地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17515    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(576)爆場其實是展示軟實力

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年10月11日

  今早去到茶餐廳,有熟客話中國球迷真係唔夠吉士。剛剛有十幾個企業因火箭莫雷以及NBA總裁阿當施華的港獨自由言論而暫停商業合作,但昨晚在上海的NBA季前賽竟然爆滿,真的令人很失望。那位熟客不知道,爆場就是中國球迷向NBA展示軟實力。如果NBA不懂得處理,隨時會失去中國市場。

  老闆對熟客話,在飲食界,不時有一些貴夾唔飽的名店被食客投訴,名店老闆會立刻作出改善,將投訴的佳餚換掉,或者取消而不收任何費用,所得到的結果十之八九那位作出投訴客人會訂位食飯。因為如果唔打算訂位,他就不會作出投訴,免被人話食唔起就唔好投訴。

  今次NBA上海季前賽,門票其實是很貴,由接近1千元接近2萬元人民幣。爆場其實是中國球迷對NBA話,我們可以睇得起,問題是睇唔睇,我們睇NBA如何拆彈。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Fisherman 2019-10-12 09:50:13
到呢一刻,都冇人回應?
呢啲咩係中港文化差異,好聽啲要包容,唔好聽啲叫矛盾。
好多讀者睇到O 晒嘴,答唔上口。