地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:71179    回應:101
敢說亮話

反佔中(82)一封沒​有寄出的信

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年12月7日

  少年先鋒媽媽在他絕食後發出了一封信,不過,信的內容並不是叫少年先鋒停止絕食,或者說一些鼓勵說話,而是控訴特首,香港政府,甚至大部份香港人,我認為如果先鋒媽媽發得出這封信,她在之前一定要發另一封信,詳細列明如果先鋒搞運動,或者是革命的得與失,不過,無論如何,一定會受到某個程度騷擾,不但先鋒本人,甚至是他的家人,運動成功當然是榮華富貴,政治前途光明,而現實就算未成功,亦被雜誌選做風雲人物,曝光頻頻,即使是如此,亦要考慮以後有國歸不得,受盡不同意見的人冷眼對待。

  媽媽話她們被騷擾,難道她不知道先鋒正在騷擾大部份香港人,甚至毀了他們的生計,有所謂,毀人生計如殺人父母,難道媽媽不知道,所以,她應該在未寄出的信鄭重提及,毀人生計可能會面對的後果。

  在信中又可能回憶先鋒兒時往事,記得先鋒細個時為了要得到某件玩具,不但大嘈大叫,而且扭計唔食飯,但無論如何,先鋒始終不會達到目的,否則的話,就沒完沒了,這不是什麼高深學問,而是一般做父母都懂得教子女方法,做唔做到就另外一回事,但一定沒有人說那些父母是麻木不仁,今次先鋒絕食,要求見特首,重開政改談判,香港政府啋佢都有味,但媽媽竟然會說CY及政府官員麻木不仁,大家都知道,如果應承,不但以後先鋒的要求會沒完沒了,其他人如學聯,泛民等都會有樣學樣,特首和主要官員以後的工作就是與那些絕食,要跳海的人周旋,誰人去做日常行政工作,政府做得唔好,又會給反對政府的政黨攻擊,捨長取短之下,麻木不仁就是最佳做法。

  媽媽早應該在未寄出的信提醒先鋒做了公眾人物,一定沒有私隱,那些狗仔隊無處不在,食得咸魚抵得渴,而且,能夠帶領學生出來搞運動,一定要能夠帶他們離去,在適當時候就要撤退,千祈唔好好似三子一樣,一走了之,要做一個負責任領導人。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. e_kam 2014-12-07 09:24:52
大家都知道,如果[特區政府]應承,不但以後先鋒的要求會沒完沒了,其他人如學聯,泛民等都會有樣學樣,特首和主要官員以後的工作就是與那些絕食,要跳海的人週旋

博士言論請不要太偏激。要求對話唔會第一步就要絕食要跳海。未到最後一步都不會這樣  依家好明顯係絶望的最後一步。

另外以父母同子女的關係去形容官員同巿民的關係只適用於古代。現在已沒有父母官這種概念。




3. To Ekam 2014-12-07 10:34:13

個問題係佢地跟本唔係想傾,香港七百萬人,個個係咁,西九發展講咗20 年都味得,又話利益送給大財團,好老實,咁大投資一定係由大財團唔通D癈青咩

4. e_kam 2014-12-07 11:17:01
又關西九事?

西九單野好複雜。一來有許仕仁叫停單一招標 (新鴻基設計落選之後要求)。二來高鐡總站無端端插左入去。不過都無二十年。記憶中 學生未試過叫停西九喎。


5. 東方龍門陣 2014-12-07 11:33:52

大話精絕食騙全球


曾多次應邀支援絕食人士,我劈頭對他們說:「絕食是不喝、不吃、不注射任何供應體能養料,故稱絕食卻喝葡萄糖水,稱不上絕食。」

絕食傷身,大腦首當其衝。大腦靠葡萄糖做能量,血糖太低即陷神志昏亂、昏迷,進而大腦永久受損,甚或死亡。人體可把脂肪轉化為葡萄糖,故不吃糖分,甚至全不進食,大腦仍能正常運作,但非無極限,過了極限,體液酸性飆升,便生存不了。人體的蛋白質也可轉化為葡萄糖,但消耗蛋白質等同摧毀人體器官,過了極限亦屬死路一條。

絕食多久才逾極限?一九八一年愛爾蘭共和軍在獄中絕食與英國政府抗爭,結果十人死亡,絕食致死時間由四十七天至七十二天不等。他們以持久不屈及準備終極犧牲作為向政府施壓武器。若明白上述可致死持久戰的原理,絕食人士根本毋須醫學支援。若有不適便傳召醫護檢查、量血糖,明顯是不欲傷身!如斯惜身,憑甚麼向對手施壓?

學民思潮召集人黃之鋒聲稱絕食逾六十小時後,血糖值下跌至二點七,故接受醫生急救,飲了葡萄糖水。跟愛爾蘭共和軍絕食相比,區區數十小時算甚麼?沒人要求黃終極犧牲,但他顯然連持久一點,加大絕食壓力也懶得去做。黃的戲碼充其量是在醫學監察下安全禁食六十多小時;更無恥是,他喝了葡萄糖水後仍聲稱在絕食,並預告如再喝葡萄糖水,將再公告。

黃之鋒應公開承認飲下葡萄糖水那刻,絕食已結束,並為說謊道歉!不過市民有否興趣聽「大話精」之言,就不得而知。

6. To ekam 2014-12-07 11:34:43

宜家支持班癈青就係最激進既政黨,佢地嘅政剛係結束一黨專政,宜家班癈青表面話港人自決,實在係想搞港獨,推翻共產黨管治,我想明眼人一看已知,你見班泛民曰日係到唱黑警察唱衰政府,目的何在,同好多地區發生革命前極之相似,說實在,泛民同學生不是爭取公民提名咁簡單,衣兩個月,很多警察受了偒,為何泛民沒有人提呢

7. To e_kam 2014-12-07 11:36:32
你講到咁大義凜然,點解唔去接力絕食呢?淨識係後面指指點點,批評呢個批評那個有乜用?
博士無講過父母官,祇係以教小朋友的方式去比對舉例回應訴求的情況,唔好夾硬屈人。

咁我舉個例,唔用父母子女,你打份工想加人工,就同經理講,我下個月要加一倍人工,唔係就佔領工場唔比生產。咁經理話不如下個月先加五成,下年先加夠一倍得唔得?咁你就話唔得一定要下個月一步到位,唔係就係你失職你自己辭職落台,我就絕食控告公司無良唔肯加一倍人工。

咁請問 e_kam 換你做那位經理,你會點做?何況經理都話唔到事要加幾多?咁你認為同呢位員工重有無得傾?如果你比唔到佢要的條件人地會唔會同你傾?你有無諗過其他虎視眈眈的同事正密切關注呢件事,祇要有人得逞咁所有人都會提出相同甚至更高加薪要求,咁點應付?

如果你夾硬話會如佢所願,唔使理公司經營狀況,唔使老闆同會計部同意,唔使理公司戶口有無錢,然後順應所有人加薪要求。咁我無話可說。因明顯你係唔講道理唔顧後果的人。

你唔使駁我話兩個情況唔同,我無將兩種情況混為一談,舉例祇係佐證訴求同回應的需求關係。

當日係學民仔話唔會同 CY 傾,而家又反口?當日係學民仔話撤回人大決定,公民提名先有得傾,今日又反口?咁有乜好傾呢?
8. To e_kam 2014-12-07 11:40:51

睇黎你都係鍾意唔夠人講就習慣性屈人。
人地 3樓 邊有講過西九延誤關學生事,人地祇係舉西九為例反證如果事事反對抗議,議而不決一事無成。
9. To ekam 2014-12-07 11:53:33

當班癈靑爭取到公民提名之後,跟住你就會知佢地想點,由23 條,國民教育,到宜家公民提名,其實中央已讓了兩次,今次如再讓比公民提名,下次班癈青就㑹迫港人選㴝智英這些人當特首,這個會萬劫不復

10. e_kam 2014-12-07 12:14:33
佢地嘅政剛係結束一黨專政,宜家班癈青表面話港人自決,實在係想搞港獨,推翻共產黨管治

結束一黨專政? 香港依家應該唔係一黨專政喎。
根據基本法,香港97後係高度自治。年輕人無須推翻共產黨香港自己都巳經有自治權  再講基本法本身係共產黨嘅產物。推翻佢對香港未必有好處。


11. 麗娜 2014-12-07 12:22:56
回一樓 e_kam

本人絕對不同意你說博士言論偏激。請問偏激的定義是什麼?

