地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18193    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(649)抗疫最緊要有公德心

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年3月6日

  今早去到茶餐廳。老闆人話香港的抗疫做得唔錯,連名醫都讚,但這只是出自私心,戴口罩是不想被人傳染,而非害怕傳染畀人。其實,抗疫除了私心之外,最緊要有公德心,好似昨日驚蟄,不少市民去打小人,但戴口罩的人不多,如果有強勁戴菌者在內,隨時會傳染很多人。現在,香港的確診數字不斷上升,主要是有一些有病的人沒有公德心,知道自己發燒仍然周圍去。雖然發燒不一定是感染到新冠病毒,但起碼是有機會,可以唔去就唔好周圍去,現在很多個族群的確診數字上升,都只是因為一個人沒有公德心。老闆今早一輪咀,我都冇得say no,唯有話佢啱,而事實上老闆講得冇錯,香港人應提高公德心,疫情會早一步受到控制。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. O 2020-03-06 11:46:02
呢邊叫封關救港, 果邊叫唔好起隔離營。
總要呢班人既帶隊係區已完,可見香港未來棟樑既水平了。
2. H.M. 2020-03-06 12:24:16
生活中除了要有公德心之外,幽默也不能少。唔知點解依家好多人都幾暴躁吓,小小事就要大大聲,的確係充滿戾氣,希望社會祥和一點。