地產博客 > 弼尖言論 返回
瀏覽人次:18330    回應:16
弼尖言論

美僑民錯信政府代價不菲

 

王弼

獅子山學會前主席
香港奧國經濟學院創辦人
2021年8月30日

  阿富汗的亂局,最近成為國際焦點,連肆虐差不多兩年的新冠疫情Delta變種都要靠邊站,實在不能不佩服拜登政府的「能力」!過去,許多美國人痛恨前總統特朗普,去年的總統大選,不少報道說連死人都起來去投拜登一票,誓要把侵叔趕走,可是回頭看來,侵叔做總統的時候,伊朗的軍頭被美國的無人機斬首,伊朗當局只有硬生生吞下這口氣,ISIS又被殲滅,北韓也不敢肆意試射導彈,在侵叔協調下,以色列和一些中東國家也簽下和平協議,跟拜登在阿富汗大出洋相令美國顏面掃地的情況有天淵之別,不知多少美國人後悔把選票投給拜登呢?可見,大部份人認為對的事(就是把選票投給拜登,認為以他幾十年來從政的豐富經驗,可以把素顏政客侵叔留下來的亂局撥亂反正),未必是對,更可以是錯到極點。明白到大多數人(Majority)的眼光並非雪亮的,而且可以是非常愚昧,就更讓王弼憂慮另一件事。

  王弼覺得奇怪的,是目前在喀布爾倉皇逃走的美國僑民,難道他們不知早在一年前美國已部署撤軍嗎?侵叔跟塔利班簽訂撤軍協議的消息是公開的,不是什麼秘密。到拜登上場,距今有8個月時間,在這8個月內,難道美國僑民都感受不到危險嗎?為何突然如夢初醒,失去了安全回國的先機,導致深陷險境?王弼估計,那些美國僑民可能一路被蒙在鼓裏,美國政府一定在當地大派定心丸,說阿富汗絕對安全,塔利班可防可控。這些美國僑民,難保有些會對政府有疑心,擔心塔利班有可能成功奪權,但若他們公開質疑美國政府的能力,相信很快會被有關當局或巨型社交媒體以假資訊(Misinformation)的理由審查過濾滅聲。美國駐阿富汗軍部的專家,可能不斷透過記者會重複,他們如何專業和科學化地確保美國僑民在阿富汗的安全,那些質疑美軍能力的言論,一定是別有用心。因此,王弼有理由相信,數以萬計美國僑民因真心相信美軍的保衛能力,才一路安心待在喀布爾,以致塔利班殺入城內才如夢初醒!可是,一切都為時已晚,他們的人身安全,就只能望天打卦!

  對於我們這些隔岸觀察阿富汗的人而言,更恐怖更埋身的事,其實是弄到阿富汗成為人間地獄的「白宮群英」,跟領導西方世界抗疫的也是同一班人!他們把居住在阿富汗的西方僑民蒙在鼓裡,不把塔利班的威脅告知僑民,令僑民陷入萬劫不復的境地,更有美軍已經因ISIS發動自殺式襲擊而喪生,究竟同一班「白宮群英」,又有沒有隱瞞目前抗疫措施的風險?有否因他們的無能,用一個又一個的謊話,嘗試把先前做錯的決定一直隱瞞下去,直至紙不能再包著火?目前,西方普遍人民仍非常信任政府的抗疫工作,只有少部份人質疑政府的嚴厲抗疫手段(例如宵禁、禁足令等),因此我們也偶爾看見發生在悉尼、墨爾本和巴黎等大城市的反政府示威,不過示威人士都遭受西方政府的無情鎮壓,連稍微質疑政府抗疫工作的言論都被封殺。說到這裡,我只希望西方政府的無能,只限於在阿富汗,如果他們在抗疫一事上也是如此的無能,對於數以十億計把生命託付西方政府的人而言,如果在抗疫上有什麼事故,那種後果,實在不敢想像!

  回到投資市場,美股最具代表性的標普500指數持續創出新高,但代表重啟經濟股(Reopening Stocks)的羅素2000指數而言,數個月來跑輸三大指數,上周卻非常亮麗大升 5%,紐約期油亦收復了再前一周大跌7%的全部失地。不過型態上看,紐約期油有機會受制於70-72美元,如果delta變種再次令亞洲特別是中國加強抗疫的措施,油價有機會於70美元見頂並再次回來。當然,油價受許多因素影響,例如近期就受墨西哥灣的颶風所支持,另外,投資者亦須留意阿富汗的亂局會否擴散到中東,以色列跟伊朗的交惡再度升溫,ISIS復活會否令伊拉克在陷入戰亂等因素。世界混亂,油價持續波動,仍持有油股在手的投資者,在引伸波幅高企下Sell Weekly Call/Put,配合Rollover策略,會有不錯的回報。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-08-30 13:17:41
王弼兄

