地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:22670    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(961)獨立屋不用建化糞池

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年4月19日

  今早去到茶餐廳,有一個客人約了工程公司裝修他新買的獨立屋,工程公司報了價,客人大致上滿意,但有一項,他堅決反對,就是建一個化糞池,仲話他的獨立屋近海邊,將污水稀釋之後排放入大海,未必合情,但合理合法,同日本仔將福島核廢水稀釋後排放入大海有什麼分別,而且美國又同意,全世界都冇符,就算佢唔做都會有其他屋主做,何必浪費金錢,裝修佬當然唔識得答,只是不斷講咁樣唔得,咁樣唔得。

  老闆同客人講,他新買的獨立屋在最優質的地段,呎價冇10萬都要8萬,如果污水只是稀釋後排放,環境很快會變差,呎價自然降低,慳了整化糞池的錢恐怕不能抵消,日本現在雖然話將核廢水排入大海,估計只是裝胸作勢,或者叫亞洲地區,主要是中國夾錢畀佢做核廢水處理,如果客人叫鄰居夾錢畀佢整化糞池,鄰居一定唔滿意,但無謂將環境搞到太差,影響自己屋價,最後都會夾錢,客人話佢又唔係冇錢,唔需要鄰居夾錢,不過,只是參照日本仔的做法而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-04-20 13:05:42
唔使整化糞池,直排可以引泥鯭,日日浸兩籠泥鯭,送禮自用。