地产博客 > 丝丝细语 返回
浏览人次:21446    回应:0
丝丝细语

退休人士变家厨

 

左丁山

2021年4月19日

  定期饭局常客之一,老友S,自有新冠肺炎以来已成为稀客,一年多以来,饭局不时受限聚令影响而暂停,但即使恢复四人一枱之后,老友S都好少参加,理由非常简单,就系退休人士,小心补养为上,健康第一,便尽量减少出街,更绝少与朋友吃饭,年多以来,训练自己成为家庭厨师,为妻女煮饭。十几个月冇见佢,左丁山唔抵得,卒之要单对单约佢食饭,佢肯应承噃,但要左丁山到佢屋企食便饭,唔肯移玉步到酒店。

  请朋友回家吃饭,并非香港常态,最主要理由系香港人居住单位嘅平均面积可能系全亚洲最细,与欧美更加冇得比,请客回家又要花时间煮饭烧菜与清洗碗碟,不如大家到餐厅啦。老友S话要到佢屋企食饭,令左丁山回忆起,上一次到朋友家吃饭系边一年边一个月呢?都唔记得清楚咯,应该系新亚书院师兄张总未退休去上海定居之前,邀请几位校友到Century Tower半山圆形豪宅大厦,吃他入厨炮制嘅拿手菜式,张总系美食专家,唔只识得食,仲系超一流家厨,张太从来唔会在家入厨,只系负责洗碗碟,系一件好辛苦嘅工作嚟嘅,因为张总在家宴客,十足高端餐厅格局,不停更换碗碟,太太睇见就对左丁山讲:「难为了阿嫂!」点解冇工人洗?享受美食赞叹张总厨艺之余,了解到张总收藏了不少珍贵印章摆放在家供朋友欣赏,又惊外佣不小心,故此不请家佣。既然如此,张总每次请朋友回家吃饭,要问过太太肯唔肯洗碗先!

  张总当年有银行租屋在Century Tower畀佢住,气派自是不同。此日来到老友S住宅单位,系标准香港高级中产格局,建筑面积千四尺,时值四千几五千万,装修一流,原来老友S嘅二千金系室内设计师,唔怪得间隔系十分讲究,如果计埋住宅时价,香港嘅亿元富翁应该数以万计,但现实啲讲,如果只系得一层楼自住,即使供完按揭,仍然只系有stock(存货),冇现金流(cashflow),好睇唔好食,住宅价值锁死咗吖吗!故此美国新英伦地区的有屋人士退休之后就卖屋,搬去南部过退休生活,加州退休人士会考虑卖屋搬去阿里桑拿,原因就系先卖洛杉矶住宅,再到Tucson买大屋之后,还有可观现金供退休之用。可惜吖,香港人依家愿唔愿意卖咗天后庙道住宅,搬去中山,珠海呢?相信更多中产系似刘细良卖楼变现移民加拿大,孰令致之?

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码