 引刀一快 2020-09-23 02:30:41
“你地”?咩意思?
64. 引刀一快 2020-09-23 08:06:47
Hong Kong people女士

如果你唔攞啲質素出嚟,咁討論梗係冇質素喇。

我原文係咁講:
“去日本我一啲都唔驚,戴咗口罩,袋住支酒精,去菲律賓都唔怕,因為我好相信,雖然冇發過病,身體經過咁長時間微量病毒接觸,有一定免疫力,只要唔係高密度病原體接觸,風險好低。依家廣州都逐漸唔戴喇。”

“灣元,你係咪真係理科生,唔重要,算你係理學教授,都一樣。
自身抗體唔得,會有咁多隱性帶菌者?會有咁多輕度患者?會有咁多自癒病例?
你讀乜都好,你完全冇展現過理科學生嘅應有素質,呢個係重點。”
自身抗體係舉例,舉他人為例,係解釋抗體嘅作用俾灣元知,我冇講過我有抗體

然後,你:

原來你搞唔清我覺得你講边樣嘢有問題!

環境內有微量病毒唔出奇,你覺得你長期接觸病毒,体內會有抗體令你可去疫區而免於受感染,呢個講法有問題!

我講抵抗力,邊係講抗體?抗體係你講嘅咋,問題唔喺我度。




“你真係好搞笑, 我唔答你,係真係覺得答你有D無聊; 廣州up till today 377確診,面積 7434 平方公里; 香港 5046 確診, 1106平方公里, 有百分之65%係郊野公園, 即一般港人就係生活同活動係大概4-500平方公里地方; 基本疫情以來,無禁足令,大部分人照常返工,公共交通工具,日日返放工都如常迫人; 你仍然覺得我有必要答你確診分佈嗎?

你講人人體質唔同,你做咗咩體質檢測?
唔同就係唔同,點解要檢測?檢測啲咩?我有信心我自己冇事啫,我冇叫其他人去試喎,我講明係有信心都要戴口罩勤洗手,我幾時講過有啲咁嘅測試?
証明你天賦異秉,係廣州咁低確診數嘅地方可develop 足夠抗體,令你去日本可免於被感染呢? BTW,係邊度有呢D體質檢測?我都想做,確定下自己體質.

呢個抗體,又係你講嘅。

我講嘅係抵抗力、免疫力,免疫系統唔止B cell,仲有T cell,T cell唔係出antibody,係直接對撼。唔一定要病過。

我堅夠皮,唔想糾纏係D冇質素討論中.”


捋順你講緊乜先,你係咪話香港環境病毒量一定比廣州任何時候都要大,係咪咁意思?

1,廣州檢測量?

2,爆發初期,疫區人員去廣州多還是香港多?

3,廣州冇郊區冇林場?市區比例幾大?廣州常駐人口幾多?

4,點解有抵抗力需要天生異稟?

然後第二個問題,呢個好得意。

你嘅論點係,香港確診數字高,地方細,所以香港環境病毒量大,應該香港人接觸病毒數量多,就出現抗體多,比廣州人更加唔會得病,係咪咁意思?

接觸病毒以至受感染,病原體數目係有個閾值嘅,長期暴露並接觸超過閾值梗係易發病喇,廣州人生活環境同香港唔同,身體抗逆條件亦會有差異,長期接觸低於閾值病原,有免疫力好正常。


65. 元朗灣區人 2020-09-23 08:36:14
林引刀,

天生異品!骨格精奇。

連抗體都唔需要,就打敗新病毒。

原來世界近百萬死於新冠都是枉死。 定係T cell缺乏症?

又自相矛盾:又話浸淫係低量病毒,所以骨格精奇。又話直接對砍,無需病毒。
66. 自醉 2020-09-23 10:18:02
引刀兄

其實我都覺得無謂討論,反正呢度都冇人知邊個啱。而且這裡很多只是傳聲筒,沒有獨立思考能力,

隨便都可以找到很多例子,你不會傻到跟一個傳聲筒辯論吧!

