地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18625    回應:6
文亮語

台灣一定比香港早日回歸中國

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年11月19日

  今日見到一個在台灣定居的中學女校同學,好靚,靚到我唔敢追,後來嫁了一個非常普通男人,到現在都是很普通,所以並不是女同學慧眼識英雄。

  我問女同學當日點解嫁俾那位男士,佢話我冇追佢,所以便嫁了那位男士,我知道不是真的,真相我亦知道,是那位男士死纏爛打,女同學不勝其煩,嫁咗俾佢算數。

  女同學問我,中國幾時會武統台灣,我話不會武統,台灣幾時正式回歸中國我唔敢講,但是一定比香港早,我們還有26年,我認為不出十年,台灣一定回歸中國,女同學問何以見得,很簡單,與女同學的處境一樣,中國日日派戰機巡視台灣,久唔久制裁一些稍為提及台獨的人,台灣人見到咁嘅情況,知道總有一日要回歸,不如早一些,仲可以講下數,女同學話有道理,在台灣很多人在私底下已經討論,既然知道冇得打,就唔好死撐,不過就唔敢公開講,台灣的地下勢力很大,分分鐘揮棒打人,回歸這個擔子,就留返比執政黨做。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-11-19 14:26:37
美癈衹承認一個中國..版圖包括呆灣、阿爺放下飛機喺台北頭頂穿插…環島遊…理論上都係國內穿梭、睇下菜女子敢唔敢打飛機、阿爺就係要玩到呆仔標冷汗…荒失失唔覺意掹鷄....咁就大條道理要菜女子迎賓…
呆呆綠頭黨員…個個都家大業大、走得了和尚走唔到廟、心知肚明武統就冚家慘、敢牙擦擦話揸住掃把還拖…衹係睇通..打到嚟大聲響我是中國人…就可以冇罪有功、阿爺早就預咗呢頭枕住操兵…果頭就冇交易唔關照、睇下仲有冇大波敢落叠…玩耐D呆灣出糧25k都有壓力。
3. 引刀一快 2021-11-19 18:12:45
香港97年已經回歸咗喇,2047之前,只係完成同質化進程啫。

年輕人,錢唔多就應該考慮一下返大灣區買屋,買間千零呎嘅輕輕鬆鬆,隨著日子推移,會越來越好用。
4. 向泛民说不 2021-11-19 18:20:26
引刀,你手足自醉话强拆哦,好惊惊。
6. 引刀一快 2021-11-20 00:14:53
向飯

屈得人多,啫啫仔會彎嘅喎。

小心....小心.....
7. 一元 2021-11-20 06:59:12
“香港”都被強拆啦。

“香港村”(“香港”名字的出處)係70年代,起香港仔随道時被大幅清拆。

個名都要改埋叫“黄竹坑舊園”。
8. 向泛民说不 2021-11-20 11:17:37
引刀,你手足自醉话大陆会强拆,白纸黑字,点会系屈。

一元,西方国家早期的崛起也是依靠强拆,不然怎么兼并土地搞基建,你可以看到现在在印度和美国,要建一条铁路,高铁,有多困难。为什么早年美国搞铁路,高速公路和输油管可以顺利搞成?有没有问过这个问题,但是大家要知道,美国搞铁路高速公路和输油管奠定了美国的大国崛起。还有英国原来的农民点解会跑去伦敦搞工业,令到英国第一个完成工业革命,迅速崛起呢?