地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:22520    回应:5
文亮语

唔打疫苗的蓝C蠢过只猪

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年5月6日

  有老友是超级蓝C,不但撑政府,而且做埋一些无无谓谓公职,博日后可以得到一个荷兰水盖,近日佢问我有冇打疫苗,我话打了第一针,佢话唔打,最多唔去旅行,唔去餐厅食饭,因为佢担心有副作用,我话现在打疫苗的死亡率只有正常的5%,基本上打好过唔打,蓝C老友坚持唔打,仲话唔打又冇人知。

  我问如果政府俾一个荷兰水盖佢,会唔会打疫苗,答案是一定会,老友可能唔知道,政府颁荷兰水盖之前一定会做尽职审查,作奸犯科一定唔得,但如果发觉被审查的人竟然冇打疫苗,试问政府又点会颁发水盖给那些人,所以,既然做得蓝C就要做得彻底一些,唔好表面上支持政府,但行动上采取不配合态度,中央政府最憎的就是那些打著红旗反红旗的人,老友听完之后冇哂表情。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2021-05-06 17:53:12
“中央政府最憎的就是那些打著红旗反红旗的人,老友听完之后冇哂表情。”

做得两头蛇,自然有后路喇,食尽香港就返枫叶国。呢头用师爷腔写啲冇人睇得明嘅鬼文嚟歌功颂德,果头就话阿爷大湾区系老千鸡棚,揾水鱼,去打更。
闹中国嘅人佢诈睇唔到,我叫人返大湾区发展就日日俾佢写下流嘢狙击。
十一仔,仲扮乜爱国吖。

2. 引刀一快 2021-05-06 18:13:31
十一仔,又准备念seafood经呢?
5. 向泛民说不 2021-05-06 19:10:59
爲什麽反对民主,中民主病毒人讲野头头是道,那些大道理,你真西难以反驳。但是当人权,环保,动物权益,同志等等全部混在一起的时候,那就完全的窒息经济发展。

十字教话,上帝关了所有的们,都会开一个窗,但是饭民狗却连窗也关了,令香港人永不超生。比上帝更上帝。

班人渣不配合检疫,也不打疫苗,但是却要完全自由。神鬼也是他们。
6. 十一哥 2021-05-07 00:09:04
刀刀 笑你sea food都得…不过唔淮再line sea好唔好…

7. 引刀一快 2021-05-07 03:43:02
新嘢喎,两头蛇十一仔,依家转念line sea经?睇你念到一嘴都系。