地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:25531    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(829)確診者打賞5千元

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年11月22日

  今早去到茶餐廳,水吧安哥話政府有冇搞錯,點解唔係有功者留飯不留餸,無功者飯餸不留,現在確診者打賞5千大元,我同安哥講,今次政府做得頂瓜瓜,在上一次做全民檢測時,我對同事講,如果唔去做檢測,稍後發覺確診,就唔好怪我,我後來發覺做得唔對,語氣太重,我應該話如果確診,入院的日子不扣減期假,並且有1萬元,但我的員工全部都有做檢測,所以我冇用這招。

  上一次檢測,確診比率很低,因為去做檢測的人感覺自己沒有確診,如果有懷疑就唔去做檢測,尤其是的士司機,因為他們擔心如果確診,就手停口停,所以效果不是太好,今次給確診者5千元,起碼幫到他們些少,亦希望有關行業的人主動去做檢測,香港政府唔夠硬淨,唯有用一些軟功夫。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 香港政府唔夠硬淨 2020-11-22 19:31:57
英國會唔會都每病人派5000 ?
3. pHILIP HK 2020-11-23 11:16:35
這一招是事急馬行田的最佳演譯,唔知邊個蠶蟲師爺的橋如此騎泥,叫那一邦守法抗疫的人情何以堪!
4. 引刀一快 2020-11-24 03:24:11
早早地俾,俾五十萬,香港已經清零喇。