地產博客 > 中華視野 返回
瀏覽人次:21488    回應:3
中華視野

投資海外東瀛移民熱潮

楊官華

香港專業地産顧問商會-副會長
世紀21(日本)中華物業-創辦人
40萬東京做業主日本置業全攻略作者
2019年7月26日

  香港政治動盪,從6月至今的遊行示威漸趨頻繁,凡有示威集會到那區商店都會拉閘關門,直接影響到生意收益,營商環境惡劣,有小部分香港人漸漸對香港沒有了信心,打算移居海外生活。離鄕別井正所謂人生路不熟,怎樣才能在異鄉站起來打拼生存?

  究竟那一個方式比較合適,筆者近期接觸到一些香港人在日本生活,當中有幾種類型,因篇幅有限,筆者今次介紹兩類人士,第一類是本身已經在香港財務自由身家豐厚,移居日本透經營管理簽證,再加上家屬簽證,一家幾口便可擁有合法居留權,長住在日本享受高品質生活,冬天去北海道滑雪、秋天去輕井澤賞紅葉,夏天去熱海看煙花大會看表演,春天由關西到關東沿路賞櫻花,想游泳的時候去沖繩潛水,想看花的時候去北面富良野,想駕車的時候可以在日本環島遊,沿途設備配套充足,日本全國治安良好,可以說是優哉游哉。筆者在日本就有幾位香港朋友在日本是過這樣的生活,閒時在東京大阪買幾套房來收租賺下生活費,而東京大阪房價正在升值,除了租金收益外更賺到可觀的樓價升幅,簡直係羡煞旁人。

  第二類是中產階級,有數百萬港幣現金流,想在日本創業或投資民宿,一邊賺生活費一邊可以留日居住,但是筆者建議務必小心,因為近期坊間有些香港人的加盟飲食店,本身在香港不是本業,對日本法例及風俗習慣就是一知半解,而在收費方面亂七八糟濫收加盟入線費,導致有香港人中伏居留權拿不到,過百萬積蓄耗盡,換來一肚子氣。筆者建議如果你本身在香港工作是就職上班一族,不建議初來日本就去創業,因為失敗機會好高。首先都要找一間公司弄一個正式的工作簽證,比自己一兩年時間去適應,才再作打算自己如何規劃人生。查詢c21@hotmail.com.hk

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Stephen Wong 2019-07-27 13:50:13
寧教人打仔,莫教人分妻.
唔做中,唔做保,唔做媒人三代好.
只講風光明媚一邊,唔敢講另一陰暗面,好似最近京都發生的縱火引至三十多人死亡事件.
搵錢搵得共所,唔好好似戰亂時啲奸商咁發國難財,無陰公.

2. 不是抽水 2019-07-28 10:57:19
身為香港人,不要發港難財。香港是我們的家。
3. 珍惜香港 2019-08-19 17:29:10
珍惜香港2019-08-19 17:29《生意照推,良心話照講》

楊兄推介日本樓,已經好多年啦,又唔喺趁亂先至嚟開呢門生意,唔見得佢有乜嘢抽水、發災難財之類喎!

今時今日,難得有「各界人士」肯拋頭露面,俾著我就做唔到,容乜易响自己屋企樓下搞出個連連牆,又或者俾人起哂啲親朋戚友嘅底出嚟玩欺凌架!有頭有面,有影響力嘅,唔喺縮埋一邊,講乜「遠離政治好遠」嘅廢話,就喺出埋哂啲唔三唔四嘅「黃台之瓜」POST,等你兩邊傻仔各自表述。身為冇乜影響力嘅星斗市民,都真喺幾無奈。

楊兄要發災難財嘅,就應該企响黃黑果邊,香港越亂,越多人出外地揾樓嘛!

家陣人地生意照推,良心話照講,楊兄肯企出嚟,點忍心唔支持!

香港茶餐廳政治 華記正能量