地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18351    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(920)誠哥賣樓,樓市就會大冧

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月8日

  今早去到茶餐廳,有客人話有報紙報道,誠哥在2017年以402億賣中環中心,買家現在恨錯難返,同誠哥買樓,真係唔識個死字點寫,仲問我有冇後悔,我話後悔買得少,如果誠哥現在賣中環中心,最少可以賣500億,不過外行人唔識計這條算,總之買入是恨錯難返,賣出也是恨錯難返,而事實上只有賣出才可以講恨錯難返,買入最多守一陣,總有一日見家鄉。

  那位分析員表面上是捧誠哥,暗底裏叫大家唔好同誠哥買樓,即是倒誠哥米,一般人不明白地產商,他們希望買家有錢賺,售樓才有保證,如果買家蝕錢,邊度會有人買地產商的新樓,所以做分析員一定要小心講說話,以為捧地產商,其實,地產商嬲了他們都唔知。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-03-08 11:10:21
有買賣循環先謂之做生意、力有不逮…買乜都易恨錯、地球得一個…揾到銀轉躉磚頭藏富永冇錯、有財富冇磚頭…都係虛幻數字…
中國百年屈辱…被侵略/戰事令政治不穩、私產磚頭先至揸唔穩、如今盛世阿爺揸住駕大囉喱跑到成駕發喇利…難得又四平八穩…、人工步步高…賺到數字唔識轉磚頭、而家大把人辦…賣咗樓買唔番…恨錯難返。
3. 立必樹 2021-03-09 07:29:53
那「分析員」只係一個二萬蚊人工都冇的「東網財經作者」,自己冇本事買樓就眼紅別人,借工作平台便利不斷穿鑿附會揾話題唱淡,想同齡輩上當唔好拋離原地踏步的自己。

最近乜都講過冇野好講,連3年前李生賣中環中心都挖出來做籍口做謠,你睇佢改個筆名就知佢係乜野人。