地产博客 > 蔡志忠 返回
浏览人次:25502    回应:71
蔡志忠
2020年1月29日

新加坡的成功在於”严”与”管”

 

蔡志忠

亚洲地产创办人
香港专业地产顾问商会会长
香港东区工商业联会首席会长

  农历新年和家人到新加坡旅游度假,旧地重游,久违的狮城进步很快,整个城市虽然高楼大厦林立,但周围都是园林景致环抱,堪称是城市绿洲。新加坡的经济增长超越香港,人均GDP排名世界第三,其成功经验值得香港学习,也常常是评论者揶揄香港的最佳城市范例。

  香港人很羡慕新加坡,尤其在房屋居住和城市规划方面,但并非真正了解新加坡。笔者认为,新加坡的成功源於有一位英明领袖,就是前总理李光耀。和香港的管治方式刚刚相反,香港特区政府推行的是亲民政策,官方过份在意民间的看法;而李光耀实施的是强政厉治,施政讲求效率,不容反对意见,尤其在政治方面,没有妥协余地。

  归根究柢,以两个字来概述李光耀的成功之处,一个是严,一个是管。严,是指新加坡法律很严,甚么都罚款,例如不能随便集会、过马路、吐啖、吃口香糖等,更不能乱说话,尤其是讲反政府的言论,随时会被重罚款甚至坐牢。另一个字是管,是指管理做得好,新加坡政府知道世上富人易管,穷人难搞,於是除了大量吸收外资及投资移民外,最重要的是只管公司老板或企业高层人士,公司下面的一两千名员工的种种要求,留给其老板去处理吧。这样的话,政府就不用疲於奔命,吃力不讨好地想照顾每位基层市民的诉求。

疫情会影响楼价吗?

  近来可谓是多事之秋,先是中美两国贸易摩擦,影响世界经济发展;后是香港发生反修例风波,引发大规模示威动乱,至今仍未停止;如今又来一个世纪瘟疫《新型冠状病毒感染肺炎》,分分钟攻进人口密集的香港,香港与内地交流频繁,这种传染性特高的瘟疫,对香港来说是很大的考验。

  好在曾经有过对抗「沙士」的经验,大家对类似瘟疫的预防较为谨慎,香港暂时没有大规模确诊病例,希望短期内能控制疫情,最好研发出治疗的方法。至於对楼市有没有影向?笔者认为影响一定有,原因很简单,如果香港的确诊个案愈来愈多,肯定会令外地旅客减少访港,加上本地市民也会少出街消费,大家都留在家中,就像当年「沙士」时期一样。

  在这样的环境下,本土经济重创,未买楼者会认真考虑清楚,就算急著要置业成家立室,也未必马上入市。当年沙士疫症在香港蔓延,一拖就拖了8个月,使楼市雪上加霜,楼价跌至谷底。因此,控制疫症的时间长或短,是左右楼市走势的关键所在。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Hongkonger 2020-01-29 16:15:07
终於有人讲出重点,恐怕香港政府还在梦中:
香港特区政府推行的是亲民政策,官方过份在意民间的看法;而李光耀实施的是强政厉治,施政讲求效率,不容反对意见,尤其在政治方面,没有妥协余地。
2. 元朗真香港人 2020-01-29 16:18:32
新加坡证明家长式管治的成功,由客家苦力经二三代人变成大都市。

我都想找一找民主自由的成功例子!不要説西方国家,他们靠的是“抢”。
3. 引刀一快 2020-01-29 17:23:23
睇睇廿年前李光耀如何评价香港,再讲。
4. Hongkong People 2020-01-29 18:43:34
知都冇用,香港不会回头,只会直奔沈沦!行亲民都搞成咁,而家话行"严",简直痴人説梦! 