* 病毒初期,呢班友同你講好小事,美國流感仲大鑊

* 專家話要帶口罩,有班白痴就話帶咗都要除

* 話咗啲底褲口罩冇人會用,班友又話窮人等住用,結果連垃圾佬同乞兒都唔吼,我從沒在街上見過人用

* 有人話要封關,呢班友就話封關係歧視,結果將病毒發散到全世界,一齊奶嘢! 現在唔只要歧視人, 仲要被人歧視

話人黑護仲可笑,講個故事你聽,從前有個動物園,動物園外的森林發生大火,動物護理員要求閂門防止園外的猛獸闖入動物園傷害遊人和其他動物,完全唔考慮動物園外動物數量係園內動物嘅幾百倍,護理員根本冇能力應付,員主仲同護理員講:“照顧動物係你嘅責任,無論幾多動物闖入嚟,你都要照顧,否則你就唔夠專業!”

咁到底係不顧園內動物、員工、遊人安危嘅園主唔專業,定係護理員唔專業?

鹿就係鹿,馬就係馬,大家心中有數。 有討論必要嗎?  哈哈哈!
67. 元朗灣區人 2020-09-23 11:03:01
又一個腦殘的be water. 

指馬為鹿。

"Hong Kong"人的廣東話?搞清楚未啊?
68. 元朗灣區人 2020-09-23 11:15:06
"Hongkong"人,

內地疫情高峰期,香港

!!!零貢獻

“Hongkong”疫情高峰期,内地出錢,出力。全民檢測,方倉醫院。

!!汗颜嗎?

69. 廣州爲何可以咁快清零? 2020-09-23 11:22:39
靠人體抵抗力和免疫力來對抗病毒,風險好大。

人體抵抗力對每一個人都不是一個固定數字,今天足夠,明天未必夠。係一個唔穩定狀態。

首先抵抗力每個人不同,理論上年輕人比老人以及長期病患者抵抗力更強。但對同一個人,在同一天,早上睡眠充足時,和晚上收工疲倦時,抵抗力都不同。如果考慮生活壓力和心理,情緒的影響,即便年輕人,抵抗力也未必可以長期抵禦新冠病毒的入侵。

抗體也是同樣情況。就算有疫苗,抗體不會在人體內,長期保持足夠高的數量。二次感染,係有實際例子。疫苗第二针,甚至第三真加强,就是為此。

目前睇,真正唯一有效的方法是隔離。

新冠病毒一旦進入人體,會攻擊人體多種器官細胞。免疫力,抵抗力和抗體就是在人體內建立屏障,將病毒和器官細胞隔離。但這已經是最後的屏障,一旦失守,後果嚴重。

既然如此,爲何不把防線推出去人體之外,進行隔離?口罩就是最有效的工具將病毒和人體隔離。所以必須佩戴口罩。

其次,最容易攜帶和傳播病毒的是已經被感染的人,即感染源。咁尋找和隔離感染源,就必須要儘快做。要儘快發現感染源,就要做好檢測。

大陸,包括廣州,疫情防控做得好,絶對不是靠人體內的抵抗力,而是靠人體外的有效檢測和隔離措施。

只要做好檢測,做好隔離,每個國家都可以好似中國咁,短時間內將病毒清零。一日未做好,一日都要受到病毒的威胁。
70. Hongkong People 2020-09-23 13:53:59
刀兄,

 一般人嘅抵抗力係高定低, 係 product of nutrients and healthy lifestyle.  接觸病毒但未trigger immune system 而殺滅入侵病毒,的而且確係抵抗力嘅體驗; 但這情況並不可以免疫,因為免疫系統都未trigger.   長期接觸病毒而develop 免疫力, 泛指trigger  咗免疫系統,身體已制造抗體令身體有免疫力.

如果你唔係想講抗體令身體有免疫力, 你下次用字洐詞就要精準D,要同大眾理念接軌D,避免誤會.

你如果早aware我誤會你意思,早D clarify咪了事. 抵抗力好,頂得住病毒,呢個講法無爭論點. 你基本無須長期接觸微量病毒去develop 你嘅抵抗力. 你營養好生活健康,自然抵抗力就好. 長期接觸病毒嘅講法係廢話, 一切誤導嘅開始.

