地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:26023    回應:1
文亮語

點解人流錢留

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年12月6日

  昨晚食飯時,老婆話那位舉家逃亡去英國的前立法會議員,點解咁失策唔預早將錢匯走,將錢留在香港,老婆可能唔知道去銀行攞錢很麻煩,平時只叫我秘書去攞,其實,如果去銀行攞多過5萬元現金,一定會被職員問三問四,前立法會議員知道一定唔可以攞現金,但如果匯幾百萬去英國,警方一定申請不能離境,所以,他只是博一鋪,現在幾百萬血汗錢被凍結,真係喊都無謂,老婆問前立法會議員所犯的罪不重,只不過是騷擾性質,又冇犯國安法,點解要流亡,老實說,箇中理由只有他自己才知道,如果只是涉及現有的控罪,冇理由要流亡,背後一定有更大更關鍵理由。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-12-06 10:28:51
阿爺照美癈煑碗、搭咗先嘆慢板、特登走甩D嘍囉…慣咗着草風險極高…主角就大條道理長期搭住等審……。