香港先天有三样不足不可行星加坡嗰套,第一,香港系中国嘅回归儿子,大国角力墙,西方亡中国嘅心不死, 会注重资搞乱香港,香港政府都会动戚得疚,唔似星加坡乃美国系马六甲海峡嘅桥头堡,几专制都唔会有反对声音; 第二,星加坡政府100%控制新闻,严打假新闻,造谣生事; 第三,司法制度完全掌握在政府手上,法治为国家长远利益服务,对滋事者严惩,所有星星之火都可扑灭於起始. 一国两制底下,香港唔会有得救. 只有在西方国家认同中国全面崛起, 俯首称臣,唔再干预香港事务,香港先有机会切新闻,教育同司法3大毒瘤,香港先有重生之日!
5. Hongkonger 2020-01-29 18:52:19
睇睇现在,再讲。
6. 我要说 2020-01-29 19:01:03
香港本来好好地,有自由有适度民主,比起新加坡强好多.
今天搞成咁,年少无知之罪.
政苦又一碌木,唔应该强硬时突然强硬.苦了香港经济.
7. 看到 2020-01-29 19:10:00
to:Admin:

第4段的对香港来?, 应是"说".
第5段的笔者认? ,应是"为"

8. 实事求是 2020-01-29 19:16:11
新加坡强政厉治系成功嘅亚洲人管理模式.
点照顾所有人诉求,一人一样,唔严一定唔得,只系政苦都要问责及妥协一点.
边个做局长冇所谓,香港成功系源於制度完善,有廉政公署.但不可以官僚.
9. Admin 2020-01-29 19:28:34
谢谢7楼指正,文章已修改。
10. 东成 2020-01-29 21:17:56
TO:4楼PEOPLE兄

香港唔可以全部学新加坡,新加坡的好见仁见智,有经济发展但冇言论自由.
香港人习惯咗自由,喜欢做甚么都可以,除非犯法的事.呢一点并非到处有,应该多珍惜.
宜家年轻人怕将来失自由,身先士卒去控争,为嘅唔系自己,我们要谅解及有同情心,化解今次危机.
11. 引刀一快 2020-01-29 22:56:25
睇睇廿年前李光耀如何评价香港,再讲。

恐怕李先生会俾人话系勇武派。
12. 似乎无 2020-01-29 22:59:20


新加坡的成功在於”严”与”管”.............香港似乎无人能制止蒙面黑衣人的暴力行为.......



13. 无人理 2020-01-29 23:07:49


2020年似乎进入鼠串年.......通街黑鼠无人敢理......



14. 自然一派 2020-01-29 23:45:54
香港都几好,新加坡冇自由比不上.

[香港人很羡慕新加坡,尤其在房屋居住和城市规划方面,但并非真正了解新加坡。笔者认为,新加坡的成功源於有一位英明领袖,就是前总理李光耀。和香港的管治方式刚刚相反,香港特区政府推行的是亲民政策,官方过份在意民间的看法;而李光耀实施的是强政厉治,施政讲求效率,不容反对意见,尤其在政治方面,没有妥协余地。]
15. 风云 2020-01-30 17:27:18
香港风云再起,疫症可大可小,生命都有危险,仲讲买楼,是太大下跌风险投资.
当年沙士楼价跌了6-7成,别忘记!
16. 通勤 2020-01-30 21:30:03
不可不防:

[好在曾经有过对抗「沙士」的经验,大家对类似瘟疫的预防较为谨慎,香港暂时没有大规模确诊病例,希望短期内能控制疫情,最好研发出治疗的方法。至於对楼市有没有影向?笔者认为影响一定有,原因很简单,如果香港的确诊个案愈来愈多,肯定会令外地旅客减少访港,加上本地市民也会少出街消费,大家都留在家中,就像当年「沙士」时期一样。

  在这样的环境下,本土经济重创,未买楼者会认真考虑清楚,就算急著要置业成家立室,也未必马上入市。当年沙士疫症在香港蔓延,一拖就拖了8个月,使楼市雪上加霜,楼价跌至谷底。因此,控制疫症的时间长或短,是左右楼市走势的关键所在。]
17. Hongkong People 2020-01-31 19:41:55
东成兄,

