地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18881    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(668)海外有事一定要搵建制派

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年4月6日

  今早去到茶餐廳,老闆話有朋友滯留海外,是否應該搵泛民議員迫政府將他們接回香港,有客人話千祈唔好,並不是泛民沒有能力,而是在要求他們的時候,可能反被要求發表一些反政府或者反國家言論,結果可能要自己想辦法回港,就算可以回港,以後都會欠別人一個大人情,俗語話,錢債易還,人情債難,所以,在海外有事一定要搵建制派幫手,這亦是他們的職責,建制派人士甚至議員都非常樂意做,不過,大前提一定要揸特區護照,如果揸BNO,就要搵泛民幫手,一定要搞清楚,那位客人話,就算他自己在海外有事,都會要求建制幫手,老闆問那位客人是什麼顏色,答案竟然是深黃,無他嘅,識時務者為俊傑。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. O 2020-04-06 14:19:09
同樣係秘魯返來, 唔知用Bno早一步上左英國機既果六位港人返到香港未?
2. Fisherman 2020-04-06 15:30:56
有事鍾無艶,冇事夏迎春。典型香港叻仔本色。
3. 元朗真香港人 2020-04-06 15:41:00
唔投票俾人,又要别人幚手… 是否有點賤格。

當然香港冇道德可言!
4. 冇格 2020-04-07 08:43:22
咁冇品冇格,已經注定這場所謂革命的失敗。