仲有,如果你只想講抵抗力,你問我確診分佈做乜Q? 同某人嘅抵抗力有乜關係? 又想誤導我嗎?

來來往往咁耐,而家先話我誤會?有病!  誤會嘅唔止我, 元兄同飯兄睇怕都係同我一樣咁理解, 咁究竟係寫嘅有問題定睇嘅有問題呢?
71. 引刀一快 2020-09-24 00:41:45
自我陶醉兄

有冇人知道邊個啱,可能已經唔係最重要,我怕人地以為呢度冇個啱咋。
底褲口罩我想用㗎,不過想要林青霞或者王祖賢用過果件囉。
講到克姨戶,諗起都好笑,我早半年同雲兄討論呢個問題,佢冇得回應,就放低一句阿彌陀佛,吹脹。
自我陶醉兄,依家山林啲動物,幫動物園落閘,話好驚佢地喎。


72. 引刀一快 2020-09-24 01:02:34
To 69樓

口罩同洗手,唔係百分百防禦手段,免疫力係身體最後屏障。
我大半年前已經講過,廣州嘅圍蔽禁足,香港冇條件跟著做。


73. 引刀一快 2020-09-24 01:18:11
Hong Kong people女士

“一般人嘅抵抗力係高定低, 係 product of nutrients and healthy lifestyle. 接觸病毒但未trigger immune system 而殺滅入侵病毒,的而且確係抵抗力嘅體驗; 但這情況並不可以免疫,因為免疫系統都未trigger. 長期接觸病毒而develop 免疫力, 泛指trigger 咗免疫系統,身體已制造抗體令身體有免疫力.”

邏輯要建基於理論,你未了解人體免疫系統基礎。

如果你唔係想講抗體令身體有免疫力, 你下次用字洐詞就要精準D,要同大眾理念接軌D,避免誤會.

我用字用詞一向精準,唔係點同人較真,你誤會問題在你。

你如果早aware我誤會你意思,早D clarify咪了事. 抵抗力好,頂得住病毒,呢個講法無爭論點. 你基本無須長期接觸微量病毒去develop 你嘅抵抗力. 你營養好生活健康,自然抵抗力就好. 長期接觸病毒嘅講法係廢話, 一切誤導嘅開始.

進一步證實你唔了解咩係免疫力。

仲有,如果你只想講抵抗力,你問我確診分佈做乜Q? 同某人嘅抵抗力有乜關係? 又想誤導我嗎?

你提出密度,我當然問你分佈,你提密度又做乜Q?

來來往往咁耐,而家先話我誤會?有病! 誤會嘅唔止我, 元兄同飯兄睇怕都係同我一樣咁理解, 咁究竟係寫嘅有問題定睇嘅有問題呢?

你誤會居然係我問題?你係怨我提得遲,還是怨我好提出嚟?
灣元冇理解錯,佢根本就唔理解。
而向飯,你咪拖佢落水 呢鋪佢心水清,睇得明,你唔發覺佢冇正面駁過半句咩?
74. 元朗灣區人 2020-09-24 09:07:05
林引刀,

如果一個讀過Human physi 的人都唔明白你講乜。

你係論亶討論,有點……

如果你相信自己理論,去isa行一圈,唔感染到,就神功護體。

裘千尺,装神弄鬼。
75. 廣州爲何可以咁快清零? 2020-09-24 10:28:35
To 72樓

同理,身體的免疫力,亦唔係百分百有效的防禦手段。香港已經有超過五千人感染,其中一百人死於新冠。如果人體免疫力百分百有效,佢地就唔洗死。其實,既然係最後屏障,一旦失守,就死得。好簡單道理。

口罩同洗手係放在較前面的屏障。就算只有百分之五十有效,也好應該盡力做好佢。

以踢足球作比喻。人體免疫力和抗體等於守門員,口罩等於後防球員,隔離等於中場球員,檢測等於前場球員。

足球比賽最好的防守,是從前場開始壓迫,中場參與攔截,後場落力掃蕩,個龍門只是執尾漏。前中後場都放棄,正係靠個龍守住最後防線,點守得住?