我系星加坡住过六年,基本我唔觉自己有咩自由少咗,除咗佢哋嘅报纸杂志真系比较闷,但international websites 基本任上. 只要对星加坡无恶意嘅网站,佢地都唔会block.不过,我好肯定如遇恶意网站,佢会一刻不迟block咗佢.
18. 引刀一快 2020-01-31 23:40:16
Hong Kong people女士

如何定义恶意,系关键。
19. 东成 2020-02-01 03:07:10
people兄:

人是不可以返转头,由新加坡搬来香港习惯到,相反由香港搬去新加坡就唔惯了.
现今的新世代,宁愿物质少一点,都要人身自由.在网上讲一句反对政府政策言论好平常,如此被人拉或起诉,相信就算是PEOPLE兄,现在都接受唔到.
"生命诚可贵,爱情价更高.若为自由故,两者皆可抛!"

23. Hongkong People 2020-02-04 17:06:30
刀兄,

星加坡定义"恶意",以我睇应该比国内更紧.
24. Hongkong People 2020-02-04 17:18:03
东成兄,

你误会啦,我系香港人,去星加坡工作,之后回流香港.

香港嘅新一代只系口讲少D物质都要自由,佢哋物质上从来不缺,佢哋知道少D物质系乜嘢一回事? 我嘅睇法系,物质太丰盛,人就腐化,无厘头为咗一D意识形态争斗不休,既然下一代有呢个选择,香港唯有见步行步,不断沈沦,只恐怕系,到佢哋发梦发醒时,已恍如隔世,但时光不会倒流,佢地唯有自己去承受!
25. 东成 2020-02-05 02:04:53
hongkong people兄:

香港大多数年轻人思想系正面,只不过受到一啲错误教育,冇国家概念,呢个客观因素存在,都难怪晒佢地.
我认为当佢地自己人看待,就算一些反对意见,都应该聆听,尝试去接受,因为佢地并非完全为自己,系为你我争取自由,或者可以讲保存现有嘅自由.
冇所谓,我们都想维稳,想香港维持一国两制,咁就喺一国大前下,两制松一点又何妨?

26. 引刀一快 2020-02-05 05:03:54
Hong Kong people女士

意识形态嘢,不一定来自物质太丰富,物质太匮乏一样会讲呢样嘢,讲到底,撩起呢样嘢嘅,系欲望。社会扭曲、暗涌波动,各式欲望缺堤,事干就多。
27. Hongkong People 2020-02-05 11:37:42
东成兄,

香港黄丝好似受咗邪教洗脑咁,入门传教嗰句就系,"你想拥有一个有条理同美好嘅生活吗?"除咗Yes,你可以有第二个答案吗?跟住觉得自己唔系生活系呢个状态,就不惜一切代价,破坏法治,伤害自己,伤害他人,损害社会,期待去达到一个impossible.  我唔系唔理解佢地点谂,只系觉得一,咁Q蠢,唔死都无用; 二,佢哋用嘅手段,於良知同法理都不容.

我同意教育有问题,成年人同政府都有责任,无好好去保护年青人免受洗脑仇中教育嘅毒害!但令我意外系新一代港人,充满邪恶,全无同理心,面对谎言毫无道德判断,反而拥抱沦丧道德,似一堆嗜血禽兽;老实讲,佢地比起文革嘅红卫兵,丑陋十倍! 辜息佢哋只会对社会总体损害更大!
28. Hongkong People 2020-02-05 11:53:49
东成兄,

我唔理解佢地嘅恐惧,生活系香港我不嬲不缺自由,任何自由,除左犯法嘅自由; 自从有黑暴,就真系无自由,8个月来,只去过一次尖沙咀街头,未去过铜锣湾; 佢哋觉得无得拣,我唔知想拣乜而无得拣; 佢哋话恐共,我问佢有乜好恐,佢话白色恐怖,例如反中艺员无工作,我话对中国唔友善嘅人,中国当然有权拒绝佢赚中国人钱; 例如肖健华,我话经济罪犯,中国劝返,有问题吗?