現在沒有父母官這種概念?那那小子在扭擰什麼?空手回家就不行嗎?小子現在就是要威脅要強逼政府就範,政府不依從不行嗎?為甚麼一定要強人所難?還對話什麼?不是已經談完了嗎?

哦,可能我誤會你了,你是想說先鋒小子才是父母,政府是子女吧,小子說了算?

真是現在香港的新一代怎麼了,個腦袋是怎麼運作的,我實在不能明白。
12. 回 E_KAM 2014-12-07 12:28:11
點解唔回應下七樓同八樓同十一樓,祇係識咬住人地講野質疑人,人地質疑你就唔回覆?
13. 麗娜 2014-12-07 12:32:58
一個人沒有自知之明,沒有反省能力,是沒有資格做人————蘇格拉底

個死靚仔真係非常樣衰,又無腦,仲要企出嚟污染香港市容,乜鏡子很貴嗎?佢屋企無鏡定係佢視力有問題?

另外那個法律系小姐都係好難頂,真係好難頂呀
14. e_kam 2014-12-07 12:33:47
回 11  偏激 = extreme.  我請博士言論不要太 extreme.  
請問上一次政治領袖要用跳海同特區政府對話係幾時? 


15. e_kam 2014-12-07 12:48:06
回7樓  咁請問 e_kam 換你做那位經理,你會點做?

首先如果我係個老闆。見到個經理攪少少嘢攪到一鑊粥  我第一時間會炒左佢先。以穩定大局  

如果我係個經理我一定唔會拖足七十日無對話。傾吓加人工遮。又唔駛自己出錢  駛唔駛攪到咁大鑊   再唔係如果覺得頂唔順咪自己辭職囉。一定有人攪得掂  


16. 回 E_KAM 2014-12-07 12:52:26
你拋個英文詞語就算做回應十一樓的質問,唔係嘛?起碼都打番幾十字解釋下偏激定義啦。

重有乜黃之鋒周永康係「政治」領袖咩?真係失覺曬啦!佢地自己咁大口氣都最多話自己係「學生」領袖咋,根本都無學生授權比佢地做領袖,佢地個學聯同學民思潮領導人大位,請問係未全港學生公開提名,一人一票咁選出黎呢?其實未又係小圈子選舉,祇係五十步笑一百步,幫全香港人爭民主,唔好笑死人啦!

印象中祇有煲呔曾有自封「政治家」,你今日抬舉佢地做「政治領袖」,睇怕你都係以追韓星既態度去熱捧佢地啦。
17. e_kam 2014-12-07 12:52:52
To 8 樓。依家西九有乜問題?  大家都係等緊高鐵工程完工。你想叫停高鐡去起西九文化區先?  我贊成!


18. 想睇戲 2014-12-07 12:54:41

好多香港市民想睇戲...........

 

香港新聞網12月6日電 據中新社報道,美國密蘇里州弗格森市白人警察槍殺黑人而未遭起訴事件,在全國掀起抗議浪潮還未平息,亞利桑那州鳳凰城又發生類似案件,一名白人警察在對峙中將藥瓶誤認為槍支,而開槍擊斃了一名手無寸鐵的黑人,在當地再次引發連鎖示威抗議。

  鳳凰城社區將這次濫用武力事件同密蘇里州弗格森非裔青年布朗(Michael Brown)和紐約市被警察扼喉致死的黑人小販加納(Eric Garner)之死聯系起來,繼4日晚示威活動後呼籲5日再次舉行抗議。

  當地時間9日晚,警方接獲通報指有人在便利商店外的休旅車內售賣毒品。34歲的黑人男子布里斯邦(Rumain Brisbon)當時從汽車後座取出物品,引起一名任職7年的30歲警員懷疑。他要求布里斯邦攤開雙手,但後者選擇逃跑,之後兩人發生肢體衝突。過程中,警員握住布里斯邦放在口袋裡的手,誤認為其抓的是手槍握把,而朝他連開兩槍將其擊斃。這也是最新一起涉及執法部門與黑人的致命事件。

19. 肥婆四 2014-12-07 12:57:12
政府今次回應玩絕食的扭計種合情合理,無須假情假意,否則後患無窮,現在是發出正確信息,已經仁至義盡。
20. To Ekam 2014-12-07 12:58:24

其實你香港自由係國際排名已係前列,你要自由係要幾自由,你癈青嘅自由係要港獨,名眼人一睇已知

21. To Ekam 2014-12-07 13:01:51

如果你地嘅公民提名唔係已國家行先,而係香港行先其它一概不理,已等同危及國家安全搞分裂

22. e_kam 2014-12-07 13:09:47
如果連叫人言論唔好咁extreme 都要先定義乜野係 extreme. 我只可以無語。

博士話驚泛民嘅人(應該講D現任議員或前議員)以跳海令政府呀麻。佢地咪政治領袖囉。


23. To e_kam 2014-12-07 13:16:30
我係七樓,多謝 e_kam 回應!

你所講已經證實你係一個唔講道理唔顧後果的人。

你話你做經理會同對方傾?但問題係對方唔肯同你傾,因為你無辦法承諾加一倍人工。

錢唔係自己就唔緊要?證明你完全無工作操守同原則,完全置公司及員工利益不顧。唔係盲目加人工就對員工有利,間公司維持唔到結業連工都無埋。


你話唔會拖足七十日無對話?當然無七十日,第一日對方要求加薪已經傾過,你亦已承諾過會下個月先加一半,一年後再加足一倍,祇係對方唔接受。咁點算唔肯傾?點算唔讓步?依家係邊個唔傾唔讓步?

你回應問題唔好斷章取義,要針對番我舉例內容情況去做出回應好嗎?

咁你認為自己無能力,無本事,一碰到壓力便辭職逃避,咁無話可說!但自己明明無做錯,祇係對方強人所難,提出不合理要求加上我又無權力擅自代老闆應承,做乜要自己辭職?

睇你都應該未做過老闆,如果個老闆了解全部細節,炒的一定唔會係個經理。員工要求即時加薪一倍都係少少問題?先加一半遲些加足都唔得?重要破壞公司生產業務?咁都重話要向員工屈服?咁重成世界?

e_kam 你講火星話嗎?係人類講的說話嗎?

24. 波波 2014-12-07 13:26:47
越来越有意思了, 以前担心香港乱,现在来看香港乱不了 !现在就当看小丑表演了!
25. e_kam 2014-12-07 13:33:52
呀 23 樓兄台。睇完你的回應唔知你的重點係乜。不如你講吓你會點做好嗎?


26. 江湖隱士 2014-12-07 13:44:03

小女子情懷......

一哭二叫三上吊......

傻學子一塞二駡三絕食......

如果 梁振英 先生接見他們/她們簡直是政治自殺行為......

27. Joe 2014-12-07 13:47:24

To 禽兄

佢地去到最後一步?
如果係就市民真係要燒炮仗慶祝,計我話佢地一日唔死一日都唔會有最後一步,瘋瘋大把前途,依家先係第一步,個世界將來係佢吖嘛。

另外,你有冇代我問候下你老母呀? 不過你話依家冇父母官觀念,你應該都冇父母觀念,睇你都係冇架喇....

