地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:20234    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1261)千祈唔好替人決定政治取向

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年11月22日

  今早去到茶餐廳,老闆問我有冇睇梅艷芳,我話冇,亦唔打算睇,只會偶然聽她的歌,有客人問我是否知道梅艷芳好黃,所以唔睇佢套戲,這點我們又唔知,反問佢點知梅艶芳好黃,客人話有一個朋友的朋友與梅艷芳很熟,知道佢好黃,老闆話,人都死咗,別人講什麼也可以,現在她的影片在國內公映,突然間話佢黃,即是叫國內將梅艷芳下架,這對於投資者不公道,而且,這只是朋友的朋友傳聞,又點可以作得準。

  現在很麻煩,著件黑衫又會被人話黑衣人,打條黃呔又會話是黃人,著其他顏色又會被人話是廢佬,什麼也是政治先行,各人的確有權表達自己政治意見,但不能監人乃後,為別人表達他們的意見,尤其是已經死去的人,對死者不公平。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
3. 十一哥 2021-11-22 12:16:28
妖言可以惑眾係證實咗蠢人總比叻人小、顏色…象徵…衹係叻人揾笨7嘅道具、人人都公平公道…咪就正係共產嘅精神!?  不過係人都有劣根…大話總係好聽…越衰越愛…
4. 引刀一快 2021-11-22 12:45:58
呢篇文章好適合勸誡三蛇。

飯鏟頭向飯,烙鐵頭灣元,日日夾硬屈人政治取向。
兩頭蛇十一仔就專門替人決定性取向。
喺地產網玩呢啲。
6. 十一哥 2021-11-22 13:38:34
引刀一快…誓不負載小年頭…屈腰低頭係性向自取、三蛇臨幸雙嬌…痛中得快…咪又憂憂怨怨…又泣又數啦!