一句地尾无知加蠢, 我嘅结论系,香港气数已尽,所以妖孽当道!
29. 东成 2020-02-06 02:13:55
HONGKONG PEOPLE兄:

阁下讲嘅嘢都有道理,10年前仲系好中肯.
宜家睇来,讲嘅只不过系结果,少咗讲原因,也就是多数香港长辈式或者家教式睇法,明显同现今时代年轻人嘅睇法好大出入.
要知道点解愈来愈多人唔钟意政府,同情时下年轻人嘅抗争行动,就系觉得政府喺政治上完全冇一点让步,咁多人上街可以当冇件事,想不了了之.
家长长期停留喺漫骂及责备层面,孩子会突然改变态度,变得好乖好听话吗?相信未必.
30. 东成 2020-02-06 02:56:49
HONGKONG PEOPLE兄:

我对香港前途冇你咁悲观,有其他地方好过香港吗?
香港政府最终会觉醒,成立独立调查委员会,包括调查事件所有前因后果,调换几个官员,列出普选嘅路线及时间表,可以慢慢循序渐进,用长年累月时间都可以倾.
咁样起码体现出亲民态度,事件就会慢慢平息,香港恢复一年前环境.咁就大家都好,唔好唔信,呢个系调查得到嘅结果,系大多数黄丝嘅心声.
我系建制派都觉得冇所谓,现时嘅反正都是庸官,以后换边个做官於我何干?俾其他人做体现问责制可能更加好.年轻人为咗甚么去抗争,佢地话为我们为香港为自由,为将来持久嘅自由,某程度上唔系冇道理.
香港金融中心地位一定保得住,因为冇得代替.国家点都要照顾香港,一国两制要成功,就是喺一个中国大前提下,为咗香港繁荣稳定,两制放松一点又何妨?
31. 元朗真香港人 2020-02-06 12:29:27
楼上,

对於一班

1.暴力解决问题

2.反自己民族

3.反自己文化

阁下的美化言论,令人有点反胃!

放松等放弃!
32. Hongkong People 2020-02-06 14:08:54
东成兄,

我同你对黄丝及年轻人嘅了解有根本性不同,你认为佢地只系想争取嗰D嘢,争取倒就会收手; 我对佢地嘅理解系,佢哋系完全被洗脑嘅一群,对中国及共产党有深入骨髓嘅恐惧同厌恶,已经严重到令佢哋无法正常思考, 所以佢哋会讃同破坏社会安宁,治治,私了,烧人呢D咁极端反人类行为,而后委过於政府,就你讲嘅嗰D嘢根本无法根除佢哋内心嘅恐惧,只有中国灭亡,先可解佢哋根本恐惧,唔认清呢个真相,根本所有嘢都无解!

要根治香港问题,还需23条,清除涂毒社会外部势力及内部颠覆份子,正本清源,让整个社会冷静下来;再改革法律制度,让法院为社会长远利益服务,而非为西方利益服务,暴乱犯法者应有适当罚则,该重判就重判! 只有咁样香港先会有生天.

唔好以为香港不可替代,澳门基本同香港一样系自由港,金融基建亦非咁难建立,国家只要将优质企业鱼貫去上市,资金同人材自然会跟入!


33. 东成 2020-02-06 16:30:39
楼上元朗兄:

点解唔肯面对现实,选举输咗就要认,甚么是体育精神?香港唔和谐最大嘅原因,就系有人太顽固.
我尊重元朗人,但近排发生嘅事件大家要反省,我反对暴力,唔同意罢工搞破坏,但我们要听到大多数和理非市民嘅声音,香港才会繁荣,你们班业主才有运行.
35. 元朗真香港人 2020-02-06 22:36:15
东成兄,
我偏向Hong Kong people兄的意见!

