地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13542    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1604)早執笠好過遲執笠

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年8月10日

  今早去到茶餐廳,老闆有行家問佢借錢,理由是俾員工遣散費,行家話早知當日聽老闆講,趁自己有能力的時候執笠,捱咗兩年,所有儲蓄都用哂,現在結業,仲俾伙記鬧是無良顧主,真係好人難做。

  老闆行家話,現在唯有賣樓付遣散費,但一時三刻又未必可以賣得出,唯有問茶餐廳老闆借錢應急。其實,有疫情的時候,尤其是禁堂食,餐廳食肆生意唔好,不但冇辦法維皮,就算蝕少一些都唔得,不如早日結業,待疫情過去才東山再起,不少老闆話為了伙計唔肯結業,到最後捱唔住,就會被伙記話是無良顧主。

  早日結業還有一樣好處,就是如果東山再起,可以搵最好伙記幫手。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-08-11 04:16:47
早兩年邊個估得到會有個馬拉松疫情,個個都係諗住好似沙士咁,頂一頂就過。