地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16322    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(630)不要被老闆借市場秋後算賬

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年2月3日

  今早去到茶餐廳,見到老闆一個同行在座,即使在這武炎日子,心情亦相當唔錯。原來,他結束了生意,不需要為生意煩惱,正是無生意一身輕。那位老闆與我一樣,早已承諾對罷工的伙計不會秋後算賬。所以,每當罷工出現,他的伙計例必支持。最初只有一兩個人去,但仍然工作的伙計見工作量增加,索性一齊罷工。沒有伙計開工,熟客試過一次兩次摸門釘,慢慢就唔會幫襯,生意額下降。老闆雖然擔保話不會秋後算賬,但市場會秋後算賬,蝕本生意無人會做,結業是很正常。

  茶餐廳老闆同我講,他的朋友早已打算結業,所以話同事可以罷工,不會秋後算賬。罷工之後大家都睇到冇辦法繼續經營,老友結業是很正常,更何況老友按足勞工法例賠償。其實,這是釜底抽薪之計,大多數打工仔都知道。所以,有人話冇野可以阻到香港人返工,費事俾老闆借市場秋後算賬。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-02-03 11:38:28
揾夠…捱緊生意…脫身有個好理由。

當租去番小本飲食可以負擔水平、會有班年青人出嚟創業、帶嚟更多創意…更多姿彩、火燒之後出新芽…世道更替先會進步。

2. 引刀一快 2020-02-03 14:56:01
十一仔自相矛盾,咁低嘅。
3. 十一哥 2020-02-03 16:24:19
刀刀  就係勝在矛長盾厚、攻强守穩、話事偈…呢排打更咪鬼影都唔見隻 ?

4. 引刀一快 2020-02-04 04:38:55
十一仔自相矛盾,咁低嘅。