香港人被人用“香港人”洗晒脑!对世界格局,中美关系,香港角色完全冇了解。

香港三千年来,几时有兄台的体育运动?

统治国家,地区是覆杂的事。难道治疗肺炎要靠你我投票?

当然呢个和中了西毒的人是永久沟通不了!

去耶教徒説佛陀!

36. 东成 2020-02-06 23:44:24
HONKKONG PEOPLE兄 & 元朗人兄:

我系为香港繁荣安定著想,我坚决支持一国两制成功实施.我都系为你地班业主利益为出发点.
事实证明咗你地执迷不悟,不顾现实嘅思想,系香港死结解唔开嘅最大原因.
大家面对现实吧,8个月解决唔到就要变通,仲唔检讨唔改变,如何得人尊重?
我地作为长辈经历咁多,要有气度,唔可以同时下年轻人一般见识,下下阴谋论话佢地系判国反革命,你认为佢地真系想推翻共产党?
我只系想要一个和谐嘅香港,自由嘅领土,我爱我嘅国家和香港.但坦白讲,冇你地咁爱共产党.

37. 元朗真香港人 2020-02-07 13:10:35
如果兄台认为香港可以交给一班——

”只为了无民主,就做汉奸都冇所谓;

——呵屎系自己家中神主牌上;

——以暴力解决问题的燥狂

那其实讨论不了。中共不致於咁白痴吧!

普选?暴动合法化,强奸正常化在前面!
和谐?
38. Hongkong People 2020-02-07 13:35:55
东成兄,

你扮中立都会扮得好辛苦,最终都要除面具!

这阵子最令我倒胃的一句话莫过去於"为香港好,为香港人争取XXX",然后合理化一切唔合理嘅暴动,破坏社会及反政府反中行为.

我都不得不承认我般思维可能真系唔系大多数,毕竟系世界上蠢人是多数,要我降低智商去附和蠢人,难啦!  但你也别急,我也只能在网上舒发舒发,也阻止不了任何反社会反政府反中行动! 但你又唔多驶为业主担心,以黄丝智慧,絶大多数都唔系楼市参与者,经济下行最受影响嘅低下阶层亦非楼市参与者, 所以就不劳你烦心!
39. 东成 2020-02-07 19:31:49
楼上两位兄台:

我一向睇法与你地一样,本人都系业主,都想香港好,我们嘅群组业主多,有一啲片面睇法需要纠正.
近来我不断思考,我地想香港变成点?我地要维护一国两制,经济繁荣,就应该有远大嘅目光及气量,否则揽少损失最大是谁?
我地仲有冇能力教好一班反判嘅孩子?我仍然当佢地系自己香港人.
不过时代唔一样,你可以话佢地无药可救,但即使放弃呢一班少数嘅激进派,其他大多数市民嘅声音可以唔照顾吗?
40. 东成 2020-02-07 19:58:24
两位兄台:

你地算系有见地嘅人,呢啲咁显浅道理,思考一下就明白.我地为了甚么?都系为香港好吗?
冇人话要俾反对派激进者执政,你可以话佢地会得寸进尺,我同意,佢地唔会得人心.
但我所讲是要团结大部份中间派,要夺回最多最重要嘅选票,咁样香港至有前途.
上次区选输咗代表甚么?代表失道寡助,唔系建制派做得唔好,系当权者高薪厚绿,市民唔信任佢地,仲要投反对政府嘅一票,事到如今,点解政府仲唔改革?
叫政府让步是拉拢选票,帮助建制派重夺民心,否则今年立法会选举又会输,到时政府施政困难,香港经济唔掂,业主揸楼心慌慌,大家又有何得益?

41. Hongkong People 2020-02-07 21:04:18
东成兄,

我已讲咗我嘅睇法如何救港,不再重复了!

