地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:15203    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(1311)有工返要求WFH,冇工返扮返工

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年4月28日

  今早去到茶餐廳,有一個在年初開始就已經WFH的客人,今日衣著整齊,一望就知準備返工,客人走了之後,老闆話那位客人現在很徬徨,在疫情第五波,見到公務員WFH,就要求公司容許WFH,公司亦如他們所願,任由同事WFH直至另行通告為止,但結果是公司捱唔住,四月初結業,在公司結業之後,那位客人反而衣著整齊,因為他的太太話公務員已經停止WFH,唔相信有公司可以容許同事繼續WFH,所以,客人唯有每日衣著整齊扮返工。

  有客人話,唔知是否可以用有咁耐風流,有咁耐折墮來形容,老闆話不是形容,講出事實而已,有工返要求WFH,冇工返扮返工,諷刺時弊的寫實情況。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