有冇條件學廣州係一件事,有冇虛心去學係另一件事。學唔到人地十足,學到八成,都唔錯啦。

冬天快來了,歐洲已經第二波,美國也很可能失守第二波。香港值得警惕。
76. 向泛民说不 2020-09-24 13:29:27
引刀真系变成懂王第二。正低能仔。

75楼,广州之所以可以清0,系因为第一波,其实唔系好严重,但是当时广州都系用了禁足手段,牺牲几个星期的经济利益,加上中国人不像美国年轻人那么喜欢开饮酒party,毒品party和做爱party,所以基本上大部分人都留在家里,所以在2月时基本上已经清0. 所以也没有需要在全民检疫。

抗疫其实就像抗电脑病毒一样,有策略的,大陆现在的策略是最好的,第一,控制从疫区进入到病毒,香港第二次和第三次的爆发,都是从高风险地区带进来,好明显防疫却有漏洞,不过相信现在已经防止了。不过就是在怎样做,除非是100%封关,否则,也是没有可能完全封止。所以黄能日日叫封关是非常仆街。而大陆的第二个做法,就是如果真系不幸,有传入个案,大陆就会用全民检疫加禁足一个星期左右。病毒不会带去其他地方。所以我们见到6月以来,大陆有个别地方都发生小型爆发,但是都可以迅速的控制下来,反而香港到现在才清0.主要的就是香港班畜生黑医护和饭民畜生反对。

那些反对全面检验的都是畜生,仆街。不是因为金钱利益,就是政治原因。政治原因就是骨子里是港毒。

77. 引刀一快 2020-09-24 13:56:03
To 75樓

1,我從來冇講過免疫力百分百有效。

2,戴口罩同洗手,當然非常重要,而且相當廉價,性價比非常高嘅手段。

3、4,你用足球做比喻,有一個不足,檢測唔係前鋒,而係球證。
前鋒應該係科研工作。

5,學到廣州八成當然好,實際上3成都難,所以應該按現實條件另謀出路。

6,必須警惕。
78. 引刀一快 2020-09-24 14:03:59
灣元

我去紐約住一個禮拜,日日戴口罩出街行八粒鐘,如果我返嚟一個月冇病發,你捐20萬俾愛護動物協會,如何?
79. 引刀一快 2020-09-24 14:09:52
灣元

你讀human physiology?

讀壞。
80. 元朗灣區人 2020-09-24 16:05:33
林引刀,

基本上我不愛護動物。愛護動物,食魚生…鬼異+虚偽。 

!!只有素食者,才有資格講愛護動物。

仲有,由頭到尾話我理論錯,其實錯係邊? 

81. 引刀一快 2020-09-24 22:08:05
灣元

係我錯,我應該選擇一種新語言同你交流,如果我有資格的話。
82. 元朗灣區人 2020-09-25 07:21:14
林引刀,

你班耶邪教,就係喜歡係度自我感覺良好。以為跟着西鬼屁股,俾西鬼贊两句“文明,良知”就飄飄然。

不是要獨主思考嗎?你們有乜? 

食魚生愛乜护动物?
你唔食狗肉,可以话爱狗協会。不是爱护动物。

腦残!
83. 自醉 2020-09-25 09:48:16
引刀兄

同元人溝通要識甲骨文同猿人邏輯,你知什麼是猿人邏輯嗎?  教極你都唔明!!!!

食肉就唔可以話自己愛護動物,你揼垃圾就唔可以話自己係環保份子,學下佢連骨都食埋,仲要唔好痾,繼續體內循環先至係環保至高境界呀嘛!哈哈哈!