啊,忘記左畜性難移添。

28. e_kam 2014-12-07 14:04:14
呀 Joe 兄 你要認 CY 做老豆,林鄭仲老母。我絕對唔會阻止你。 


29. Joe 2014-12-07 14:22:13

To 28 禽兄

國家(或政府)與人民的觀念,好比家庭父母與子女的觀念,禽畜係永遠不會明白的。

有時父母好不好,真係冇得揀的,所以我地也不能太苛責學生哥、禽畜等,所謂臭坑出臭草....

30. e_kam 2014-12-07 14:33:21
Joe 兄 講得啱。父母無得揀  但真譜選就可以揀自己鍾意嘅人做特首。


31. 惜緣 2014-12-07 14:38:00
昨晚回家時,準備入大堂門口時碰到另一個婆婆帶住個孫女(2-3歲左右)的同大厦住客,這時剛剛好門口內有其他住客出來,當我入去時聽到那個小女孩扭計要自已拑密碼制才肯入內,於是,那位婆婆也很聽話,等我入去之後,那個小女孩再拑密碼進入。

現時很多的父母就是唔會係適當的時候say NO, 就這樣寵出一個個皇帝子、皇帝女,有怎樣的父母,就會有怎樣的子女,所以,教導子女的最大責任是父母,其次先係學校。

32. Joe 2014-12-07 14:50:29
To 30 禽兄

見到班低智動物晚晚鳩嗚,比佢地楝咪又係揀番D低智父母/特首...

唔揀好過揀啦。
33. 打工仔 Andy 2014-12-07 15:36:49
怪獸家庭出來的, 一定比怪獸更多惡魔! 
白癡仔成家都是垃圾! 
34. 珍惜香港 2014-12-07 15:39:30
珍惜香港

呢度有網友話,博士嘅言論,太偏激喎;我就話,博士已經好俾面。政府根本唔使再同雙學對話,你玩絕食,就要同你對話,咁仲得掂?再者,今時今日,响正常市民嘅心目中,呢班黃虫,已經比糞便更討厭;試問有邊個,會肯同一堆糞便對話?有嘅,唔正常果啲囉!你同堆糞便傾計,唔喺唔正常喺乜?

其實,我話啲撐黃者唔正常,都一樣已經俾足面。旺角光復之後,每晚都有喪屍出巡,呢堆喪屍,一路行,一路喃喃自語,唔喺唱歌,就喺喃口號,一時話買嘢,一時又話過馬路。最近,更加走埋入舖頭,同走去小巴站度,搞黑社會式尋仇;咦?冇乜暴力吖?仲買咗一件衫咁多添喎!咁又喺,食市唔交保護費,啲黑社會都喺搵堆大漢,一人霸你一張枱,搞到冇客敢入嚟食啫,佢地都有找幾蚊數架!

錯嘅因,得出錯嘅果,呢啲就喺因果關係。有人話要將和平佔中者同暴徒分開睇,只不過喺自欺欺人啫!就好似鄧厚江話,如果唔喺發起人選擇用違法嘅方式,之後衍生嘅一系列悲劇,根本就唔會發生。佔中演變成佔街,再搞成今日咁,就喺因為基礎上已經喺錯,錯嘅嘢,只會越走越黑,即喺死局,冇得救

所以我一開始,同之後多次,都勸諫各位,一定要全面否定呢個佔領行動,千祈唔好對班學生有一絲姑息。我地要幫佢地,就先要唾棄佢地、歧視佢地、淘汰佢地;黃虫,只會喺啲乞人憎嘅過街老鼠,比糞便更討厭,佢地受傷,唔使可憐;死咗,眼尾都唔會睇一下。

有好多撐黃者,之後都已經轉哂軑。今日,唔知道佢地睇番我上面一段刻薄說話,會有乜感慨?就多得果啲撐黃者,班黃虫先至會為患咁耐;多得佢地,班黃虫先至會搞到萬劫不復!

早知今日,何必當初?
35. 王晶 2014-12-07 15:41:31
所以冇講錯,
少年先鋒自以為賀爾蒙88聲,
實情真是細過小老鼠。
36. Joe 2014-12-07 16:21:49

博士有頭有面,講野當然要留下情面,係冇我地禁暢所欲言,所以遇著D畜牲當然無須俾面啦。
37. e_kam 2014-12-07 16:33:51
To 34. 政府就係好聽唔聽。聽左你話。完全當班學生廢同當佢地無到。先至出現依家咁嘅局面。行動越來越激  影響越來越深 

至於你所指旺角"喪屍出巡"問題。其實係班差佬自己攪個大頭佛出黎。之前好地地清場  自己忍唔住周街見人就扑。咁咪攪到依家比人玩囉  你估真你差佬大曬咩  扑完人要理單嫁。   世上無免費任扑這回事。


38. 引刀一快 2014-12-07 16:37:39
唷,今日好多人好熱閙,正!
39. 自由黨田北俊到場探望絕食學生 2014-12-07 16:57:50
"自由黨田北俊到場探望絕食學生,並願意協助學生向特首梁振英表達希望對話的意願....."

明顯係支持佔中。發夢做特首發到上曬腦.佢IQ = 0  
40. 江邊人 2014-12-07 17:04:48
to e_kam,

你真的語無倫次,滿口Y理。收皮啦!這裏不是你的地方。如果認為香港不合你或政府不好,請走吧,去美國或其它地方都可以,不要在此破壞,我們己受夠!
41. 麗娜 2014-12-07 17:07:01
回14,22樓 e_kam 

你沒有邏輯,當然什麼都不需要,所以你的說話,是沒有說服力,是胡說八道。
無論任何結論,例如你說博士是偏激播,理由呢?定義呢?何以見得呢?沒有的話,就只證明你說的是錯的。

回15樓e_kam
咩野70日無對話呀?你失憶?不是已經討論完咩?係班廢青自己傾完唔接受,講到尾,一哭二鬧三上吊,絕食死都無人可憐。呢班垃圾學生仲煩過d痴情漢子,話如果求愛不遂就要自殺死播。甘你咪死左佢囖。
42. Joe 2014-12-07 17:21:23

To 37 禽兄

違法佔中,係藍絲問題? 係政府問題? 係差人問題??

禽獸說話真係禽獸先聽得明,所以我咪一早叫你問候下你老母,怪佢生你時生左你個腦響屎忽度囉....

43. e_kam 2014-12-07 17:28:51
To 41 呀娜姐 我知道妳封左博士做偶像。偶像講嘢無可能偏激。甚麼"毀人生計如殺人父母"。或者政府"可能要同跳海的人週旋" 等係極度温和的言論。  應該係我嘅問題。妳可以不理。 




44. 呢班友真系想搞死香港 2014-12-07 17:37:11

戴 耀 廷 提 倡 「 不 合 作 運 動 」

佔中發起人戴耀廷日前在《紐約時報》撰文認為,阻礙政府運作或許比堵路更有力,提出藉拒繳稅、公屋租戶遲交租及在立法會拉布等不合作行動,為政府製造麻煩,令政府不能進行有效管治。對戴耀廷提出新一輪不合作運動,公民黨黨魁梁家傑指個別黨員有自己的取態,公民黨未有討論;民主黨單仲偕則表示,泛民已在立法會進行不合作運動,「可以做的咪做」。

  戴耀廷在《紐約時報》發表題為《What Next for Hong Kong?》(香港的下一步何去何從?)的文章,他指,部分佔領者偏離非暴力公民抗命的本意,警察暴力亦可能會激起抗議者的暴力情緒,令人擔憂安全問題,形容佔領已成為「高風險,低回報」的行為。

  戴耀廷認為,佔領行動已經喚醒整整一代香港人的民主意識,成果遠超預期,佔領者應重新組織,制定新戰略,而阻礙政府運作或許比堵路更有力,「拒絕繳稅,公屋戶延遲交租,在立法會拉布,諸般不合作行動,都可以給政府製造麻煩。如果人民的大多數不願意合作,任何政府都不可能進行有效治理。」

  佔中發起人日前往警署自首,戴耀廷指警方明確表示,會嚴格依法處置其案件,他認為在法庭上接受檢控,讓他們有機會向全體香港市民解釋公民抗命的原因和目的。

  他昨亦在社交網絡撰文,指自首是以「謙卑、負責任的態度」,為佔領行動開闢一條新的戰,亦是對政府不仁的無聲控訴。

  


Tai: What Next for Hong Kong?