政府官员的确唔系醒,但叫政府让步,我又唔知让去边?弱势到咁,咁都唔12H让步,唔知点为之让步呢!小朋友喜欢揽抄,就抄吧!香港咁多人撑暴亦需受受现实洗礼同教训,要不教训会唔够深刻!
42. 十郎 2020-02-07 21:22:42


      最币嘅系 , 他们以为我地好惊揽抄。


43. 东成 2020-02-07 22:27:12
都系一家人,互相体谅及关怀,唔要下下就起贡,要消灭敌人.
唔好以为经济差基层差,现今基层福利唔错,经济差时对於冇资产嘅人来讲,生活水平分别唔大.
至於搅炒,一切从头来过,的确系业主们恶梦嘅开始.

忠言逆耳啊!
44. 十郎 2020-02-07 23:08:21


      有一层自住楼嘅业主 , 都可以咬老综啊。斗搣就唔知边个死先。

      一路都劝佢地唔好谂住揽抄 , 真系忠言逆耳呀。


45. 元朗真香港人 2020-02-07 23:09:50
东成兄,
区选结果和上次立会选举结果有大分别?5x vs 4x 得票率而已!

争取和理非选票?缘木求鱼!

争取的是未表态的三百万票! 榄炒至呢班人表态!
46. 唔好谂住揽抄 2020-02-07 23:40:03
转按去阿爷可以唔还本,是否诺亚方舟?
47. 东成 2020-02-07 23:59:54
元朗兄:

你我同坐一条船,都系为两餐安乐茶饭,希望香港和谐稳定,至於政治嘅嘢,相信唔系你我可以解决到,愤怒亦冇益,平常心吧.
只系希望社会返到旧年嘅景象,至於边个做官,边个执政,真系唔重要.当然,我亦绝对反对激进者当权.
不过最可惜嘅系,大多数有资产又想社会安宁嘅人,自己唔知道,自己正做紧一啲令社会唔安宁嘅行为.
48. 元朗真香港人 2020-02-08 11:16:22
东成兄,

”政治嘅嘢,相信唔系你我可以解决到”

但你正在要我地加入“吾大你数球”行列?
————
“自己正做紧一啲令社会唔安宁嘅行为”

行为是否指
—反对“吾大你数球”?
—坚持道德底线?
—坚持民族尊严?

兄台不怪土匪,而怪被土匪打烂家园,恐吓的一羣!

兄台被强x完,可以爱上和嫁俾罪犯;

但请保留他人有权

!!“说不”。
49. 引刀一快 2020-02-08 11:34:35
好笑,都唔知边个强奸边个。
50. 引刀一快 2020-02-08 11:38:48
搞到民族冇咗樽盐,就系你呢类人。
51. 东成 2020-02-08 13:01:25
刀兄:

虽然唔系成日同意阁下言论,但今次发觉阁下都系有智慧之士.
52. 自私 2020-02-08 13:44:59
东成惊揽炒已经放弃咗对错良知,不耻。
Hongkong people 👍👍👍
53. 东成 2020-02-08 15:03:57
自私兄:

边个有资产嘅人唔惊揽炒?甚么是良知,你我都冇资格讲.
到底边个引起社会事件,引起内部动乱,源头系边个?
你地唔系天真到仲追究未有社会经验,冇粮出嘅年轻学生(所谓暴徒)吗?
54. Hongkong People 2020-02-08 15:33:12
刀兄,

你讲嘢太玄了,唔似同人类沟通紧!东成兄虽然意见不同,总算沟通倒!

东成兄,

呢到好多人上晒岸,揽抄真系影响唔倒,以我自己为例,虽然70后,但已退休十数年,D楼按揭只系唔想Keep楼契!刚在中山full pay买楼,跟住搬上去享优质生活,得闲去外国住下!之前苦口婆心劝班仆街回头是岸,你以为我为自己好?佢哋嘅马瘤戏只伤害自己!我而家一转念觉得坚揽抄香港先可受足教训!
55. 元朗真香港人 2020-02-08 17:52:35
东成兄,
“甚么是良知,你我都冇资格讲”

反自己民族,呵屎系自家神主牌的畜牲就系冇良知。

———
“仲追究未有社会经验,冇粮出嘅年轻学生(所谓暴徒)吗?”

