地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16618    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(918)一定唔會全班罰留堂

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月6日

  今早去到茶餐廳,有客人話今次47個人集體犯法,竟然有4個可以保釋,律政司唔知點做嘢。

  有做小學老師的客人話,律政司今次是高招,放幾個人等他們自己去諗,如果全部不准保釋,矛頭一定會指向律政司。

  做教師的人知道,如果要罰留堂,一定唔可以罰全班留堂,這樣做會令到家長一致去投訴老師,認為老師沒有理解整件事,有理冇理全部罰留堂,如果有幾個人不用留堂,代表老師有為事件思考,留堂的同學是應得的,家長就不能夠投訴老師。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. phILIP HK 2021-03-06 10:36:26
沒有什麼,只是狐狸露出尾巴而已!
3. 十一哥 2021-03-06 16:29:07
玩唔玩得起、係要睇力氣、阿爺無窮力氣、要玩點會玩唔起、一網收起、魚毛丟棄…夠斤両嘅就繼續玩遊戲、嚇破膽扮死魚有機會放生唔理、邊個仲夠膽懶生猛就一定吊起嚟戲。
記住…嚇到人先至正確…造物者教落嘅。