"What Next for Hong Kong?"
International New York Times
4 December 2014
Benny Tai
The peaceful protesters occupying the streets of Hong Kong for more than two months have been surprisingly persistent in their pursuit of genuine universal suffrage. It is welcome news that some student leaders are considering bringing the occupation to an end. They are exhausted and have been unwilling to go home without substantial concessions from the Hong Kong and Beijing governments...The Umbrella Generation must regroup and devise a new strategy for winning the support from those Hong Kongers who are still undecided about our democratic future...Blocking government may be even more powerful than blocking roads. Refusal to pay taxes, delaying rent payments by tenants in public housing estates and filibustering in the Legislative Council, along with other such acts of noncooperation, could make governing more inconvenient. No government can govern effectively if the majority of its people are unwilling to cooperate....A more serious crisis will break out in the future if the source of the problem is not dealt with properly and adequately. And the next outbreak will be fiercer.... Click here to read the full article.
45. Oscar 2014-12-07 17:40:20
運動初期要CY下台,失敗後對話指明唔同CY、同林鄭。
臨對話前攪不合作運動,黃瘋叫巿民去金鐘谷人流,對話告吹。
一班有心人盡力拉回雙方對話,政府答應讓步以換取退場,後期朱牧師對傳媒証實。
電視直播完後學生反口,拒絕再對話,重提公民提名、人大??等等。
時移勢轉,民心盡失打悲情牌。可能同學聯爭光環,可能保持傳媒焦點有利於黃瘋某外國網站投票。
   
   
46. e_kam 2014-12-07 17:41:10
To 42 Joe 兄  唔知你想問乜  但周街見人就扑係好大問題  除非警方宵禁左  如果唔係無理由除街見人就扑  除非痴左線  痴左線的話就唔好再做警察 。


47. To Ekam 2014-12-07 18:18:42

癈青爆力在先,如係美國民主國家警察己出真槍

48. Joe 2014-12-07 19:12:54
To 46 禽兄

作為冷血畜牲,你在電話電腦前可講盡風涼說話,差人都係人,在前線受盡壓力,你當然不會諒解的,七十多日,每日十多小時,面對不少如你呢D畜牲,仍然未痴缐,真要寫個服字。
49. Support Joe 兄 To: e_kam 2014-12-07 19:29:38

. 倫敦唐人街老人TO: e_kam 2014-12-06 05:13:26
1。"十個救火的少年佔吓佔吓都成七十日" 這個喺絕大部份Hongkonger 對同一天空下的違法者的極度容忍和極度寬容下做成違法者可佔七十日。
2“
旺角依家幾好  又無搗路  學生唔駛日日瞓街  但係D警察就周身唔得閒  依家大家放長雙眼睇吓聖誕節通街到係人嘅時候D差佬可以點攪”  阻人揾食,你於心何忍幸災樂禍。你善心何在家鄉大亂身安樂嗎
50. 八卦仔 2014-12-07 19:34:35
身體有病仲可以睇醫生, 但個思想有問題, 華陀在世, 都束手無策。香港好地地, 成日幻想就嚟俾中共侵蝕, 香港咁自由, 都可以幻想自己就嚟俾迫害, 甚至淪為國奴。
點解唔向好的方面去幻想, 例如下一期中三T, 或六合彩頭奬。
51. Joe 2014-12-07 19:40:25
To 49 

所以呢,我地呢D小市民冇咩可做到,遇到呢類幸災樂禍,唯恐天下不亂的畜牲唯有大力鞭打。
52. 元朗人 2014-12-07 20:33:51
我覺得佔中是要攪革命,推翻現在一切為目的。這些示威者可隨意把不滿發洩在商戶、市民和司機上,是破壞法治之徒,絕不應被稱是守法市民或民主人士,不明白傳媒還繼續以市民來形容這班人(廢物)。

看到年輕示威者特別感到無奈,當教師和傳媒不斷為年輕族群洗腦,將來必定會是大型動亂根源,要長治久安,有必要在教育和法例改革
53. 明白了 2014-12-07 20:39:03
明白了衣禽的基本思維,十足果報記者一樣,斷章取義,倒果為因。我明白了...禽兄,不需要復我....
54. 債王新outlook 2014-12-07 22:49:10
70歲債王Bill Gross替下一代人問:How could they?
https://www.janus.com/bill-gross-investment-outlook?utm_campaign=Bill_Gross_IO_Monthly_Subscription_December&utm_medium=Email&utm_source=Salesforce&utm_content=Read_Now

How could they? How could policymakers have allowed so much debt to be created in the first place, and then failed to regulate their own system accordingly? How could they have thought that money printing and debt creation could create wealth instead of just more and more debt? How could fiscal authorities have stood by and attempted to balance budgets as opposed to borrowing cheaply and investing the proceeds in infrastructure and innovation? It has been a nursery rhyme experience for sure, but more than likely without a fairytale ending.


55. 珍惜香港 2014-12-07 23:04:46
珍惜香港TO:11/F 麗娜、31/F 惜緣

今日,麗娜姐慨嘆香港新一代,唔知個腦袋點運作;惜緣兄又話,父母唔懂响適當嘅時候 SAY NO 喎。記得大半年前,我响一篇講競爭力嘅舊文尾段,話過會寫教育呢個大 TOPIC,結果不了了之。其實後來我都不時有觸及過呢個話題,但諗唔到最後引發我寫呢篇長嘢嘅,就喺佔中

一個禮拜前,亮劍兄 POST 咗一個個案,無論喺真實,定喺故事,都反映咗好多年青黃虫嘅心態。就睇呢一段:「仔細一算,我發現香港的教育、醫療、房屋、社會福利都出了問題。無論我怎樣努力,即使 24 小時工作,我們的家庭也不可能脫貧。歷史告訴我,這不是個人問題,而是制度出了問題」。

一個讀緊書嘅年輕人,仲未踏足社會,就判定社會各方面有問題,制度有問題,憑嘅喺乜嘢?新聞?網絡?書本?呢啲人地塞埋嚟嘅資訊,一定啱架?一定喺咁演繹架?仲未踏足社會,就判定自己無論點樣努力,都冇可能脫貧?試都唔使試,計下就得?點解唔會先去睇下,問題,喺唔喺出咗响自己度?自己,有冇錯?

所以我多次強調, DAY ONE 起,我就冇同情過呢班學生。一開始,就有好多人話,班學生有純高嘅理想,值得鼓勵喎!反叛喺必經嘅過程,有對抗守則嘅勇氣,先至會創新,總好過墨守成規嘅田鴨嘛!簡直喺 BULLSHIT!呢個咪就喺我早前講嘅,近廿年嚟誤入歪路嘅基礎教育理念囉!唔單止喺成個教育界,連一眾家長,加埋成個社會,都喺用緊呢個理念陪育自己嘅下一代。

記得有次見到我個細路默書攞 120 分,咦?乜滿分唔喺 100 咩?仲有錯字喎,搞乜?老師話,逐個字咁扣分,對細路喺好負面嘅,所以要附加啲 BONUS 字,俾佢地機會加番啲分啫!我當堂 O 哂咀!依家啲細路犯錯,千祈唔好責罰佢地,好 HURT 架!好多時,犯錯背後,總會搵到啲正面嘅 INTENTION,應該將呢啲嘢挖出嚟,加以鼓勵,個細路先至會愉快正面咁發展嘛!哦,唔怪得有啲細路,好地地咁上到中學,唔知點解走咗去跳樓啦!

