地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:22422    回应:4
文亮语

泛民没有搬龙门,因为底线就是龙门

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2020年9月30日

  今早去到茶餐厅,大家讲起龙门,究竟龙门几高几阔,我讲大家都唔信,原来冇人知道,不过有百度,冇难度,百度话龙门高2.44米,阔7.32米,到最后,有客人问老板,今次14位泛民议员延任立法会民意表决,最后通过他们可以延任,不过,大家睇极都睇唔明当中理由,有人话泛民议员任搬龙门,或者究竟泛民龙门几高几阔,老板话泛民没有搬龙门,因为整条底线都是龙门阔度,又没有高度限制,点样射都入,不过,就的确难睇一点,今次为了一年任期搬龙门,可谓得不偿失,其实,要做可以去做,这是现任立法会议员的权利,大大方方接受延任,反而冇人会讲闲话

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 十一哥 2020-09-30 10:25:10
泛民嘅图腾…美癈已经出唔到粮比佢地、唔捞边度揾老细、睇今朝两老嗌交…真系好似街市婆、边个揸庒已经唔重要。
2. 摆乌龙 2020-09-30 12:18:04
Trump同Biden,合力摆佐个乌龙,攻入美国自己个龙门。

畀世人睇到美国政治的真像

但以后泛民点sell美式民主?咁丑陋!咁样衰!!

以前包装得好靓,好Grand。泛民拥有美式民主香港及大中华区独家代理权,搵唔少。

以后可能单sell黒暴。
3. 十一哥 2020-09-30 12:45:50
美癈出妖孽…日落西山之象。
4. 无耐 2020-09-30 20:24:06
经济差,无钱用,俾无限自由给你都无用啦,即是说无钱无自由。