地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18402    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(648)減息救經濟如驚蟄打小人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年3月5日

  今日驚蟄,早上去茶餐廳食早餐時,路過鵝頸橋,見到不少女士打小人。有一位女士鬧正在打小人的女人,問點解要打佢,原來打小人的女人才是小三,鬧人的是正印。今次真係世界變,那位正印女士我認識,我唔想佢出醜,於是話我認識的女士差不多全部都被人當小人打過。正所謂不招人妒是庸才,被人當小人打有什麼問題,冇人打才冇面,根本是皮肉不到,打人那位女士才是實質受害人。阿嫂聽到我講之後很開心走了,我又做了一件好事。其實驚蟄打小人好似聯儲局減息救經濟,唔會有實質效果。

  往時大家提到驚蟄,大多數會聯想到打小人。不過今年唔同,全世界受到新冠肺炎病毒蹂躪,疫苗還未研發出來,現在唯有寄望驚蟄春雷,驚醒所有蛇蟲鼠蟻一起開餐食病毒,細菌,疫情才有機會被遏止。雖然有人話這是通勝上的傳說。其實,傳說是經過統計,或者可以叫做統計學。

  去到茶餐廳,見到一個老友在座,佢問聯儲局減息½%,理論上道指應該狂升,而且在未減息之前已經升了1,293點,但點解在減息後道指不升反跌,仲要跌875點咁多。我問老友記唔記得幾十年前,他向現在的老婆求婚,在未求婚之前是極度亢奮,但求婚成功之後反而很失落,知道以後失去自由,又要養家,很多時好消息被確認之後就變成確診,亢奮變成沮喪。不過,這只是道指下跌原因之一。

  另外一個原因是減息只是頭痛醫腳。我唔信美國人不知道全球經濟轉壞是因為新冠肺炎病毒肆虐,減息究竟有何作用,正確做法是「圍、堵、追、尋」,盡快製造疫苗,而不是叫國人在家裡等死,待疫情受到控制之後,才減息救經濟。現在減息,好似驚蟄打小人,收唔到了實質效果,反而是浪費彈藥。幾個月之後,當疫情緩和,美國已經無餘力減息救經濟。屆時,鮑威爾就會覺得太早減息。

 

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-03-05 09:54:11
鮑喂魚..成gang友可能係玩嘢、比傻侵日日少、就加零一…跳級落樓、快D到地板、rebound眇茫…再減就要掘窿。

2. 再減就要掘窿 2020-03-05 10:09:02
都話貼俾你都冇野好做咯。
3. 加息 2020-03-05 11:48:45
疫情過後,好有可能加息。
4. 好有可能加息 2020-03-05 12:38:27
究竟加息好定唔加息好? 等於禾問下屬加人工好定減人工好
加人工永遠追唔上通脹? ok. 咁減人工嘅時候開唔開心亢唔亢奮係視乎通脹會否跌凸?
加到廿幾厘嘅年代好似話發達好容易, 唔駛息嘅年代人人都好似好窮, 咁啫係點好? 木宰羊。
5. 唔駛息嘅年代人人都好似好窮, 咁啫係點好? 2020-03-05 13:32:03
打工嘅,希望加人工加息。老闆嘅,希望節省成本減息。
6. 引刀一快 2020-03-05 13:51:29
瘟疫可怕,疫苗更可怕。

小心肺炎冇光顧你,反而疫苗整殘你。

肺炎可以小心避開,疫苗就係自投羅網。