一個人响未識得乜嘢喺啱之前,一定要先學識,乜嘢喺錯!

錯就喺錯,從小就要知道,犯錯,喺要承受最可怖嘅後果。細路犯錯,我一定保證佢地唔會有運行,一定走唔甩!唔通仲要笑住咁話,你地嘅 INTENTION,都喺啱嘅,應該試下從另一個角度睇睇,咪 GOOD 哂囉!哦,原來講到尾,錯,只要搵到一個藉口,就會變成啱啦;咦?乜咁似果班黃虫啲 STYLE 架?唔出奇吖,你地教出嚟嘛!

至於通識,更加喺教育界最失敗之作。一個中學生,未見過世面,未體驗過民間疾苦,就俾人捧到上天,要求佢地,憑一己之所謂批判思維,隨便分析社會,批判社會。未養活過一家人,或者一班僱員嘅,就對養活七百多萬人嘅政治,指指點點。無知,喺冇錯嘅;錯,錯在不自知!

一個人响未識得批判人地之前,一定要先學識,批判自己!

十幾年嚟,由細到大,呵護備至。家長嘅安排,琴棋書畫,樣樣要精;學校嘅安排,百般支援。一切資訊、一切技能,飯來張口。响整個教育歷程裡面,從未體驗過呢樣嘢,更未承受過犯錯嘅沉重代價,因為佢地,喺唔會有錯嘅!所以有乜唔妥,就一定喺人地嘅問題,政府嘅問題,社會嘅問題,國家嘅問題,甚至喺世界嘅問題,宇宙嘅問題;自己,永遠喺啱。再加上自小受通識訓練,能言善辯,強詞奪理,就好似食生菜咁。最後搞出班乜嘢怪物出嚟?睇下班黃虫天天新款,日日新鮮嘅歪理,我諗唔使多講啦!

最近有個叫 e_kam 嘅網友,搞到大家好勞氣。其實,各位又唔使咁火嘅,佢只不過喺一個典型嘅撐黃者,香港有唔少呢類死硬派,同佢地拗,真喺沒完沒了,呢啲嘢,响 FACEBOOK 度都見唔少。今時今日,資訊發達,但唔等於真相就可以得到彰顯喎;正如同一個視訊畫面,撐黃同反黃者嘅演繹,可以喺完全相反。而我就睇得好簡單,你要出嚟搞事,怪乜警察扑你?明知班喪屍作亂,走埋去做乜?你既然要犯法,仲有乜資格斟酌人地用幾大程度嘅武力先叫適當?你記者要採訪暴亂,就要承擔暴亂嘅風險,點錯相又點?拘捕你喺冇錯嘅,你有冇罪,庭上自有公論。

呢個 e_kam,就喺社會嘅縮影,教育嘅縮影,家長嘅縮影。正如佢果次問,究竟我地想依家班後生點?呢個問題,本身就已經好大問題。年青人要向上游,唔喺要社會求佢地,唔通連呢啲嘢,都要飯來張口?年青人,要對自己,對社會有承擔,喺佢地自己想點,唔喺要我地想佢地點。一個叫淡友嘅網友話,社會進步咗,時代唔同咗,冇理由要班後生走上一代嘅艱苦路喎;原來仲有咁多人唔明白個社會進步咗啲乜嘢。隨著人口嘅增加,制度嘅改進,公平競爭得到保障,但正如我早前話,通過走捷徑,達至以低成本造就成果嘅目的,已經過時,所以向上游嘅機會同形式,亦已經大不如前。但無論社會點發展,都離唔開強者勝,弱者敗呢個定律。年青人要爭取响基礎以上嘅資源,就要通過競爭,而唔喺分配,因為呢度喺香港,唔喺迪拜。

前人話,知識改變命運;今日,知識、資訊,垂手可得,但年青人反而失去咗競爭力。一個中學生答問會裡面,財爺曾响個總結度,就勸諫年青人,與其去諗埋哂啲乜乜改變社會、改變世界嘅嘢,倒不如先做好自己。知識、資訊,都只喺死物,人質,先至喺競爭力嘅基礎。香港喺一個國際化商業城市,教育,喺應該要令到年青人,先去了解自己、修維自己,從而再認識社會、了解社會、面對社會現實,响呢個金字塔型經濟結構裡面,搵到適合自己嘅角色為起點,勇往直前,力爭上游,通過貢獻,去追求自己嘅理想。

競爭力,喺來自競爭。早前聽過一個關於生涯規劃嘅講座,似乎政府同教育界,開始注視到學生嘅自我修維,同配合社會發展嘅重要性。不過,如果仲喺擺脫唔到飯來張口呢個教育模式嘅話,恐怕再點搞作,都只會喺徒然。香港喺一處匯聚人才同投資嘅福地,所以,呢個城市,唔會有問題;但如果香港嘅教育理念,唔肯作根本性嘅改革,年青人又唔肯痛定思痛,深切反思,咁就如 80 後求生隊長話,金字塔嘅上層,將會喺新香港人嘅天下,而土生土長嘅年青人,就只能夠活响底層度。

今次經歷佔領事件之後,香港人要反思嘅,唔喺政治,唔喺經濟,而喺教育。
56. 向饭民说不 2014-12-07 23:36:35

楼上,就是了,97年之后,香港教育究竟出了咩问题。点解新一代香港人的思维甘离奇。这批人根本未经历过97年之前的生活,但是却一直话97年之前是怎样的好。

事实是他们不知道97年之前的香港的10发展,根本就是典型的泡沫经济。当年表面经济非常繁荣,但是实际上,就是上帝要其灭亡,必先令其疯狂,有甘耐风流,就甘耐折堕。点解到今日我们的大学教授还没有出来研究这段经济历史。

97年之前的10年,香港每年经济增长超过10%, 通胀超过10%,人工加超过10%,失业率只有不到3%,基本上可以说是全民就业,楼价升,股票狂升,一切一切都好像非常的美满。

所有历史上的泡沫经济,当黑天鹅出现的时候,就会将经济打回原形。97年的香港,工业完全被消灭,只有不合理的楼价,不合理的人工,当亚洲经济危机发生之后,香港的经济泡沫也同时被击破。

香港人请不要在将97年到03年的问题,归咎到8万5,那是非常之无知的。97年之后,香港泡沫击破,03年之后,开始复原。其实比日本,台湾,表现更加的好,日本和台湾在90年代击破之后,到现在还没有复原。90年日经差不多是4万点,现在只有1万7千点。台湾加权指数90年初有1万几点,现在才9千。

香港人真系要多谢大陆政府,没有大陆的自由行,香港真系会好像日本一样,一沉不起。

请博士将97年之前的香港泡沫经济,介绍比新香港人,等新香港人知道,咩叫上帝要其灭亡,必先令其疯狂。

57. 惜緣 2014-12-07 23:53:17
To 55樓 珍惜香港兄

佔中發展至今,那班年輕人真的不知天高地厚,而年輕人是香港未來的主人翁,我實在有些擔擾,也令我感慨萬千。可幸的是,我在呢度感受到很多的正能量,如果我們坐言起行做好本份,教好自己的子女,我相信,將來香港應該有救,而且會更加美好。共勉之!
58. 面對現實 2014-12-07 23:53:52
教育嘅失誤,係播下嘅種子。傳媒嘅煽動,係栽種嘅養份。一場大型嘅運動,或許未必以佔中形式出現,但遲早都會發生。今次佔中,對於剛為人家長,可能來得正是時候,對於怎樣教育下一代,及時來一個當頭棒喝。亦都提醒家長,要令下一代更加慎重地看待傳媒嘅資訊。
59. Joe 2014-12-08 00:04:26

年輕人真的要一看、再看、及多看珍港兄精彩的文章。

60. e_kam 2014-12-08 00:05:13
To 55. 珍惜香港兄。你珍惜香港新一代又好  唔珍惜又好 佢地就在你面前  如果你覺得你唔明白佢地個腦袋點運作。你就要自己盡量找方法去明白  這裡無人會幫到你  