原来法治是这样理解的!
56. 引刀一快 2020-02-08 19:39:52
东成兄

虽然我都唔系成日同意阁下言论,不过你俾得元真闹,就一定系有良知嘅人。
57. 引刀一快 2020-02-08 19:50:04
Hong Kong people女士

元真二字,就系元铁木真后人组成义和团,任何智慧都要俾佢铁蹄践踏,靠嗌口号掩饰打家劫舍,义和团源出一辙。
就系咁解。
58. 元朗真香港人 2020-02-08 20:49:47
引刀兄,
”不过你俾得元真闹”

兄台六窍通达,指教鄙人那句闹东成兄?

兄台想暗示东成兄系自家神主牌呵屎?
60. 东成 2020-02-09 01:35:54
几位兄台:

我们本是一家人,无论甚么年龄阶层,关起门大家内部倾掂至啱,如果成日认为新一代年轻人是不认祖不认宗,沟通就有好大问题.我认为应该要爱国,但洁身自爱地去爱自己及爱香港更为重要,趁著香港目前仲有利用价值,仲有价值时就尽量地去争取.

PEOPLE兄是我们前辈,坐看风云处变不惊,香港嘅成功有阁下嘅一份努力.但目前社会形势好复杂,本人希望前辈们应该多理解大多数香港年轻人嘅处境.

仲有一个代表香港人嘅前辈,就系超人.我支持及学习超人言行,佢系代表香港狮子山下成功的奋斗故事,我们曾经引起为傲.我们一定要支持本土经济.

香港本土工商界嘅力量开始被边缘化,假如大家都唔支持本土经济力量,最后我地香港人会自食恶果.唔单止香港年轻人,也包括我们嘅后代,大家都真正一起揽炒.
61. 东成 2020-02-09 01:41:37
引刀兄:

阁下言论系有啲玄,但讲咗一句至理名言:

"解铃还须系铃人! "

我佩服!
62. To 东成 2020-02-09 09:25:45
Hongkong people 70 后,40几岁喔,系几前辈?
63. 元朗真香港人 2020-02-09 12:06:40
东成只,
我想问题在於你仍提紧狮子山精神,未睡醒!

狮子山搬咗去大陆,澳门廿几年了!

香港很久以前已是

!!!糖心风暴,京华春梦。

只有财散,人先会安乐!

不是你我可以改变的?我都怀念狮子山年代,一袋袋红白蓝。
64. 十郎 2020-02-09 12:26:10


      说话太玄 , 讲白了即是“讲左=冇讲”。

      前辈几时冇体谅过黑煲 , 系黑煲不体谅前辈。

      犯罪就要惩罚 , 佢地都知格 , 否则点解五大诉球中, 要要求释放煲动黑煲。

      你讲野都几玄。

65. 十郎 2020-02-09 12:29:36


      我唔知“黑暴”出唔出得街。

      昨日在电视上 , 听见特手说“黑暴” 。

66. 东成 2020-02-09 14:10:42
TO:62楼

多谢阁下提醒,咁PEOPLE兄年纪轻轻有呢个成就的确唔容易,值得赞许.
更加要体恤年轻人嘅困境,佢地大多数人(除咗极端分子)为咗甚么去抗争?
67. 东成 2020-02-09 14:20:17
元朗兄:

狮子山下精神系香港价值,几时都应该宣扬,年轻人如何忘本忘祖,都唔好忘记呢种精神.
假如呢种精神冇咗,融入大湾区又好,投奔祖国也好,你都只系一粒尘埃而已.
我们热爱祖国,首先更加要热爱香港.如果咁样同年轻人讲,佢地会接受.
68. 东成 2020-02-09 14:47:57
十朗兄:

阁下都系甚有见地之人,我们为何唔能够用第二个角度去睇问题?宜家可以解决到问题,化解到危机,至系上佳处理方式,香港社会和谐对业主们最有利,其他谁嬴谁输唔系咁重要.

