地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:21295    回应:3
敢说亮话

茶餐厅乱话(1023)一个「撑」字,错足十几年

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年6月23日

  今早在茶餐厅碰到一个多年不见,而又欠我钱的朋友,他不但不打算还钱,还说当年若果我不是撑他,现在应该多很多钱,我唯有苦笑,一个「撑」字,令我错足几十年。

  话说当日,一班朋友仔聚会,其中有一个打算买楼,问大家撑唔撑佢,在这个环境,冇人讲唔撑,朋友买楼之后,楼价下跌,佢不但问我借钱供楼,仲埋怨我当日话撑佢,如果唔撑,佢就唔会买楼,我唯有替他供了几个月,直到自己也很辛苦,才拒绝他,及后楼价回升,朋友亦多买了几层楼,不但没有还钱,还对别人说我害了他,至此之后,我见到个「撑」字就会产生恐惧,而事实上撑是一个无底深渊,如果没有能力,就千祈唔好话撑人,不过说话回头,因为我早早领略到撑的苦处,所以从不讲撑人,如果有人问我撑唔撑佢,我会话力有不隶,恐怕有心无力。

  老板话条友痴线,估计佢以后唔会去茶餐厅,不过仲好,否则有乜头晕身㷫,就会頼在茶餐厅的食物不洁。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 望东楼 2021-06-23 11:02:02
港人真理
1。成功唯一原因系我天下无敌
2。失败当然系社会(其他人)嘅错
3。厕纸系要嚟抢嘅
4。群体免疫系其他人打晒针或中晒招,咁我打唔打针都一样
2. 引刀一快 2021-06-23 14:43:31
咩楼咁巴闭,连汤博士都话供得辛苦?
3. KS 2021-06-23 16:36:34

错足十几年,还是错足几十年?呢点分别好大。

一句讲晒,唔做忠唔做保,唔做媒人三代好。