首先今次的佔領主旨係要真譜選。唔係甚麼脫唔到貧  我估你冇乜點去過佔領區。D學生其實一D都唔貧  就係因為佢地容裕才會跟你們的想法南轅北轍  什麼毀人生計如殺人父母。佢地完全feel 唔到。

你所謂的犯錯就係犯錯。我唔知你係 base on 乜嘢 context. 你係講香港法律?校規?定係你自己心𥚃面把尺? 清朝的時候女人唔扎腳就係錯。幾十年前請妹仔有妾士係對  所以你所謂的對與錯一定要有context. 我絕對不相信香港的老師會教學生殺人放火。

如果你因為學生還未出社會工作 所以就否定一切學運,你就係大錯特錯。

五四運動。係學生運動一個典範。接著的新文化運動。如果無左這運動。你同我都可能在扑扑齋畢業。依家仲寫緊文言文

今次佔領,就係比你地發覺原來香港新一代唔係只求吃喝玩樂,飯來張口 所以當權派先至驚。政府當權派最想要嘅 係只求吃喝玩樂,拜金拜權同無自己思想嘅所謂人。






61. 三T 2014-12-08 00:05:19
如果梁政府鐵腕清場,我會對佢改觀,如有果得投票,我會考慮投佢一票。為香港,我唯有兩害取其輕!
62. 偉大的論述 2014-12-08 00:10:06
毛澤東說,

凡是反動的東西,
你不打, 他就不倒,
這也和掃地一樣,
掃帚不到, 灰塵照例不會自己跑掉 !

一切狡猾的人, 不照科學態度辦事的人
自以為得計, 自以為很聰明
其實都是最蠢的, 都是沒有好結果的 !

如果同你談的人只談成績,
不談錯誤和缺點,
那末他們就沒有反映現實的真實情況,
經驗多一些的人是不會相信這些的 !

犯錯誤, 受損失
不單是犯錯誤的人要負責
不犯錯誤的人也有責任 !

有些人對任何事物都不加分析,
完全以風為 ”准”,
今天刮北風, 他是北風派
明天刮西風, 他是西風派
後來刮北風, 他又是北風派
自己毫無主見
往往由一個極端走到另一個極端 !
63. e_kam 2014-12-08 00:11:25
唔好意思 打錯字
就係因為佢地富裕才會跟你們的想法南轅北轍
64. To Ekam 2014-12-08 00:12:15

你地被毒果洗哂䐉,連一國行先都不尊重,係要話自己獨立個套先得,你唔好忘記香港只係一個地區而不是一個國家

65. e_kam 2014-12-08 00:17:39
回一回48 樓。

你一定好少去旺角。未清場之前。D差佬其實日日齋企  打牙骹。依家就真係有自唔在。 


66. To 癈靑 2014-12-08 00:23:35

支持盡快立23 條同國民教育

67. Alex 2014-12-08 00:24:39
大家別對E禽太認真,在這個認真就輸的網路社會中,佢只不過代表這一代黃蟲在此網站撒野,與其同佢辯論,不如當佢透明,大家好過D,無謂與廢材同級,降低自己,人哋想死你做乜阻住佢,人哋有選擇的自由!
68. 向饭民说不 2014-12-08 00:31:25

楼上,等泛民班废柴,继续鳩嗚吧,警察维持社会次序,是他们的工作范围,他们辛苦,我们明白。

但是来紧的选举,我们将会踢泛民班废柴下台。

By the way,当年国民教育为什么叫停,原因是建制派知道在撑下去,在来紧的立会选举,会失利,所以当时政府实是求是,叫停国民教育。这招叫输小当赢。

今日真是谁怕谁,革命一日不停止,泛民选票,只有一日一日的流失。

看毒果新闻,最近又开始炒作中港矛盾。

69. e_kam 2014-12-08 00:38:12
To 66 我估珍惜香港兄日日發夢國教通過。佢應該又會係送佢D仔女去外國那種父母。不過外國思想仲feel. 同性婚姻都夠膽死。你要有心理準備。另外佢一定好曾梁錦松。事關通識科係梁生的親生仔。佢係地下共產黨員喎。真失策  


70. e_kam 2014-12-08 00:45:15
又打錯字...
不過外國思想仲free 同性婚姻都夠膽死。
71. Joe 2014-12-08 01:07:11
To 65 禽兄

差人是被動的,廢青早排冇事做響營內打飛機,差佬咪日日齋企打牙較囉。

另外,睇番60樓,我唔明點解要珍惜果班垃圾播? 響面前又點? 點解要明白佢地? 垃圾掉走左就是了,無須要明白,亦不須垃圾幫忙。

重有,無錯有時對錯係要回望歷史才清晰,但現時班垃圾以尋求所謂之公平公義,以自訂的良心作準則,把個人價值判斷凌駕於法律之上,就一定係大錯特錯!

最後,你將呢個唔知似乜的暴亂比作五四、新文化運動,你腦袋唔止響忽忽度,仲有生瘤可能.... 想以文革來比較合切D。

72. e_kam 2014-12-08 01:14:09
to 56 樓下呀飯兄  你咁鍾意講 GDP  比D嘢你睇下

http://www.theepochtimes.com/n3/610657-hong-kongs-economy-grows-at-snails-pace-since-1997/

economic figures show that Japan is better off than Hong Kong. Japan’s real GDP per capita increased by 36.02% from 1997 to 2012, 1.6% more than Hong Kong’s.
73. e_kam 2014-12-08 01:29:46
Joe 兄你是否講緊這個"文革"?

http://news.xinhuanet.com/ziliao/2007-07/22/content_6413167.htm
1966年5月16日 中共中央政治局扩大会议于5月4日至26日在北京召开

1966年5月16日 中共中央政治局扩大会议于5月4日至26日在北京召开。5月16日,会议通过《中国共产党中央委员会通知》(简称“五一六通知”),指出:“混进党里、政 府里、军队里和各种文化界的资产阶级代表人物,是一批反革命的修正主义分子,一旦时机成熟,他们就会要夺取政权,由无产阶级专政变为资产阶级专政。”“例 如赫鲁晓夫那样的人物,他们现正睡在我们的身旁,各级党委必须充分注意这一点。”这些判断,是把阶级斗争错误地扩大到党的最高领导层甚至人为地制造阶级斗 争的重要根据。会议以反党集团的罪名对彭真、陆定一、罗瑞卿、杨尚昆进行批判,决定停止他们的领导职务。林彪在会上的讲话中大肆散布党中央内部有人要搞政 变的谎言,竭力鼓吹个人崇拜。会议决定撤销以彭真为首的文化革命小组,成立陈伯达任组长,康生为顾问,江青、张春桥等任副组长的中央文化革命小组(简称中 央文革小组),使之实际上成为不受中央政治局约束的、领导“文化大革命”的指挥机构。此后,“文化大革命”异常迅猛地发动起来。
74. O嘴 2014-12-08 01:33:16



真喺唔明d社會棟樑諗乜,明明喺集體減肥依家話喺接力絕食。





【on.cc東網專訊】有網民發起「市民接力禁食,籲政府重啟對話」行動,並於晚上10時起在金鐘開始禁食行動,約有50名市民響應號召參與。他們會以28小時為一時段,首先會有2人開始禁食,28小時後再由另外2人接力,期間禁食者會飲用電解質飲品。


75. Joe 2014-12-08 02:16:07
To 73 禽兄

學生哥佔中以來以意識形態為先、法律第二的作為,事事與所謂民主普選掛鈎,批判與自己不合意的行為,正是港式文革之雛型。
76. 珍惜香港 2014-12-08 02:51:16
珍惜香港TO:57/F 惜緣兄

為人父母,教育,當由自己開始;同仔女溝通,亦要由好細個做起。

從小練成金鋼不壞之身,上到中學、大學,就唔怕會變成新一代嘅黃虫。正如我個大女,仲快過我提出一齊去簽名反佔中啦,學校玩全校罷課活動,佢就揀 STAY 响課室度溫書喎。呢度有人話我會送啲仔女去外國讀書,其實啱啱相反,我正喺果啲就算仔女讀唔成書,都唔會送佢地出國嘅父母;連我嘅做法都估錯哂,就即喺連我寫嘅基礎理念都睇唔明,真喺唔使點覆。

我對子女嘅期望,好簡單,唔喺最叻唔緊要,但一定要做個負責任,同埋有承擔嘅人

而呢個亦喺我對香港未來楝樑嘅期望;共勉之!
77. 小☂子 2014-12-08 02:57:18
Gay緊28

不如班廢青顺便帮宣明会筹款吧,那样更有益有建性D噃。

做MUD要用口罩呢?