84. 向泛民说不 2020-09-25 10:12:15
林引刀应该吾系十字人,法轮功的居多。

不过睇以下对话,就知道香港为什么论落到今日的地步;如果香港人想赚中间财,那就接受自由行,包容自由行,如果吾想赚中间财,那就发展高科技,吾L好妖魔化数码港,跟住低能到自己否决创新工业。

男: 去邊度食飯好.
港女: 你話事啦, 冇所謂
男: 咁茶記囉
港女: 咁cheap
男: 酒店食Buffet囉.
港女: 太貴啦.
男: 日本放題呢?
港女: D野實唔新鮮啦.
男: 去食扒啦~
港女: 咁多肉唔健康
男: 咁你有冇題議?
港女: 咪叫你話事囉
85. 向泛民说不 2020-09-25 10:28:12
特朗普上台之后,如果香港人仍然未睇清楚美帝的嘴脸,那就真系低能,特朗普之前,美帝是虚伪的。所以不明白可以理解,但是特朗普上台之后,告诉了我们美帝的真正目标,还是认为香港人应该选美帝边,是不是很低能。

现在美帝逼选边,就睇下台湾日本韩国选美帝边,结果是怎样,是向美帝输血,最近台湾的军购案,是用高价买,一架无人机可以贵过F35。还有美帝要日本给80亿,韩国40亿美金的军费。

其实台湾来说,他可以学香港那样跳草裙舞,台湾是美帝第一岛链的一个很重要的位置,如果被中国控制,第一岛链就会被中国突破,而关岛的第二岛链也会受到攻击,日本也不安全,所以无论日本或者是美帝都要保证台湾不落入大陆的手中。在这样情况下,美帝和日本应该是输血去保护台湾。但是在美帝就是高手,在台湾养了民进党这样的走过,做走狗还自备狗粮,跟香港饭民畜生一样。台湾国民党那一招是最符合台湾人的利益,他也不要独立,但是要美帝给保护。反正大陆进攻台湾,美帝就是不出力,也要出炮火。

反观中国对香港,过去20年,不断的像香港输血,比如自由行,保证香港作为大陆的金融中心。

最后没有自由行,香港估计每年会有1000多亿的财赤,黄能有没有其他方案。
86. 元朗灣區人 2020-09-25 11:32:31
自醉,

耶邪教哪有邏輯?只有做跟尾羊,白人就係牧羊人,講乜你信乜。

殺食動物,最對動物的

!!最大傷害。

腦殘的人,才信其他行為仍是爱护动物。

黑暴,黑护,黑医。 腦残的人先信为香港好。

87. 引刀一快 2020-09-25 15:58:50
自我陶醉兄

我叫佢輸咗捐錢做善事,佢就話我虛偽,咁係咪佢輸咗唔使埋單?

你真係唔好當佢係元人或者猿人,分分鐘俾佢千咗都唔知呀。
88. 自醉 2020-09-25 20:09:42
引刀兄

你講笑咩? 呢啲有任務嘅騙子,你在國內見唔少啦! 哈哈哈!
89. 元朗灣區人 2020-09-25 20:37:51
騙子周圍都有。

一班移民後代就霸佔了香港…強盗添。

T cell抗疫又係騙子,自己躲在老表褲浪下。

be water更有目的啦。

騙咗病毒未?有冇公德心?
90. 元朗灣區人 2020-09-25 20:40:12
91. 向泛民说不 2020-09-25 21:29:11
自醉,今次真系同意你啦,大陆很多你的手足喜欢造谣。引刀也成日作文。
92. 自醉 2020-09-25 23:28:08
向飯

你唔係想話你係我手足吓嘛?! 哈哈哈!
93. 引刀一快 2020-09-26 03:18:48
自我陶醉兄
 
病毒都俾佢騙埋,千王之王上王呀!
94. 元朗灣區人 2020-09-26 08:04:25
執字屎!

“Heung Gong” 人。不要再用HongKong啦,

!!原居民才够格。

老表出錢出力,幚你驗病毒。 你班"Heung Gong"人,

!!!良心俾狗食咗。

連多謝都唔識講,點樣文明呢?
95. 引刀一快 2020-09-26 13:00:28
自我陶醉兄

有向飯把“金口”,遲早共濟會都變埋你手足。