地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19291    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(616)年尾的結業潮比預期少

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月19日

  今早去到茶餐廳,有熟客話最近很難訂位食飯。他相熟的酒樓生意似乎唔錯,最奇怪的就是一般人認為在年尾會出現的酒樓結業潮並沒有出現。如果再沒有激烈社運,香港應該可以開始復原。

  那位熟客講得冇錯,但點解預計出現的結業潮沒有出現,原因就是一般經營中小型食肆的老闆都有多少積蓄,或者有幾層樓,可以利用樓宇加按取得營運資金。如果不是環境太差,冇辦法守下去都不會結業,否則要東山再起就很困難。現在離開春節還有不足十天,希望在春節後社會環境回復正常。政治是很崇高理念,一般平民百姓是不懂得的,最近要有得住有得食,兼有工作。如果搞政治搞民不聊生,就算可以改朝換代,是否又算是成功。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2020-01-19 13:02:04
大陸人食咗一輪港燦式茶餐廳,都係要食返地道茶餐廳,所以呢排好多人落嚟買嘢同食嘢。
2. 三低 2020-01-19 13:14:43
出面食啲嘢都係三高,所以我只會喺屋企食飯。
3. 路過 2020-01-20 09:14:03
最『緊』要有得住有得食
4. 引刀一快 2020-01-23 14:52:40
https://mp.weixin.qq.com/s/WgSTkYERyP0pTbwjsM9s_A

呢啲叫做“解鈴還須繫鈴人”
豬年用豬瘟整你唔死,鼠年用竹鼠蝠鼠海狸鼠整死你。