又想爛☂又要卡(回乡)。
又想风流又怕痛。
78. 引刀一快 2014-12-08 03:10:05
據我所知,絕食係停食唔停清水,如果清水都停埋,好少人可以頂超過一個禮拜。

班細路今次策略係長綫抗爭,正中政府下懷,政府最怕就係死人,班細路如果夠膽放D,政府唔夠膽俾佢地死。
今次已經係玩咗一番大事出嚟,依傢就睇政府點俾出個好樣嘅下臺階,同呢班細路識唔識好樣地接受,完結呢場風波,如果呢班細路醒目,應該知道留得青山在,以後慢慢玩。

79. e_kam 2014-12-08 03:23:19
邊間中學校玩全校罷課活動咁激?




80. To 癈青 2014-12-08 06:49:38

你地話要民主自由,一路死撐不妥協,原因只有一個,就係當香港成為一國來看,君不見台獨份孑都來鼓勵學生,到衣一刻還說自己搞港獨搞國家分裂害人搵唔到食係乜野祟高要求

81. To 癈青 2014-12-08 07:05:09

曾在Facebook 文章見過居然話寧願再見滿清時其再被列強攻打,中國打輸以後,就可以正式做歐美公民,這些黃絲帶想法不是公民提名咁簡單

82. 引刀一快 2014-12-08 07:32:01
To 81樓

有呢種言論嘅人好多,話中國俾日本統治就好嘅人都有,依傢臺灣就有好多人有咁嘅心態。

完全唔係政治問題,係骨氣問題啫。
83. To 一快 2014-12-08 07:54:48

其實即係借公民提名去脫離中國,又或者佢地咁討厭中國政權,咪搵肥老黎聯同泛民同外國政府進口軍火去攻打大陸lor

84. LaLa 2014-12-08 08:23:41
無限期輪班絕食,如斯幼稚,聽者含笑!
85. 引刀成一非,莫負少年頭 2014-12-08 08:50:06
日本人玩切腹, 西藏人玩自焚,香港的青年就認真小學雞啦, 竟然玩減肥,如果啲小朋友認真的,夠膽攞佢哋條JJ出嚟切咗佢以明志,香港人先會認真對待佢哋嘅訴求。
86. to 55. 珍惜香港 2014-12-08 11:18:07
珍惜兄,講得太好了,不是我擦鞋。我能轉發你的文章、發言麼?
87. 理性討論 2014-12-08 11:34:09
大家唔好鬧衣禽, 佢只系講蠢人也會發達,無知也有腦,黃蟲也有廢柴,律師更會知法犯法,,,反正香港人無乜,就上演一哭(抗議)二罵(示威)三上吊(絕食)就會有的。黃癡蜂嗡過,上次絕食梁生就同佢地會面對話,最後還撤回國教,食過翻尋味嘛。今次無糖,黃港孩大條道理講,點解上次有今次無,指責政府涼薄、不仁不義。
88. 父母心 2014-12-08 12:31:19

奕琳:

    看了你致父母的公開信, 知道你參加了學生的絕食活動, 心裏深感不安. 一是擔心你和同學的身體健康; 二是感到困惑.

    不能否定你們爭取公義的心. 但是, 道德上的正義, 並不表明你們行為的正確. 民主是當今世界的潮流, 但如果說民主是河水, 法制就是堤壩. 你們現在的作為, 就是把法制這個堤壩耙開一個缺口, 讓民主的河水不受制約, 泛濫成洪水.

    占領運動兩個多月的來, 愛與和平未能占領中環, 恨和暴力的種子郤灑遍香江. 家庭紛爭, 親友反目, 社會撕裂. 整個社會陷入了非黑即白的困境, 自由的社會不應該這樣, 應該是多姿多彩的.

    香港是一個繁榮自由的國際都市, 是由好幾代人辛辛苦苦建立起來的, 這當中, 有你阿爺阿嫲的艱辛, 有你阿爸阿媽的汗水. 我們幾代人的辛勞, 把香港建成為尊尚法制, 自由度和競爭力都排在世界前列的一流國際大都會. 沒有父輩的努力和成果, 你們哪有條件, 有本錢去高談闊論民主?

    你信中說你生於亂世, 我不知道你有無讀過歷史, 或者你的導師給了你錯誤的歷史觀. 民國初期的軍閥混戰是亂世, 日本侵華是亂世, 國共內戰是亂世. 現在的香港, 經濟繁榮, 失業率極低, 市民自由度很高, 司法獨立建全, 請問邊一款與亂世有關聯?

    普選是香港人的共同目標, 大家的分歧只在於步伐的快慢. 為了只爭朝夕而不擇手段, 甚至不惜違法相要脇, 必然會影響你所爭取目標的正當性, 也不會為大多數市民所接受.

    阿女, 返屋企吃飯吧

89. 向饭民说不 2014-12-08 13:18:16
难怪人人话你废青啦,e_kam, 日本GDP 一直都高过香港,物价也贵过香港,90年,我去日本,当年日本米贵过香港四倍,GDP高过香港一倍。
到了今日,日本GDP只高过香港1%左右,但是这是未计日元贬值之前的数据,今日可以肯定香港人比日本人更富,同时抛离台湾。
90. S.H. 2014-12-08 13:37:38
媽媽話她們被騷擾,難道她不知道先鋒正在騷擾大部份香港人,甚至毀了他們的生計,有所謂,毀人生計如殺人父母,難道媽媽不知道,所以,她應該在未寄出的信鄭重提及,毀人生計可能會面對的後果。 ===> well said doctor!!!
91. 中國人 2014-12-08 13:46:50
從大陸移民嚟香港都好多年,還記得初初一家五口住係一間100呎板間房嘅日子真是如在眼前,當時好多同鄉最少都做兩份工,三份工嘅亦都好常見,而我和太太一起打工,用十年時間在旺角買了一間屋,係全現金買,不用供樓,我的三個小孩,我自小讓他們明白做人要靠自己,從中學開始他們就無用過我一分錢讀書,大女最聰明,全獎學金留學美國,畢業後成立自己公司,現已半退休,二子和三子能力較次,只能半工半讀留美,畢業後在大公司任職工程師。

香港土生土長嘅青年人真的需要好好努力,不然就比我們這些真正中國人嘅下一代差太遠了。


92. 惜緣 2014-12-08 13:51:30
To 76樓 珍惜香港兄

珍港兄講得很啱,同仔女溝通要由好細個做起,讓我講下個仔的故事: 他讀小一時,有次放學我兩公婆發現他手上帶著一隻手表(不是我們買的),經查問之下,原來他問同學借了很多日都未還,他的回答吞吞吐吐,我們擔心他想據為己有,於是施行體罰,嘈吵聲惊動了鄰居報警,警察(兩男一女)入屋之後,佢地對我們說:“我地在門口已經聽了一陣,都明白你們都是為仔女好的”,我最記得我同其中一位差人講:“雖然法例唔允許體罰,但我認為適當的體罰是需要的”,致此之後,個仔變得好乖、有責任感,之後有次考試其中一科得85分(A),經他查閱後發現老師改多了1分,他主動叫老師改番84分(B),雖然變番B,但是意義重大,最後得到老師的稱讚並且趁此機會教導其他同學。所以,小學時老師們都很愛护他,現在他已讀中四,老師們亦都很信任他,很放心地交待事情俾他做,他有很強的責任感。
現在,我們無時無刻都提點他,如果人品唔好,就算分數全世界第一名都無用。