我依家仲發緊夢,掰燈呢鋪係引蛇出洞,收埋十幾隊突擊隊,等啲塌你頒由山區走嗮出嚟,一鋪收拾佢地。
我仲係發緊夢㗎。
2. 元 2021-08-30 13:42:18
係囉,“精英”睇唔到當初特朗普帶頭唔帶口罩,完全冇防疫…死咗六十萬人嘅屠夫。

一班海盗扮文明,係咁上下。

!!撤狗都未撤完,撤僑?
3. 十一哥 2021-08-31 16:43:11
散水邊有得慢慢嚟、梗係鬥脚長㗎啦!玩得柔柔Q即係可控…可控又使乜嗌散水呢?散水係辣手嘢…傻侵強項搭鷄棚…衹係玩齋噏、拜燈敢落手....梗係要快而狠、未經江湖人道…學院係教唔到嘅。
4. 引刀一快 2021-08-31 18:02:56
十一仔連情況都未搞清楚,呢啲叫做散水?哈哈哈
5. 十一哥 2021-09-01 16:02:18
刀刀 真係未着過草…散水係乜情況呢?咁啱傾…分享下哩…
6. 引刀一快 2021-09-01 17:49:27
十一仔

美國同塌你癍,邊個兵邊個賊?

以你一貫嘅留言價值觀,肯定條領呔打咗晌背脊喇。
7. 引刀一快 2021-09-01 17:53:16
十一仔,唔使咁心慌,冇人起你牒腳,你冇著草,你冇著草,OK?
你果啲叫做移民,移民楓葉國。

移民呀。
8. 十一哥 2021-09-01 21:13:30
刀刀  一個侵門踏戶、一個為守家園、邊個兵邊個賊咁都唔識分呀?不過契弟係有特殊~少得過你媽~症候嘅…

話時話…4圍去置下別館都係享受下異國風情貪過癮啫、寸埋王仔就唔好啦!
9. 引刀一快 2021-09-01 22:34:41
十一仔成日扮思爺,原來內心咁純情,淨係一味口賤。

打家劫舍強搶民女,仲要同對方承諾“尊重女性”,呢個都會當係兵,咁你條領呔唔係打咗落背脊,係做咗T-back。

你移民楓葉國關王弼兄咩事?王弼兄光明磊落,有一面移民一面鬧人移民咩?冇吖?

哈哈哈

仲有,呢個年代去下旅遊,點解講到好似中狀元咁嘅?好難得,仲有人攞出國嚟威威,等陣又話坐飛機幾錢幾錢,冇啲值得人羨慕嘅嘢咩?

10. 元 2021-09-02 06:33:03
林引刀,

如果塔利班好似“西毒媒”抹黑嘅咁差,一早俾isa和北方聯盟消滅咗啦。

塔利班打咗20年遊撃至勝,前題是得到山區人民嘅支持。

你班“西鬼首陀羅”,整天幻想isa帶來正義。事實上,isa屠殺大量平民,人民恨之入骨。
11. 十一哥 2021-09-02 10:41:17
刀刀 酸寃成咁…再哂多D嘢你咪企唔穩、算吧啦!屎都含症候入骨嘞、汪汪狗噏…引刀要剩一塊…莫切埋細頭、聽咗口號…你就唔fact check…引刀切L哂、智商真係特殊…萬中冇一…
12. 引刀一快 2021-09-02 11:46:31
灣元

你鳩噏兩句,戚起十一仔條筋,睇下佢激動到......

嗱,你睇下“追風箏的人”呢部小說,或者電影,你就知道點解十一仔咁追捧塌你頒,正常人覺得個小僕人好可憐,但係佢覺得小僕人好享受,仲想做埋佢個仔。
13. 向饭民说不 2021-09-02 11:51:12
这年头很多荒谬的事情,西狗的颠倒是非,真的一绝,比如教中国人素食,也就是说一个海盗文明和游牧民族教农耕文明吃素啊,真的是荒谬。中华文明农耕文明从来就是吃素。吃肉反而是最近30年才开始,就是日本也是。反而西狗的主食就是吃肉,甚至非洲人也是吃肉。
14. 引刀一快 2021-09-02 11:57:45
死嘞,十一仔,睇唔明你寫乜。
呢啲係咪叫做歇斯底里?

最後果句,好似睇得明少少。

智商萬中無一?係咪即係話我係傻height?
我認喎!你寫幾年嘢,邊一段係有養份嘅吖?贏你都係得個贏字,冇乜意思。


15. 有古怪 2021-09-02 12:06:35
點解入侵人地國家會移居“數以萬計美國僑民”?令人想起幾百年前白人入侵美洲,把幾千萬印第安原住民屠殺殆盡的故事。不過今次又好似越南咁,以失敗告終。
17. 元 2021-09-06 13:55:32
伊朗射殺美軍伊拉克基地,報復咗。
傻特硬吞就真。

---

伊朗的軍頭被美國的無人機斬首,伊朗當局只有硬生生吞下這口氣