唔怕老实讲,本人开铺头做生意,蚀足半年有多,前景黯淡.面对激进破坏分子嘅违法行为,我比你地仲愤怒仲心痛,咁又有咩方法解救?

与其靠政府派钱舒困,仲唔及诚哥直接有效,又能够帮到几多?

引用引刀兄话:解铃还须系铃人!唯有有权有势嘅政府至可以解决到问题,唔要再为难警察了,虽然佢地系世上最专业嘅警队.都唔好再折磨佢地.

攞出诚意,听听人民嘅声音(绝不是激进反对派嘅声音),帮帮香港工商界及中小企,也帮帮呢度咁多业主,保护大家嘅资产.
69. Hongkong People 2020-02-10 14:33:53
东成兄,

年轻人有几困,讲来听下?一个人嘅未来,取决在一个人嘅心态!只䁱得挤在一个拥挤小游泳池中,的确难以畅泳,但原来只要有离开这泳池,旁边就是蔚蓝大海; 当然我好明白时下年轻人,佢哋唔出大海,因为唔识游水,但学游水又太辛苦; 最好就系,政府起多几多泳池又或唔俾其他人落泳技池,咁佢哋泳技有几差都可以系一米深嘅泳池游水.

香港背后祖国,有十四亿人嘅大市场,无限大嘅blue ocean.  科大毕业大壃老板, 大学毕业后,走上深圳,利用当地资源,开发开拓无人机,而家系世界第一,顺丰速递老板,香港人,利用市场大势,一跃而起; 相信仲有大把例子,面向祖国,入国内创业成功嘅例子.  

狮子山精神并非这样,系遇神杀神,遇敌杀敌,咬紧牙关夸过每一关; 现今年轻人,人智障,不打紧,好坏都是亲生儿,但佢哋连祖宗都卖,教人情何以墈呢?  不过,我相信香港嘅年轻人,以后真系会好困,因为佢哋嘅作为已将自己自絶於中国门外! 我奉劝,有能力嘅父母带自己嘅小朋友离开香港吧!


70. Hongkong People 2020-02-10 14:41:08
东成兄,

其实香港有咩根本问题系香港政府有能力去改变或解决呢?  经过长时间暴动,我都唔知佢地嘅诉求系乜嘢!
71. 引刀一快 2020-02-10 16:21:56
唔系嘛?我冇讲过“解铃还须系铃人”,逐个字睇真啲,唔该。
72. 东成 2020-02-10 18:12:12
刀兄:

你曾经讲过,而且是至理名言,当然唔系最近讲,唔好咁快忘记.
有时一言点醒其他人,自己唔知呀.哈哈.

73. 东成 2020-02-10 19:14:00
PEOPLE兄:

我热爱香港,冇打算移民,感觉冇一个地方好过香港.
我冇阁下咁有智慧,年纪轻轻已可退休享受人生,是我奋斗目标.
宜家内心有啲焦虑,香港内乱未平又遇上疫症,大家都困难,靠一两层楼收租,收入唔稳定.
真心希香港人延续狮子山下精神,守望相助,团结互爱,唯有放下仇恨,释出诚意,香港才能浴火重生,我相信呢一天会来临.
74. 引刀一快 2020-02-11 06:50:17
东成兄

我讲嘅系“解铃者,系铃人”,兄台琢磨一下。
75. 元朗真香港人 2020-02-11 13:42:52
东成兄,要恢愎和谐社会。应该叫

!!!!土匪收手。

而不是叫被土匪打烂家园的一班良民变成土匪。主动权系土匪度。 

当然可以叫政府

!!!枪决

所有土匪,也是另一方法。
76. 东成 2020-02-11 15:25:31
元朗人兄:

假如引刀兄同意阁下见解,我都会同意.
冇所谓,能够令香港恢复正常嘅方法,就是好方法.
可惜,一埸疫症,香港真系搅炒了.