93. 亮劍 2014-12-08 13:53:10
中國打後弍拾年的發展,小弟是充滿信心的,因為我睇見,中國的發展軌跡同幾拾年前香港一樣,都是從無到有,然後逐步改善、從經濟、工業、法治、 廉政……都係咁講。
我阿爺在解放前係大地主,在解放後他被充公家產,但我對中共並沒有恨,因本人深信不疑的一樣嘢,做好心的、始終會得好報,係你嘅、始終會俾翻你!
現在我鄉下的堂兄弟,喺呢拾幾年又再次發大達,而且係受人尊敬咁揾錢!
94. 惜緣 2014-12-08 14:03:46
To 78樓 引刀兄

那班細路在屋企是皇帝仔、皇帝女,佢地去到社會都以為還是皇帝仔、皇帝女,不懂妥恊,怎會懂得什麽是下臺階?
95. 引刀一快 2014-12-08 15:22:25
亮劍兄

睇嚟你真係祖傳嘅有福之人,我覺得你可能好好彩咁活到咁大都未遇過D巨大又邪惡嘅凶險及敵人。至于相信做好心會得好報,其實係一種責任,我地有責任去堅信呢様嘢,哪怕真實嘅世界有幾殘酷,有幾無道。
大陸同香港好唔同,以前走私臺灣嘅嘢好多經香港,大陸?唔通太陽走私去月亮咩?
大陸冧一冧係好架,好多人稍稍富裕就表現得俗臭難擋,試下去餐館睇下你就知,咩叫折墮,黨教育佢地遲咗,所以咪留番俾個天教囉,學你話齋“係你嘅、始終會俾翻你!”,經濟下滑,係應該俾呢D人嚐下嘅。
96. 引刀一快 2014-12-08 15:24:43
To 94樓 惜緣兄

班細路,背後有軍師教路,就怕D軍師唔知諗緊咩啫。
97. 珍惜香港 2014-12-08 16:10:51
珍惜香港TO:86/F

我留言只為分享,唔會介意被轉發;不過呢度喺博士同地產網嘅主場,只要 QUOTE 番呢度條 LINK 就得。
98. 麗娜 2014-12-08 22:56:28
回55樓  珍惜香港

非常同意,非常喜歡你這篇回應!小妹詞窮,暫時不知怎麼回應你好。
教育問題絕對是其中主要原因。猶記得當時小妹在FB說贊成國民教育,馬上給那些所謂朋友鬧到一面屁!今次佔中後,一看那些人的反應!嘩塞!
 
一間屋亂七八糟,如果要收拾好,都不可能兩分鐘一下子便搞掂,今次,反映了香港是有很多很多的問題。有排搞。但是,各界,包括政府有無智慧收拾殘局,扭轉乾坤,暫時還是未知之數。有望有些有心的高人出來幫幫忙吧。民主制度其實不是萬靈丹,而是糖衣毒藥。
99. 碼頭工人 2014-12-09 14:04:09

【珍惜香港】說得好,香港的教育確實有問題。

感覺現在的教育只是重視技能的訓練,沒有培育學生正面積極的人格,也欠缺邏輯思維的訓練,造成一些學生不會獨立思考,人云亦云,容易被欺騙、被煽動和被利用,對自己、家庭和社會沒有責任心,懶惰而且沒有承擔,沒有國際視野,也不了解自己。

另外,我們可以見到相當數量的教師和教授,根本沒有為人師表應有的基本道德。有個人水平低劣問題,也有虛偽和存心不良的問題。由這種教師教授來教育下一代,必然會是劣質反智的一代。教法律的人玩弄法律,煽動違法霸街,還進一步搞社會分化分裂,手法卑鄙下流,這種敗類必須受到法律的制裁,使法治不被動搖。

學生需要接觸社會,了解社會。然而,香港新聞界、網絡社交群組等輿論空間,卻到處充斥著偏見,甚至是反智的東西,在「言論自由」神聖不可侵犯的保護之下,進一步對年輕人進行反智洗腦。在媒體的誤導操作之下,香港進入了反智時代(我同意鄧厚江),黑白顛倒,少數激進的人可以劫持整個社會,由少數人強制代表全體香港市民,愚弄民主和法治。在這種反智環境中長大的人,要求他們智力正常,是有點困難的。

當我在新聞報導中看到一位中學女生,在回答記者的提問時說:“罷課不罷學”,那一刻,悲憫之情立時在心中湧現迴盪,久久不去。為什麼連中學生都不放過?為什麼我們的學生如此天真,如此毫無獨立思考能力?

如果我們對國際社會有認識,必然會注意到,美國西歐等國家的言論自由是有底線的,在這地球上,只有香港一處的言論自由和新聞自由是神聖不可侵犯的(事實上,香港的新聞界是用新聞自由來神聖化自己,卻反過來用偏頗的誤導來剝奪了市民的新聞自由,他們是香港市民頭頂上不可侵犯的上帝。或者,更正確一點,是不可侵犯的撒旦)。這也是香港人欠缺獨立思考能力的結果,就如被騙在經濟領域奉行「積極不干預」政策一樣,造成今天社會經濟發展的滯後,被新加坡超越,也是香港經濟扭曲畸形的主要原因,妨害年輕人的發展。

這一次,泛民政客的表演實在太醜陋。香港市民,只要不是弱智的,都看得很清楚,我就不必再說了。他們將會為此付出代價,被市民唾棄。

殖民地時代,教育只重技能訓練,因為殖民統治者需要有經濟生產能力的市民,不需要有獨立思考能力的市民。回歸十七年,情況依然,以至更糟,這是很可惜,也是不應該的。

我不是研究社會問題的,也只能說點自己的看法。政府經此一役,應該清晰明瞭問題的嚴重性,這種情況對香港未來的發展是極不利的,必須加以研究和改善。百年樹人,一代人被毀是很可怕,也將是對香港極大的,不可承受的傷害,必須立即糾正。

博士是有學問的人,幾位發言的朋友也是。我在這兒抽水一段時間,不得已也要交點功課。希望正能量、正論、正氣能夠在此生生不息,對新聞界和整個輿論空間的歪理說不。更希望大家努力分享自己的看法,如果能夠被政府、學者或者智庫參考,制定合理的社會經濟政策加以改善,對大家的將來都是有好處的。

香港緊連大陸,如果能夠有好的政策,搭乘大陸發展的便車來發展自己,將大有可為,是百年大利的事業。相反,如果香港選擇走向內耗不斷,一切政治掛帥,甚至和大陸對抗,不出十年,香港就會淪落成為中國一個二三線城市,失去一切活力,要依賴接濟來過日子。

有國際視野,了解自己的定位,有好的策略,發揮獅子山下的拼搏互助精神,東方之珠將會更亮更光。

知識和獨立思考能夠讓我們有智慧,智慧使我們有正確的態度,態度決定了我們的高度。教育的目的必須培育年輕人的智慧和正確的人生態度,如此,香港的未來才有希望。
100. 引刀一快 2014-12-09 15:53:47
一日未收臺灣,一日香港都唔會淪爲二綫。
101. e_kam 2014-12-09 23:31:16
99 樓對香港教育的見解同珍惜兄的見解幾乎相反


102. middle middle class 2014-12-10 01:47:08
I wonder why anyone still respond / reply to e_kam??!!   Maybe he is Joshua Wong, or someone in the OC group.  The best way is to ignore them.