地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11771    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1198)入伙時管理費大幅上升是值得恭喜

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月17日

  今早去到茶餐廳,有客人話在2013年在英國買了一層樓,買樓時話管理費每年4鎊幾一呎,到最近收樓,管理費每年加了兩鎊一呎,折算下,大約是每月6港元一呎,客人問算唔算貴。

  我話好貴到無倫,我住的地方是禮賓式管理,5千幾呎亦只不到萬五元,管理費唔超過每月三元一呎,客人的英國樓管理費雖然貴,但值得恭喜,因為樓價大幅上升,地產商才夠膽加管理費,如果有買家不滿意,可以退回已買的單位,估計不會有買家退貨,英國地產商就可以過骨,如果樓價下跌,地產商是不敢加管理費,否則,真的會有買家退回已買的單位,不過,今次英國地產商真係食到盡,每呎每年6鎊,禮賓式服務是不足夠,應該要提供管家式服務,客人話,肉在砧板上,冇辦法,貴都要俾,唔通要地產商退錢。

  地產商今次可能因小失大,以後該名地產商所發展的樓盤,買家就會提高警覺,例如要地產商擔保在入伙後幾多年唔能夠加管理費,同時管理公司要接受業主監察,其實,英國佬當香港人是水魚,有咁盡劏到咁盡。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-09-17 11:31:17
大陸甲級寫字樓都冇咁貴。
2. onclerkclerk 2021-09-17 12:58:49
英國買楼最好買獨立屋houses, 幾百間自成小區, 有些不用交管理費, 只俾差餉, 有些要管理費, 但都是小數, 買之前要問清楚.  買多層apartment一定要交管理費, 而且是無底洞.