地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:18017    回應:2
文亮言

如何面對售後租回的業主

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年8月18日

  有老友買入一個住宅單位,賣家售後租回,本來是各取所需,老友亦很滿意,但舊業主話,根據各大分析員評估,香港樓市在未來幾年都冇運行,跌少過三成已經算是執到,希望老友到時可以用市價賣回給他,老友頂住條氣,問我如何回應。

  老友太好人,買了樓他就是莊家,舊業主變成租客之後就是閒家,莊家點可以俾閒家大到,我叫老友唔好勞氣,同舊業主講,租約到期的時候,如果樓價上升,他是非常樂意繼續租給舊業主,但如果樓價下跌,他不但不會租給舊業主,更加唔會蝕本賣,而舊業主一定要搬走,所以,如果舊業主希望繼續租到他以前擁有的單位,必須希望樓市上升,最低限度都唔好下跌,老友話高招,但會唔會太過陰毒,我都唔知,不過,只是俾舊業主有心理準備,唔應該用陰毒求形容。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-08-19 04:20:58
個舊業主都幾長情,玩來玩去都係呢間屋。
俾我我就同佢講,將來樓價如果跌,咁就市價加一成賣俾佢,如果樓價升就唔賣。

2. 劍聖 2022-08-21 14:53:00
將之前單位賣出後,己經是舊樓。今天地產商開價等於舊樓價錢,代表什麼?四大地產商是白痴?