地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:14981    回应:9
敢说亮话

茶餐厅乱话(739)千祈唔好同一个饮醉酒的人争拗

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2020年8月3日

  今早去到茶餐厅,有客人话我的投资策略错误,现在应该卖晒手上物业,待楼价大幅下跌时再回购。现在我唔买又唔卖,是不是等运到。我唯唯诺诺,话自己见识浅薄,个胆又细,够胆买入唔够胆卖走,更加唔够胆卖哂。客人还有一大堆理论,我始终话佢对,我错。最后他冇瘾就走了。

  老板问我点解咁好脾气,唔反驳那位客人。我话千祈唔好,因为那人如此坚持,争拗是没完没了。我仲要返工,到茶餐厅是想享受一阵宁静,唔想同人在一些无谓事情争拗。事实上那些人就好似饮醉酒的人,如果同一个饮醉酒的人争拗,就是世界上最蠢的人。因为就算拗赢,那人都可以话当时饮醉酒,都唔记得大家拗什么。所以,唔拗就是最好做法,而且又乐得清静。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 十一哥 2020-08-03 12:31:33
醉咗仲可以讲嘢撩交打嘅....一定系扮醉、就好似癫狗…你越惊佢就越狂、唔好锡住硬湿几嘢…醉酒佬就识锁你、醉婆…就多数诈醉虾呃条…小心领档。

2. 引刀一快 2020-08-03 14:10:09
十一仔出亲嚟都俾人湿几嘢,上咗瘾。
4. 十一哥 2020-08-03 15:11:38
 十一哥一出…刀刀就要又口又手湿几嘢…真系大瘾。
5. 引刀一快 2020-08-03 15:27:09
唔够喉?俾你啜嗮,暂时冇货。
6. 侵侵 Ban TikTok 真相 2020-08-03 17:22:36
以下为基於新闻表象的推测,可能与事实不符,搏观者一笑:


- 首先,侵侵以安全理由,炒热TikTok的中国身份

- 跟住,侵侵逼迫抖音母公司将TikTok买盘畀美国公司

- 抖音母公司考虑卖TikTok,多间美公司有兴趣

- 微软offer最豪,500亿美元,抖音母公司搭糖,交易接近达成。

- 侵侵发觉唔对路,距大选剩余三个月, TikTok 是绝佳选举工程,动员工具,现在有机会落入标GATE手上。此人常批评侵侵抗疫不力,明显会用TikTok帮民主党拜登竞选。

- 侵侵即时出手,威胁要马上禁止TikTok在美国使用。

- 微软被逼暂停收购谈判。抖音母公司可能见财化水。

- 民主党背后发力,年轻一代强烈反对禁TikTok,侵侵忧得失以千万计TikTok users,给45天时间TikTok。

- 当然如果卖给FoxNews,侵侵系好欢迎。但鬼叫微软出价最高呢。

“英国路透社报道,美国总统特朗普已经同意给字节跳动45天时间协商向微软出售TikTok事宜。”

抖音,中国公司,按美国法律,不得卷入美国选举。但既然TikTok多人用,就自然有人想搵佢帮手,打击对手。帮民主党得失共和党,帮共和党又得失民主党。两难。

楚人无罪,怀璧其罪。TikTok罪在太成功。

商场牵涉政场,好睇过戏。

7. 十一哥 2020-08-03 17:34:13
刀刀好坦白…冇把冇柄就梗系冇货啦…合理 ! 
8. 引刀一快 2020-08-04 02:47:20
又储返满嘞,十一仔,啜mummum喇,再唔嚟就俾范冰冰。
9. 十一哥 2020-08-04 09:51:57
刀刀  长夜漫漫…玩冰冰、意境凄凄清清、於心不忍..放你一马。
10. 引刀一快 2020-08-05 10:15:15
十一仔,唔好意思,搞咗你个柏拉图情人㖭。