地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18125    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(663)保存實力就是復原最好方法

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年3月29日

  今早去到茶餐廳,有熟客話打算去陸羽飲茶,但去到之後見人山人海,知道陸羽做埋這兩日,在4月1日無限期停業,直至另行通知,佢話今次香港實死,連陸羽都停業,其他酒樓點捱。

  我話少擔心,陸羽停業是最好做法,在公方面,因為市場萎縮,停業讓那些需要營業的行家繼續生存下去,否則,在僧多粥少下,大家攬炒,在私人方面,如果可以的話,暫停營業是保存實力的最好方法,不過,不是太多食肆或者公司可以暫停營業,所以,有能力停業的公司或者食肆甚至酒店等,是可以考慮暫停營業,待適當時候再東山復出,老闆同意,不過,未做過生意的人就未必可以理解。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2020-03-29 14:45:44
香港嘅年青人,保存實力嘅方法,就係返大灣區買屋,孭條債細過同輩,自然有跑出嘅一日。

不過呢排就要觀望一下,齋睇,依家大陸啲AA做“背殼”,可以手機APP用VR睇屋,睇多啲諗多啲。
2. 十一哥 2020-03-29 16:35:13
想班後生上大灣、比個嗌D牙刀刀、一於攪檔打更集團…配套埋揾食窿路就易sale好多、話名就係…乃念同香之情…關照下香港班勇武後生。

3. 大鄉里 2020-03-29 16:37:17
覺得有少少歪理,不過又講得通喎,哈哈。

正如講大陸D男人個個都好好人,一有能力就照顧番兩三個女同胞,同樣大陸D女人個個都好好人,一發覺D男人經濟吃力就即刻閃人,唔會陀累男人。

4. 大灣刀刀 2020-03-29 16:48:27
香港年輕一代的前景的確係在大灣區。十年後深圳同廣州各自的經濟規模都係香港的一倍。香港年輕一代最醒的那一批一定是住在大灣。 台灣亦一樣,醒目的年輕一代都會在北京上海打拼。