地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:14396    回應:3
文亮語

澳紐杯葛杭州亞運,極不明智

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月2日

  5.1勞動節下午,有同事來電話有一個難題,一個傾唔掂,雙方同意不續約租客,要搞一個喜慶宴會,問我可否賞面,同事認為很尷尬,打算推了那位租客,不過,都是問一問我意思,我話千祈唔好推,關雲長都可以單刀赴會,我又點解唔可以,雖然今次傾唔掂新租約,話哂都做過我們的租客,買賣不成仁義在,租客來來往往是平常事,我一定會去,請同事替我準備一份體面禮物。

  不但很多人不明白生意不成仁義在這個道理,就算是國家領導人都不明白,中國與澳洲紐西蘭在世界事務有不同意見,甚至針鋒雙對,但絕對不會影響澳紐今年九月參加杭州亞運,澳紐不參加絕對有失風度,而且,再下一屆奧運在澳洲布里斯班舉行,澳洲又要擔心中國會不會杯葛,所以,澳洲不如大方一點,令到中國沒有藉口不參加布里斯班的奧運,老實說,我去參加租客宴會,隨時有意外收穫。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2022-05-03 02:29:02
“單刀赴會”,勾起七年前無數回憶。

國際級體育活動,應該係一種緩衝,俾個機會大家傾問題。

今日都係俄佬衰啫,累中國。
4. 向饭民说不 2022-05-03 13:41:14
樓上只忠犬,真係咩都可以聯係上俄佬。

其實係人都知道,有沒有俄烏戰爭,澳新這兩隻美國走狗,一樣可以透過新疆/香港議題不參加亞運啦。
5. 引刀一快 2022-05-03 19:02:01
俄佬隻忠犬,其實係人都知道,你嬲美國唔批你移民啫,真係咩都可以聯繫上美帝。