地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:19493    回应:2
敢说亮话

茶餐厅乱话(667)亲戚问买楼,千祈唔好畀意见

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2020年4月5日

  今早天阴阴,冇出去跑步,亦冇去茶餐厅,老板打电话话今早有好靓牛腩汤通心粉,叫伙记送一大碗给我,再加上一大杯热鸳鸯,不过,有一件事想请教我,老板话有一个亲戚想买楼,问他的意见,如何回答。

  我对老板话,如果是普通朋友,大可以话有能力而又自用就可以买,但如果是亲戚,这个答案仍然有危险,因为那位亲戚已经有打算买楼,问老板意见只是保障在买楼之后如果财政紧绌可以问老板借钱,理由是当日老板话可以买楼,如果老板当日话唔好买,他就不会陷入财政危机,这并不是一个意见那麽简单,而是一个承诺,唔借当然会畀亲戚闹,借了出去一定会冇得回头,所以,要十分小心处理,最好办法就是千祈唔好畀意见,老板话明白,不过,那位亲戚死缠烂打,小小意见都唔畀唔系几好,我话一定要企硬,否则以后很麻烦,就算楼市上升都会很麻烦。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. antony 2020-04-05 18:51:15
这个问题可以好严重,真心应承过借钱畀人嘅人就会领会得到。

唔好话亲戚,就算深入啲嘅朋友,佢一时周转唔到或者银行贷款出问题。佢都会开口问你借,如果之前你俾咗意见佢,噉佢开到口问你借吾借,系咪会陷入一个两难嘅局面呢。
2. GKHK 2020-04-05 18:58:34
有d意见真系唔比好过比 水晶闸