地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17089    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(711)書展演藝化對文化產業弊多於利

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年6月20日

  今早去到茶餐廳,有客人話政府重開書展,而且給予參展商一些支助,問我會不會參加。在過去一年,香港受到社運以及疫情影響,大多數香港人心情都唔靚。我亦不例外,能夠維持到報章以及雜誌文章已經唔錯。所以我回答今年冇寫新書,所以不打算參加書展。

  就算我有新書都不會參加。對於一個寫作人,無論是職業抑或業餘,參加書展會有一種被人侮辱感覺。原因是書展已經演藝化,不少參加書展的作家都是小明星、小藝人,他們藉參加書展提高知名度,甚至令人覺得他們能文能舞,公關公司會替他們安排大量fans排隊簽名,在旁的作家不但相形見絀,而且有被屈辱感覺。所以,已經沒有知名作家參加書展,至於那些小明星、小藝人的書是不是由他們自己寫,我的確不知道。有人話係,亦有人話唔係。總之一句,書展演藝化對文化產業弊多於利。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 書書聲 2020-06-20 11:23:23
過去多年一直有踏足書展,但係自從2017年,我再不踏足書展。近幾年嘅書展,真係變咗質,尤其是啲乜乜「寫真集」,簡直係誣蔑咗真正嘅書展。
2. lol 2020-06-20 13:44:42
買書容易安置難,電子時代,圖片集尚可有一絲空間;有些字媒,莫講話買,送到費事徒位放。
颇無奈。

3. 引刀一快 2020-06-20 14:01:22
形形色色,各式其色,一個書展,紅黃藍白黑,乜都有,反映社會面貌,唔需要太介懷係咪有低俗庸俗摻雜,反正有低亦有高。

年年去書展,都係幫襯三樣為主,文具、台灣動物書、美術設計書。