地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:22829    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(1265)蝕錢的業主是否唔想畀佣金

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年12月3日

  今早去到茶餐廳,有客人愁眉苦面,原來客人的公司財困,現金流不足,客人老闆蝕本賣走了兩個物業,現金流的問題解決,但已經過了兩個月,仍然未找物業代理條數,原因是客人擔心俾老闆鬧,唔敢攞張單返公司。

  不少人有一個錯誤的概念,以為蝕錢賣樓的業主唔鍾意俾佣,其實這是一個不美麗的誤會,一個賺錢,一個蝕錢的業主賣樓,蝕錢的業主畀佣會快過賺錢的業主,因為蝕錢的業主會認為物業代理幫了他一個忙,而賺錢的業主會話,其實佢唔想賣,因為愈遲賣賺得愈多,所以唔係好想俾佣,我叫那位客人大膽一些叫老闆畀佣,估計成事的機會很大,跑完步,食完早餐,返屋企瞓一個回魂覺。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